זה בדוק: קרן פלס היא הפרזנטורית והפנים החדשות של תשלובת ד"ר פישר

קרן פלס, צילום: גיא כושי ויריב פיין
קרן פלס, צילום: גיא כושי ויריב פיין

תשלובת ד"ר פישר (Dr Fischer) מודיעה היום על בחירתה באמנית והיוצרת קרן פלס כפרזנטורית שתוביל את השפה התקשורתית החדשה של החברה, במסגרתה תככב פלס כבר בקמפיין הקרוב של ד"ר פישר, תשתתף באירועי החברה, בפעילויות בנקודות המכירה וברשתות החברתיות.

הבחירה בפלס מוכרזת במקביל לחגיגות ה-50 של החברה, שנוסדה בשנת 1965 על ידי דבורה ואלי פישר. ד"ר פישר, המוכרת בזכות הסלוגן הזכיר 'זה בדוק', היא אחת מקבוצות הפרמצבטיקה והקוסמטיקה הגדולות בישראל ומעסיקה כיום למעלה מ-800 עובדים, לצד קטלוג מוצרים עשיר במיוחד בתחומי האנטי-אייג'ינג, טיפוח וקוסמטיקה.

יעל אבקסיס, ד"ר פישר
יעל אבקסיס, ד"ר פישר

משה זילברשטיין, מנכ"ל תשלובת ד"ר פישר, מסר: "ד"ר פישר ציינה השנה 50 שנה למותג שכולל מאות מוצרים שמלווים את הצרכן הישראלי מינקות ועד שיבה ומכך רגל ועד ראש. במשך השנים האלה חלו שינויים רבים בשפה השיווקית, כפי שמתחייב ממותג דינאמי ומוביל. חיפשנו פרזנטורית שתייצג את הערכים של ד"ר פישר ובקרן פלס מצאנו אישיות ישראלית יוצרת, עצמאית ומצליחה. קרן תלווה את השפה התקשורתית החדשה של ד"ר פישר כפי שתיחשף בקמפיינים הקרובים של החברה, בטלוויזיה, בפרינט, בדיגיטל ובנקודות המכירה".

פלס מחליפה את יעל אבקסיס, מי שהייתה ב-9 השנים האחרונות הפנים של החברה שנחשבת לאחת הפרזנטוריות המוכרות והזכירות בתחום. סיום הקנדציה של אבקסיס כפרזנטורית של המותג, מגיעה לאור רצונה של אבקסיס להתמקד בקריירת המשחק שלה ובקידום חברת ההפקות שהקימה.

"אבקסיס היא אמנית מוערכת האהובה הן על הציבור והן על תשלובת ד"ר פישר ועובדיה. אנו מלאי הערכה כלפי יעל, מודים לה על תרומתה הרבה ומאחלים לה שתוסיף להביא לידי ביטוי מוצלח את כשרונותיה ויכולותיה". מסר זילברשטיין.

בתמונה: קרן פלס צילום: גיא כושי ויריב פיין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים