מילה של יופלה

yopword1

חדש מיופלה, משקה יוגורט עם מילה שונה על כל בקבוק, 'טעים כל כך שאין מילים לתאר' – אז תתחילו לדבר ביופלה. קמפיין של מקאן אריקסון.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

14 תגובות לפוסט

14 תגובות

  1. אחלה רעיון!!! כל דבר שהופך להיות סוג של משחק מוסיף ערך למוצר, מספיק שבסופר אנשים מתעסקים עם זה ועושים משפטים על המדפים זה ענק!

  2. או שכל מי שכותב פה הוא אנלפבית או שאני לא יודע מה…. מה זאת או"פאקינג"מרת, מה הקטע? או מה לעזאזל? הרעיון בפרסומת (בעצם בכל פרסומת) הוא לעניין או לשעשע או משו… ובפרסומת הזאת יש פאנץ' (דיי אינפנטילי חייבים להודות). אותי זה שיעשע… יאללה, הלכתי לקנות שלישייה.. "כולה, פאקינג, יוגורט" חח..

  3. [Comment ID #76786 Will Be Quoted Here]

    לא מבין את השאלה. המוצר אותו מוצר, קהל היעד הוא אותו קהל היעד, רק שעכשיו נוצר עוד קשר עם הצרכן, שיכול להיות שיקנה עוד יופלה אחד רק כדי להשלים משפט חביב.
    זוהי בסך הכול תוספת נחמדה ואני בהחלט רואה אנשים נעמדים מול מדף היופלה בסופר ומשלימים משפטים. זה אחלה בידול מול אותו מוצר של דנונה שטראוס. מה רע?

  4. אני לא מבין מה כולכם רוצים – זה אחלה רעיון כדי שיקנו יותר מיופלה אחד או שניים.
    אני מאמין שכל אחד יהנה לראות במקרר 3 יופלה צמודים שעליהם כתוב "אני אוהב אותך" או "בוקר טוב, מותק" וכו' (אלא אם כן אתה רווק וגר לבד ואז זה טיפה פתטי, אבל אתם כבר מבינים שזה לא קהל היעד).

  5. פרסומת חביבה.
    אבל ממש לא הבנתי את המוצר.
    מה יוצא לי מזה? מילא אם הייתה תחרות של הרכבת משפט כזה או אחר.
    אני לא רואה את עצמי אוסף בקבוקים בבית/במשרד סתם ככה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים