זרמון DDB משיקים את מועדון MOOD של קבוצת קפה קפה בקמפיין חסויות חדש

cafecafemood3

קבוצת 'קפה קפה' משיקה בימים אלה בקמפיין חסויות בטלוויזיה את מועדון MOOD, מועדון חברים קולינרי של הקבוצה באמצעות משרד הפרסום זרמון DDB של אילון זרמון. הקמפיין אשר עלותו כ-1.5 מיליון ש"ח, מורכב משישה סרטוני פרסומת המציגים את מגוון המותגים בקבוצה ותחת המועדון הקולינרי MOOD, ביניהם; לחם ארז, פרש קיטשן, לבורטוריו די פסטה, רובן, לחם בשר, דונקי וקפה קפה. מועדון MOOD מאפשר לחבריו ליהנות ממועדון קולינרי משותף ולקבל מגוון הנחות, הפתעות והטבות בכל הרשתות והכל בפריסה ארצית. קליק לקמפיין הקודם של זרמון.

נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת קפה קפה מסר: "חוזקו של מועדון MOOD נובע מעוצמתה ורבגוניותה של הקבוצה הכוללת מס' רב של מותגים שונים המתאימים לכל הקהלים ונוגעים בתחומים קולינריים שונים, במגוון הזדמנויות ומצבים. חברי מועדון MOOD נהנים מלמעלה מ-80 הטבות בשנה בכלל הרשתות".

טל אקרמן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת "קפה קפה" מסרה: "בקמפיין מועדוןMOOD הושקעו משאבים רבים הן בהשקעה של כמיליון וחצי ש"ח, והן בחשיבה ובפיתוח הקונספט וכל זאת ע"מ לחשוף את הקהל הרחב ליתרונות הרבים של מועדון החברים הקולינרי המכנס תחתיו את מגוון מותגי הקבוצה".

קרדיטים
משרד פרסום: זרמון DDB הפקה: GREEN PRODUCTION צילום: בני מלעי יח"צ: זאביק דרור יחסי ציבור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים