מיזעור נזקים: רשת 'מגה' ומקאן תל אביב משיקות מהלך תדמיתי עם עובדי הרשת

מגה - מקאן אריקסון
מגה – מקאן אריקסון

רשת 'מגה' (אלון רבוע כחול) חוזרת לעסקים כרגיל לאחר השלמת ההסכמים במסגרת תוכנית ההבראה ומשיקה מהלך תדמיתי חדש ומהיר באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב. במקביל החברה נערכת לחידושי מלאי המוצרים בסניפיה ומשיקה את הקמפיין תחת מסר שקורא ללקוחות קיימים וחדשים לבוא לקנות במגה – "יוצאים ביחד לדרך חדש". עובדי מגה, שבמסגרת תוכנית ההבראה הפכו לשותפים בחברה ומקבלים שליש מהון המניות של החברה, עומדים בחזית המהלך ויככבו גם בקמפיין הפרסומי.

אייל אלי, יו"ר ועד עובדי מגה: "עד עכשיו נאבקנו כדי להציל את מקום העבודה שלנו. עכשיו כשהמדפים מתמלאים והעובדים, הקופאית, הירקן, עובדי המעדנייה והסדרנים, הם חלק מהבעלים החדשים של רשת מגה, אנחנו שמחים לשוב ולהעניק את השירות המצוין, במסירות ובמחירים הוגנים יותר. אנחנו פה כדי להוכיח לציבור בישראל שאפשר לקיים רשת קמעונאית עם סניפים בכל רחבי הארץ, במחירים תחרותיים ובו בזמן, בתנאי העסקה הוגנים ל 5,500 עובדים. עובדים שמגה עבורם היא בית ועכשיו גם עסק משותף".

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל מגה אמר: "אישור תוכנית ההבראה אפשרה את המשך הפעלתה של הרשת והפכה את העובדים לשותפים דומיננטיים בחברה. אנו לוקחים אחראיות ומפיקים את לקחי העבר. מגה הינה הרשת השניה בגודלה בישראל, עם למעלה מ- 5,000 עובדים מסורים, ברובם ותיקים, אשר להם מערכת יחסים חמה עם הלקוחות בסניפים הסמוכים לבתיהם. בחודש האחרון, חשנו יותר מכל את דאגת הלקוחות לגורל הרשת והעובדים, ואנו מבקשים להתנצל בפני הלקוחות על אי הנוחות שנגרמה להם בימים האחרונים ולהודות להם מקרב לב, לכל אותם לקוחות נאמנים שהמשיכו לקנות ברשת, ואף הגבירו את התדירות, בתקופה הקשה שעברה עלינו. אני שמח לבשר להם שבזכות נאמנותם, התגייסות הבעלים, ההנהלה העובדים, הספקים וכל שאר השותפים שלנו – המדפים מתמלאים סחורה טריה ומגוונת יחד עם מבצעים ייחודיים ואטרקטיביים. עדיין חסרים מוצרים מסוימים ואנו פועלים להשלימם בימים הקרובים. נעשה הכל על מנת להמשיך ולהחזיר ללקוחותינו ושותפינו על האמון לו זכינו מהם".

ברוקמאייר הוסיף: "בימים אלו אנו עורכים פגישות עם הספקים כדי לבנות את מתווה העבודה ולגבש פתרונות משותפים להמשך פעילות הרשת לאחר תום תקופת הביניים. אנו שמחים על התמיכה של הספקים, גדולים וקטנים כאחד, שמאמינים ביכולותיה של הרשת לחזור לפסי צמיחה ואין ספק שבעזרת ההירתמות של כולם, נצליח לעשות זאת".

יפה שפיצר, עובדת מגה / צילום: אוהד רומנו
יפה שפיצר, עובדת מגה / צילום: אוהד רומנו

קרדיטים
מנכ"ל: עמית משיח מנכ"ל קבוצה: ריצ'י הנטר קריאייטיב: סיגל עבודי, נאור יצחק, אדי גרצמן ניהול לקוח: בן מוסקל, רויטל רוגד, דנה דגני הפקה: נווה זרח, עמנואל רז פלנינג: רועי קופלוב במאי: יונתן גורפינקל חברת הפקה: עמרי פז

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. ומה עם המחירים? כל זמן שמשחטת מגה בעיר תמשיך לחיות מאנשים חסרי רכב פרטי ולקוחות שבויים אחרים ותשחט במחירים-אין צ'אנס שתעלה על דרך המלך.
    חוץ מזה: מתי סוגרים את ampm? מתי מפסיקים לפגוע בפרנסת בעלי המכולות הפרטיות? תסגר ampm מיד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים