תביעות 2013: תנועת #ארץחדשה מקבלת איומים בתביעה מעורכי דינו של עופר עיני

inid

לאחר שהציגו בסדרת הרשת 'השיטה' את עופר עיני, יו"ר הסתדרות העובדים הכללית החדשה כמהמר כבד המנהל חיים כפולים ופסולים, קיבלו ראשי מפלגת ארץ חדשה איום בתביעה מעורכי דינו של עיני ממשרד עורכי הדין צלרמאיר פילוסוף רוזובסקי צפריר טולידאנו ושות'. במכתב שהופץ שלשום למערכות העיתונים, אתרי החדשות וערוצי הטלוויזיה, נכתב כי הטענות בסרט הינן שקריות ומשמיצות את עיני ואת ההסתדרות החדשה, באזז שלבטח התכוונו אליו יוצרי הסרטון.

הקליקו כאן לצפייה בפרק המדובר

במייל שנשלח לגופי התקשורת נכתב: "בשם מרשינו, מר עופר עיני, יו"ר ההסתדרות החדשה וההסתדרות החדשה", התבקשו כלי התקשורת להימנע מלפרסם את הסרטון שבו מככב עו"ד אלדד יניב, המאשים את עיני בשורה של מעשים מפוקפקים. הטענות המופיעות בסרטון הן שקר גס. מדובר בלשון הרע בלבושה החמור והפוגעני ביותר. לא בכדי נטענות הטענות בעלמא ובאופן סתמי – מדובר בהשמצה פרועה, חסרת כל שחר ויסוד, שכל מטרתה לפגוע במר עיני ובהסתדרות החדשה ולהזיק להם".

כל הקמפיינים, כל הסיפורים – בחירות 2013 במזבלה

תביעות 2013: תנועת ארץ חדשה מקבלת איומים בתביעה מעורכי דינו של עופר עיני
תביעות 2013: תנועת ארץ חדשה מקבלת איומים בתביעה מעורכי דינו של עופר עיני

אלדד יניב, ממפלגת ארץ חדשה כתב בפייסבוק: "עופר עיני מהלך אימים על כלי התקשורת. כך פעל תמיד. לא עוד. האמת תתפרסם. הנה חלקה הראשון ובשבוע הבא נפרסם את חלקה השני. עיני מאיים לתבוע דיבה. דיבה? עיני, דיבה? אני מציע לך לוותר ולבחור בחשבון נפש. בלבך אתה יודע שזה קרב שהוכרע, ושיציאה לקרב שאיננו אמיתי, מסוכנת מאד. הסוד שלך נחשף והאמת מונחת מעתה לוויכוח ציבורי. ככה זה צריך להיות במדינה דמוקרטית עם מי שמתיימר להנהיג. עיני, אתה יודע שהאמת הזו תוכח בכל מקום שבו תדרוש בירור. כי אלה שהיו איתך עם הסוד שלך, בארץ ובחו"ל, על היבשה ובים, החליטו לפתוח את הפה. והם ידברו. בבתי המשפט, במשטרה, או בכל זירה אחרת אליה תדרוש מהם להגיע."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים