אדלר חומסקי בקמפיין למזון ההמשך לתינוקות נוטרילון; "כי העתיד שלהם מתחיל היום"

נוטרילון
נוטרילון

משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי משיק קמפיין חדש מטעם חברת נוטרישה (Nutricia) וענקית התרופות טבע, יצרניות נוטרילון, פורמולת המשך ותרכובת מזון לתינוקות שמכילה שילוב של "רכיבים פרה ביוטיים גוס ופוס" שפותחו ע"י חברת נוטרישה, שעל פי ההבטחה הפרסומית "בעלת ניסיון של יותר ממאה שנים בתזונת תינוקות".

סרטון הפרסומת שעולה תחת המסר: "כי העתיד שלהם מתחיל היום" מצליח לגרור למספר תגובות שליליות ברחבי הרשת, וזאת לאור מסרים מגדריים ומיושנים; התינוקת תגדל להיות רקדנית בלט, התינוק יגדל להיות מדען.

בין התגובות:

■ "מדהים איך פרסומת למזון תינוקות יכולה להיות כל כך שוביניסטית וסקסיסטית. הלא ברור שעתיד התינוקת הוא להיות רקדנית, ואילו לתינוק צפוי עתיד מדעי מזהיר…. תתביישו".

■ "קלאסי…הבת רוקדת בלט והבן משתמש ביכולות, שמן הסתם לבנות אין וההפך… תניקו, ותנו לבנים שלכם לרקוד בלט אם זה מה שעושה אותם מאושרים".

■ "אז האמא רקדנית בלט והאבא משרטט גרפים ומחשב דברים ומטפס על הרים. מתקדם".

■ "אשמח להבין את כוונת הקופירייטר בפרסומת האחרונה שלכם. למה שכשאמא תסיים להניק היא תצטרך לתת תמ"ל? ע"פ המלצת משרד הבריאות בארץ יש להניק לפחות שנה והמלצת משרד הבריאות העולמי לפחות שנתיים.מחלב אם עוברים למוצקים. תמ"ל מיועד למי שלא יכולה להניק. אני מבינה שכחברה עליכם למכור ובטח מה שאני כותבת ימחק,אבל הפרסומת שלכם מטעה,תינוק מתחת או מעל גיל חצי שנה צריך להיות ניזון מחלב אם,ובהמשך מוצקים,תמ"ל הוא לא חלק בשרשרת,תמ"ל הוא הצלה למי שלא יכולה להניק ותו לא. אשמח לקבל התייחסות."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. המטרה היא להשיק ולמכור. איך מוכרים? יוצרים זיהוי והזדהות אצל הצרכן.
    אני מאמינה שטבע ומשרד הפרסום ערכו מספיק מחקרים מקדימים כדי לגלות שמסר שמרני "ילדה- בלרינה, ילד- טייס/אתלט/whatever" מייצר מידה רבה יותר של הזדהות בחברה שמרנית כמו ישראל.

    יש לי הרבה כבוד למותגים שמותחים את הגבולות ומייצרים שיח של שינוי. אבל זה לא מתאים לכל מותג ובטח לא לכל בריף.
    בקיצור, תנוחו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים