המנהלים: אורית רפואה, אור רמס – מנהלי עמוד הפייסבוק של יינות ביתן

אורית רפואה, אור רמס
אורית רפואה, אור רמס

המזבלה וקבוצת הפייסבוק הסגורה 'מנהלי דפים' המאגדת כ-300 ממנהלי ומנהלות עמודי הפייסבוק הגדולים בישראל, מכירות לכם מדי שבוע במדור מיוחד את "האנשים שמאחורי ה-Wall". האורחים השבועים במדור הם אורית רפואה ואור רמס, מנהלי עמוד הפייסבוק של רשת יינות ביתן, המונה למעלה מ-213 אלף איש.

אורית רפואה, 29: מנהלת מחלקת ניו-מדיה במשרד פרסום בלאנקו. בוגרת תואר ראשון בתקשורת שיווקית, עובדת מעל 3 שנים בניהול אתרים וניהול רשתות חברתיות. פרסייה, אנרגטית, מתופפת בזכות וחקיינית בחסד, נשואה לסובייטי שבזכותי גילה מבחר רחב של תבלינים.

אור רמס, 26: קופי-דיגיטל במשרד פרסום בלאנקו. בוגר קורס קופירייטינג, עובד כשנתיים בניהול רשתות חברתיות. חי, נושם ומקליד תובנות מחיי היומיום. מנסה להתרגל למציאות התל אביבית שבה מכונת כביסה יכולה לשמש גם כמיטה, שולחן ובית. אה ו.. רווק.

במה אתכם עוסקים מלבד ניהול העמוד?
ניהול תכני עמודי אינסטגרם ואתרים, קידום ממומן וכתיבה שיווקית.

איזה סעיף הייתם מוסיפים או משנים בתקנון של פייסבוק?
ההשתתפות בפעילויות קיר בכל נושא שהוא, אסורה בהחלט למשתתפים הנושאים את שם המשפחה "חייט" על כל צורותיו, הטיותיו וקומבינותיו.

מארק צוקרברג מוכן להקשיב למשפט אחד שלכם, מה תגידו לו?
בחיאאאת צוקי, מה עם איזה תשר פעם בחודש?

יינות ביתן
יינות ביתן

איך הייתם מגדירים את מערכת היחסים שלכם עם פייסבוק כפלטפורמה?
It's complicated

כמנהלי דף, האם יש לכם אחריות להשתמש בחשיפה הזו להובלת שינוי חברתי?
כאנשי תוכן אנחנו מבינים בדיוק מהי כוחה של מילה ולכן אנחנו חושבים ששינוי חברתי (גדול או קטן) מתחיל בכל מילה שאנו כותבים. ברמת המיקרו אנו בוררים כל מילה וכל תגובה הנכתבים בעמודים/בקהילות אותם אנו מנהלים. חשוב לנו לשמור על שפה נאותה והולמת גם מצד המותג (אנחנו) אבל גם מצד הגולשים. ברמת המאקרו אנו יוזמים שיתופי פעולה ופעילויות התנדבותיות בין עמותות שונות ללקוחות שלנו.

גולשים לא תמיד מעריכים את ההשקעה של מנהל העמוד, איך משנים זאת?
אם כולם היו מגיעים אלינו אז זה אומר שהטרגוט עבד מצויין אז קודם כל ח"ח לעצמנו. ובחזרה לשאלה – רוב הגולשים לא מכירים ולא מודעים לתהליך שעובר מרגע קבלת פנייה כזו או אחרת ועד לרגע שמתקבל המענה עבורם. אנחנו חושבים שאם הם יצליחו להבין את התהליך, אפילו קצת, אז "הבעיה" נפתרה.

ההודעה הכי מוזרה שקיבלתם לאינבוקס?
הצעות שונות ומגוונות לעיסויי טנטרה מפנקים, יצירת קשרי עובד מעביד (עם דגש על "קשרי"), ואיחולים "שבת שלום ומבורך" למיניהם.

התגובה שהצליחה לעצבן אתכם?
לקוח רכש קופסת שימורים של "מיקס" זיתים ואשכרה שאל: "מה השם של כל זית ע"פ הגוון שלו". עכשיו שנייה…רגע, תנו לנו כמה דקות להסדיר ת'נשימה.

עמודים מומלצים?
עובדות לא חשובות (קבוצה) ■ תעשה פרחים ברקעצרות בהייטקהרהורי צעצועאבא פגום.

פרופילים מומלצים?
מכיוון שאני לא יכול להעיד על עצמי אז אני אתן לאורית להקליד את השם שלי – Or Remes, והשמות הנוספים:
Shir AfarganRotem Sarah BarakDedi Buzaglo AvidorBarak Harshalom

טיפ למנהלי עמודים אחרים?
קודם כל לספור עד 10 ורק אז לקלל!

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. סוג של כל זית ? קושיה לגיטימית שצריך להפנות ללקוח ולתת תשובה מפורטת. מסוג הדברים שצריך להיות על תווית המוצר, לא רק מיקס זיתים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים