פרויקט IsraMoon: הצד הישראלי של הירח. ישראלים יישבו את צפון הירח עד שנת 2022 ודירת שלושה חדרים תעלה 600 אלף ש"ח

ISRAMOON

תעלול יחסי ציבור / טיזר למשהו או פשוט אנשים מחוקים טוטאלית? עלה ברשת קמפיין קצת הזוי אשר מבטיח התיישבות ישראלית בצפון הירח! המחירים, זולים, דירת 3 חדרים בצפון הירח עם חלון המשקיף למועדון החשפנות במאדים תעלה לכם החל מ-600 אלף ש"ח בלבד. פרויקט המגורים בשם ISRAMOON (ישראמון) מתפרסם באמצעות חברה בשם Media Vision ועלה בבאנרים ברחבי הרשת, מודעות גוגל, סרטוני הדמיה ועמוד אוהדים בפייסבוק.

במודעות הגוגל נכתב: "פרוייקט חדשני למגורים על הירח! ישראמון – הכנסו עכשיו לפרטים נוספים" ובמיניסייט: "ישראמון הוא לא עוד פרויקט חדש, הוא פרויקט חדשני. המיזם הינו שיתוף פעולה ייחודי בין מספר אנשי עסקים יהודים מרחבי העולם אשר חברו יחד במטרה להקים את קבוצת הרכישה הראשונה לקניית דירות בפרויקט מגורים ראשון מסוגו אשר יבנה על אדמת הירח. לאחר שאלפי אנשים בעולם כבר רכשו אדמות על הירח וחברת 'הילטון אינטרנשיונאל' בונה את המלון החללי הראשון, מיזם ישראמון לוקח את תחום המגורים אל העתיד ומציע לישראלים להיות הראשונה לעבור לסטנדרט מגורים מעולם אחר. לאחר שנרכשה הקרקע ואושרו תוכניות הבנייה, קבוצת הרכישה נפתחת גם לקהל הרחב – אכלוס צפו לשלב א' – שנת 2022. אז במקום לגור על הקרקע ולשלם מחיר בשמיים, בואו לגור בשמיים ולשלם מחיר על הקרקע. אנחנו מזמנים אתכם להשאיר פרטים ולהיות בין הראשונים לקבל חבילת מידע מפורטת והזמנה ליום מכירות מיוחד אשר יתקיים בתאריך ה-30.7.2012." קליק למיניסייט, קליק לעמוד האוהדים בפייסבוק. תודה לאיציק על האינפו.

פרויקט IsraMoon: בואו לגור על הירח?!
פרויקט IsraMoon: בואו לגור על הירח?!

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. אז ככה,
    נתחיל לספור את הפאדיחות. בבאנר נכתב דירה בצפון הירח, בעוד שהקריין בסרטון מדבר דווקא על מערב הירח.
    הסרטון הועלה על ידי חברת Media Vision שהיא גם מארחת את המיניסייט. מחיטוט קל עלה שאותו שם משתמש מעלה קבוע הדמיות ופרסומות לחברה בשם סרוגו הבונה בצפון השרון. מה שאולי מסביר לנו לא מעט דברים.
    אז וולקאם טו טיזריה…

  2. אני חושב שזה מעוצב בכוונה ככה. כל מה שויראלי זה ככה.

    נורא משעשע שעוד עושים קמפיינים של תיזרים כאלה, בדרך כלל החשיפה תמיד מבאסת. הייתי משקיע את הכסף בקמפיין 1.

  3. אם כבר איזה קטע ויראלי מגניב שכזה, אז לפחות שהיו מעצבים את זה נורמאלי ולא כמו מודעת גל גפן משנות ה-40.
    טיפה השקעה ראבק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים