ופל מן הנוסטלגי של חברת רוקחמן, עובר רענון מיתוגי ומושק חדש באמצעות סטודיו MI

מקס ליטבק ועידן חזקיה
מקס ליטבק ועידן חזקיה
ופל מן אז והיום
ופל מן אז והיום

חברת רוקחמן, המוכרת בעיקר בזכות מותג הוופלים הנוסטלגי 'מן', חוגגת 60 שנה להיווסדה ומרעננת את המותג בשפה עיצובית חדש באמצעות סטודיו המיתוג "MI } Let's Be Brands" של מקס ליטבק ועידן חזקיה. תהליך המיתוג מחדש כולל שדרוג הלוגו ושפה תדמיתית חדשה, עיצוב אריזות חדשות והוספת סימוני מזון חדשים על גבי המוצרים. בתהליך העבודה הקפידה החברה לשמור על חזות וערכי המותג הנוסטלגי עם הטעם המוכר כל כך לצרכן הישראלי מאז ימיה הראשונים של המדינה ולהביאו למקום עיצובי חדש, מרענן, בולט ועדכני שישדר את יציבות החברה והתפתחותה לאורך השנים.

בנוסף, הוסיפה החברה למוצריה את סמל הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי, הפועלת להפיכת אורח החיים הטבעוני זמין ונגיש בקרב חברות המזון הישראליות. כל מוצרי החברה, למעט עוגיות הגרנולה, קיבלו את תו התקן של ויגן פרנדלי ואושרו כמוצרים טבעונים. בכך הופכת "מן" ליצרנית המתוקים הגדולה בישראל אשר תשווק את מוצריה עם תו הטבעונות בשוק הכללי. הסמל החדש יוטבע על מוצרי החברה, בהם אריזות העוגיות והופלים המוכרים והאהובים, הפופולאריים מאוד בקרב צרכנים טבעונים.

לדברי אלעזר רוקח וציפי פקר, בעלים ומנכ"לים משותפים של מן: "אנו שמחים שהיום, גם אחרי 60 שנה, המותג שצמח כעסק משפחתי בזיעת אפם של הורינו, הינו רלוונטי ומצליח להתמודד מול כל התאגידים הגדולים מהארץ ומחו"ל. רבות מאחורינו, פעילות ענפה עליה אנחנו גאים מאוד ופנינו לעתיד, לטיפוח דור חדש וצעיר שיאמץ אף הוא את מותג הופלים והעוגיות הוותיק. ריענון השפה העיצובית של המותג הינו צעד נוסף בגידול והתפתחות החברה להעמקת השוק והתפתחות לקהלים חדשים.

ופלים מן - עיצוב חדש תפזורת
ופלים מן – עיצוב חדש תפזורת
עוגיות - סטודיו דרור כץ
עוגיות – סטודיו דרור כץ

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. קרוב לוודאי שהצרכן לא ישים לב לשינוי. זה נראה ממש אותו דבר כך שאין פה רענון או מתיחת פנים. במקום לנקות ולפשט, הכבדתם על העיצוב הישן עם כל מיני תוספות וכמו שאמרו כבר חכמים ממני, כל המוסיף גורע. חבל כי פרויקט כזה הוא באמת הזדמנות להפגין יכולות עיצוב, לחדש ולהשאיר את חותמכם. פספסתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים