זרמון DDB בקמפיין חסויות חדש לרשת קפה קפה תחת המסר טוב יותר יחד

cafecafe20143

רשת קפה קפה משיקה קמפיין חסויות חדש בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום זרמון DDB של הפרסומאי אילון זרמון. הקמפיין אשר עלותו נאמדת בכמיליון וחצי ש"ח, מושק תחת המסר: "Better Together" (טוב יותר יחד). סרטוני הפרסומת הופקו על ידי חברת Green Production בבימויו של דודי חסון.

נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת קפה קפה: "אנו נרגשים לקראת עלייתו של קמפיין חוצה מדיות הכולל 3 סרטונים וכולל פריסה רחבה ועוצמתית. סרטי הפרסומת של קפה קפה משלבים את המנות הטעימות של קפה קפה לאורך כל היום-בבוקר, בצהריים ובערב והכל בנראות חדשה של עולם לייפסטייל".

טל אקרמן, מנהלת השיווק של הקבוצה: "רשת קפה קפה יוצאת בקמפיין חוצה מדיות תחת המסר והאני מאמין של המותג- Better together רוח הקמפיין העדכנית ומלאת החיים ותחושת ה"ביחד", בשילוב הצגת מנות נבחרות וטעימות, מעבירים בצורה מגרה את תפיסתה של הרשת- שכל דבר שעושים, טוב יותר לעשות ביחד ואם אפשר לעשות זאת עם ארוחה מצוינת ובאווירה מושלמת אז בכלל…"

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: אור לביא ארט: קסניה סובה וטל מרגלית קופי: עדי פרחי ומור בוזלו סופרוויזרית: רינת מורג צדקה סמנכ"ל לקוחות: עידית מרחב סמנכ"ל אסטרטגיה: מיכל עטיה עובדיה פלנרית: דנה רויטמן מפיקה: רינת קינן סטייליסטית: דנה זרמון חברת הפקה: גרין פרודקשן במאי: דודי חסון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. מה זה החרא הזה?

    דורויוש, לא סיכמנו לפני שנתיים שתברור אתה התוכן שעולה לפה?
    מה זה פה? אתר לפלאנרים? לא. התשובה היא לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים