איתי כבר לא בדד

dvir_sings_to_itay_WMV_very_low_res

מאת: אורן כוכבי, יפה אפרתי תקשורת

בנק מזרחי-טפחות אשר דואג באופן קבוע להתעדכן בבקשות לקוחותיו, מצא השבוע בפייסבוק עמוד חדש שנפתח עם בקשה ייחודית של לקוח של אחד הבנקים המתחרים. בעמוד החדש אשר נפתח על ידי סטודנט צעיר מתל אביב בשם איתי לא דובר על בקשות פיננסיות שונות או בקשה בנקאית שגרתית, הסטודנט הצעיר כתב שגם הוא מרגיש בדד בבנק שלו והוא מעוניין שדביר יבוא גם אליו וישיר לו מתחת למרפסת על הבוקר כמו שהוא שר לגידי הבדד מהפרסומת. את העמוד החדש איתר מנהל המדיה החברתית של הבנק והפנה את תשומת ליבם של חברי ההנהלה הבכירה בבנק. לאחר דיונים קצרים הוחלט בבנק להרים את הכפפה ולהיענות לבקשתו של איתי.

בסוף השבוע האחרון, בשעה שש וחצי בבוקר הגיעו דביר בנדק ואלון זמק, כוכבי הקמפיין מלווים בגיטרה בשעה שש וחצי בבוקר לביתו של איתי בתל אביב. השניים פצחו בשירה מתחת לחלונו של הבחור והעירו אותו משנתו על ידי שיר שנכתב במיוחד בשבילו כמו בפרסומת. כמענה לבדידותו של איתי הוחלט בבנק להוציא לפועל את הפעילות ש"על הדרך" גם עונה על המסר שמעביר הבנק בקמפיין הבנקאות ההיברידית שהושק בחודש שעבר. הבנקאות ההיברידית הינה תפיסת שירות ייחודית וחדשנית, שמשלבת באופן המיטבי בין בנקאות אישית ודיגיטלית ומגייסת את ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הבנקאות ליצירת קשר ישיר ומיידי בין הלקוח לבנקאי האישי שלו בסניף.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

36 תגובות לפוסט

36 תגובות

  1. ויראלי מצויין, גם אני במקום מזרחי טפחות הייתי ישר מאתר את הבחור ומשתמש בזה לקידום. רק מראה כמה אפשר לרתום חברות שיעשו דברים מגניבים איתך או בשבילך ואז כולם מרוויחים

  2. לכל המקטרגים: יאללה יאללה. רעיון מגניב מאוד של הבחור וסבבה למזרחי טפחות ששיתפו איתו פעולה, יצאו גדולים שלא התעלמו מבקשה של גולש אלמוני. אחלה של דבר ותכל'ס חבל שלא חשבתי עליו בעצמי והרווחתי כמה שניות תהילה ומשהו לספר לנכדים.

  3. [Comment ID #84236 Will Be Quoted Here]

    הרעיון אכן מרענן ובתור צופה, כבר בפרסומת הראשונה עם השיר בדד סיקרנתם אותי וגרמתם לי לתחושת הזדהות עם הסיטואציה, מה גם הבחירה בדביר בנדק נכונה לדעתי. הוא חביב, משדר אמינות ומדבר אלינו הצופים בגובה העניים. הפרסום של מזרחי טפחות בגדול מוצא חן בעניי ושכנע אותי כצרכן ללכת לפתוח חשבון כך שאת העבודה שלהם הם עשו!!! ;;)

  4. לא יודע מה אתם רוצים ממנו.. הייתי שמח אם היו שרים לי ככה מתחת לדירה.
    דווקא נראה לי מהלך ממש חמוד מבחינה פרסומית, צריך קצת לצאת מהמסגרת לפעמים..

  5. [Comment ID #84236 Will Be Quoted Here]

    קצת סדר בבלאגן. אין כאן רעיון, הרעיון היה של הגולש (לדברי רועי), יש כאן יוזמה ויוזמה טובה שהביצוע שלה פחות טוב.
    הסרטון היה חייב להראות את התהליך שתיארת רועי, את הפוסטים של הגולש, את התשובה שלכם, את דביר והסחבק שלו עולים לוואן עם צוות צילום, דביר והסחבק שלו מתמקמים ושרים בהפתעה, במקסימום הייתם צריכים להרים לו טל' בדיוק ברגע שהגעתם ולהגיד שייצא מהחלון כי מחכה לו הפתעה. לצלם את השכנים, גם את אלו שאולי צעקו עליכם.

    בקיצור הסרטון היה צריך להציג את כל הסיפור ולא רק את הסוף הטוב.

  6. ראיתי את הסרטון וגם קראתי את כל התגובות… אז נכון שלכל אחד יש את הזכות להגיב ולבחור אם לפרגן או לא… אבל אני בדעה שהיה פה מהלך ממש יפה ומיוחד. תפעילו את השכל הישר ותבינו שלא היה אפשר להגיע לבחור ללא תיאום והצבת צוות צילום. תחשבו טיפה כמו ילדים תמימים ותהנו מהתכנים שמספקים לכם.
    לי זה העלה חיוך על הבוקר, הייתה פה השקעה וחשיבה מצד הבנק וחוץ מזה, זה אחלה מהלך שיווקי…

  7. אחלה רעיון, סחתן על המשרד והלקוח שהרימו מההנחתה שאיתי הביא להם.

    אני דווקא מאמין לסיפור. וגם הסרטון עשוי לא רע. מה ציפיתם שהוא יצלם מהפלאפון? השקיעו בלהביא את הפרזנטורים אז מן הסתם הרימו לבחור טלפון ותיאמו. זה לא שולל את הקסם בקונספט.

    אחלה. לגמרי. נוגע ומדוייק.

    אגב מדוייק, אני חייב לציין שעד עכשיו לא ממש נגע בי הקמפיין הזה של הבדד. יצר לי איזהשהיא אנטגוניזם שאני לא יודע להסביר אפילו. משהו בתת מודע… (היום אפשר לבדוק קמפיינים בMRI..) לא משנה, בכל מקרה, פתאום הקונספט הזה נגע. דיבר ולא נשאר על איזה בילבורד מסריח. פתאום החיבוק הזה, שכן, אתם יכולים ללרלר עד מחר, אבל לי הוא נראה אמיתי, (החיבוק הראשון, השני היה קצת too much). היה יותר מכל קמפיין דביר עד היום.

    תמיד מפתיע אותי מחדש איך אנחנו הפרסומאים, נופלים בקסמים שאנחנו המצאנו. הנה שוב, הצליחו לעבוד עלי שהבנק הזה (בשונה מהבנק הנפלא שלי.. שהוא הכי גדול וגנב במדינה) ממש יחבק אותי. ולא יקח ממני עמלת שורה, ולא יעשוק אותי בריביות רצחניות על האוברדרפט ובכלל עוד שניה הוא יתן לי כסף. מזל שיש לי מינוס גדול מדי שאפילו מזרחי לא ירצו לחבק אותי, אחרת אולי עוד הייתי מתפתה לעבור.

    אבל נעזוב את הציניות. מקסים.

  8. [Comment ID #84256 Will Be Quoted Here]

    אולי חלאס עם זה?

    כל פעם קופץ איזה נודניק שמטיף לנו ואומר לנו לפרגן על משהו גרוע \ מביך.

    מספיק. כל אחד יכתוב מה שהוא חושב, אף אחד לא יכריח אותנו לפרגן לדברים גרועים. אולי גם אתה רוצה לכתוב בשבילנו את התגובות? פתאט!

  9. איזה חוסר פרגון יש מצד הפירסומאים בארץ הזאת… מזל שאני סתם בחור עם עסק שאוהב לטייל פה וללמוד מאנשים

    מהצד שלי, של הבחור שלא בקהילת הפרסום , הם יצרו קטע, באז, הפכו את הבחור לכוכב רשת של 15 דקות אצלו בחברים, האנשים האלו ידברו עם חברים שלהם ויספרו להם איזה בנק דינמי,צעיר ומגניב

    זה הפרסום הכי טוב…
    נכון ההפקה עצמה יכלה להיות יותר מקצועית, אבל זה לא הסיפור פה, הסיפור פה זה התגובה של הבנק

    בדיוק כמו שסטיב גונס היה עונה לכם לאימל… (אם זה קורה עכשיו, הוא באמת אלוהים)

    תפרגנו
    זה לא עולה כסף

  10. ואוווווו אני הולך להפיץ את ה"סרטון הויראלי" הזה במייל לכל החברים שלי.
    ולאחר מכן להוציא את האקדח מהמגירה ולתקוע כדור בראש בגלל הקצר שזה יצר לי בראש!

  11. את הרעיון דוקא חיבבתי. הביצוע נראה קצת לא אמין ומשוחק.
    אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שהסיפור עד לקטע של הצילום הוא אמיתי אבל הצילום עצמו תוכנן מראש ביחד עם אותו איתי.

  12. [Comment ID #84236 Will Be Quoted Here]

    למה כל זה מעניין אותנו?
    והרעיון רענן ומגניב בערך כמו עמנואל הלפרין

  13. שמי רועי קריסטל ואני מנהל המדיה החברתית בבנק מזרחי טפחות.

    קראתי את הפוסט וברצוני להגיב.
    מדובר על יוזמה עצמאית של בחור בשם איתי, שפתח עמוד בפייסבוק ובו הוא ביקש שדביר ואלון ישירו גם מתחת למרפסת שלו. היוזמה הייתה עצמאית לחלוטין ואיתי אפילו לא לקוח מזרחי טפחות.

    ראיתי לראשונה את העמוד העמוד ביום חמישי בשעות הערב והחלה בינינו תכתובת קצרה, בה הבהרתי לו שהרעיון שלו הוא רעיון חביב ביותר, אך ככל הנראה דבר זה לא יקרה. בתגובה איתי אתגר אותנו והציב לעצמו להגיע ליעד של 1,000 לייקים לעמוד (יעד שלא הושג) במטרה שזה ישכנע אותנו לשלוח אליו את דביר ואלון. הבנק אהב מאוד את הרעיון ואת הנחישות של איתי ולכן, בסופו של דבר הוחלט להיענות לבקשתו ולהפתיע אותו.

    את הפרטים של איתי הצלחנו להשיג לאחר חיפוש יסודי ברשת וכך איתרנו אותו והצלחנו לשלוח אליו את דביר ואלון, מלווים, כמובן, בצוות צילום- שנערך מבעוד מועד.

    אתם מוזמנים כמובן לקרוא את כל התגובות בעמוד שאיתי הקים וגם את ההתכתבות בינינו מיום חמישי האחרון בעמוד הפייסבוק של הבנק ולשפוט בעצמכם. לאחר חיפוש קצר מאוד, תוכלו גם להגיע לעמוד הפייסבוק הפרטי של איתי- ואותו תוכלו לבחון לעומק ולהחליט בעצמכם אם יש קשר, אפילו עקיף, בין הבנק לאיתי.

    אם זה לא ישכנע אתכם- אתם גם מוזמנים לדבר עם חברים של איתי, שגם הם הגיבו בעמוד שלו ולשאול אותם על איתי באופן כללי 🙂

    בכל מקרה, מדובר ברעיון רענן ומגניב ושמחנו לקחת בו חלק.

  14. דווקא רעיון חביב ביותר. לא ראיתי עוד שעשו משהו כזה. למה אתם כל כך אנטי? לא מבינה.. באמת שזה רעיון חמוד. בסדר אז הם לא באמת הפתיעו אותו והוא ידע שהם באים כי כמו שאמרתם הייתה לו מצלמה במרפסת אבל הרעיון לדעתי חביב ביותר

  15. אגב, יש דרך ליהנות מהסרטון. נסו בדמיונכם לעשות מיקס בין זה לבין סרטון התקציבאית של גלר נסיס, איך שאיתי יורד למטה.
    עכשיו הרבה יותר כיף, נכון?

  16. מסכנה שרון ליפשיץ. 20 שנה היא נעלמה מהשטח ודווקא עכשיו כשהיא מתקמבקת, מנסים לחסל אותה שוב. 🙁

  17. לדעתי זה דווקא אחלה שבנק מזרחי זרמו איתו ושיתפו פעולה וזה גם יצא ממש מצחיק…

  18. אני מבקשת לשים אזהרה לפני הצפייה בסרטון הזה! "בסרטון זה יש מראות קשים לצפייה. לא מומלץ לילדים ואנשים שטיפה (טיפה!!!) מבינים קריאייטיב".
    הייתי כותבת משהו יותר ארוך, אבל אני חייבת להתרחק מהמסך קצת…

  19. זה כל כך אמין – כמעט כמו הבנקאות ההיברידית שזה בעצם בדיוק אותו שירות חרא רק עם שם אחר

  20. שני שמנים מעירים אותך בשש וחצי עם שיר נוראי.
    על פי אמנת ציריך משנת 1395 מותר לך להרוג אותם וגם את האיתי הזה בדרך מאוד כואבת.

  21. איזה מדליק! איזה מדליק! איזה מבינים את האנשים! איזה חברתי! איזה זורמים! איזה עם יד על הדופק! איזה קטע! איזה הפתעה! איזה שאפו! איזה שיחוק! איזה סיוט! איזה יופי! איזה מהלך! איזה פרסים! איזה משוגעים! איזה מביני עניין! איזה אדיר! איזה קטע שבדיוק היה לשמן האידיוט הזה צוות צילום בתוך הבית! איזה אחלה! איזה צעירים! איזה מחלות אני מאחל לאיתי הזה! איזה מזניב! איזה דבר זה! איזה אמיצים! איזה מבריק! איזה אפ"י! איזה גראמי! איזה מזל שאני לעולם לא אתקרב אפילו לרחוב שבו ראובני יושבים בו! איזה ענק! איזה אחלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים