מזבלה.קום

מנהל קבוצת פייסבוק הגיש תביעת דיבה נגד וואלה! חדשות ואתר מאקו

וואלה! ניוז
וואלה! ניוז

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשו השבוע שתי תביעות בגין לשון הרע והוצאת דיבה, האחת נגד אתר וואלה! חדשות ועורכת דסק החדשות עמית אשל והשנייה נגד אתר מאקו והכתבת דורין אליהו. את התביעות הגיש רפאל רובין, שקבוצת הפייסבוק שלו נמחקה (והוחזרה) לאחר ששיתף בה תמונה של עמית אשל בבגד ים.

תחילת הסיפור בשבוע שעבר לאחר שאשל גילתה כי רובין שיתף תמונה אישית שלה (באמצעות כפתור Share) בקבוצת הפייסבוק שלו שמונה כ-150 אלף איש. אשל וקולות נוספים ברשת, טענו כי מדובר בקבוצה בעלת אופי מיזוגני ופדופילי, שמפעיליה נוהגים לשתף בה תמונות של נשים, לעיתים גם של קטינות. רובין מנגד טוען כי מדובר בקבוצה שנאבקת למען זכויות אבות גרושים.

אשל פירסמה מספר סטטוסים ויראלים בנושא ואף כתבה באתר וואלה! News, כאשר לאחר פרסום הכתבה, קבוצת הפייסבוק של רובין נמחקה כליל, וזאת למרות הסכם פשרה סודי עליו חתם עם פייסבוק אירלנד. בתחילת השבוע הגיש רובין תביעה נוספת כנגד פייסבוק וזו במקביל התקפלה והחזירה את הקבוצה שנמחקה.

עתה רובין פונה לבית המשפט עם שתי תביעות שהגיש נגד גופי החדשות עצמם ונגד אשל ואליהו בפרט. בתביעה שהוגשה נגד מאקו ואליהו (PDF) דורש רובין 150 אלף ש"ח בגין הוצאת לשון הרע. לטענתו, הכתבה באתר מאקו שסיקרה את המקרה של אשל, נכתבה מתוך מטרה להזיק ולפגוע בו ובחברי הקבוצה ובשמם הטוב. בתביעה נגד וואלה ואשל (PDF), דורש רובין 300 אלף ש"ח עם טענות דומות.

מאתר mako נמסר בתגובה: "כתב התביעה לא התקבל במשרדנו עד לרגע זה, ולא קיבלנו אף פניה בנושא ממר רובין או עורכי דינו. אם וכאשר מר רובין או מי מטעמו יפנו לקשת, נוכל להשיב לטענותיו, ככל שיעלו".

טרם התקבלה תגובת וואלה!

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. notguilty.co.il/submit-story
    חברים, בזמן האחרון אנחנו עדים ליותר ויותר מקרים של תלונות שווא בהליכי הגירושין בין בני זוג. ההורים וגם הילדים משלמים על זה מחיר כבד מאוד ויש מעל 200 אבות שמתאבדים בשנה. יוזמה חדשה באה לתת מענה ולהגביר,
    בפחות מ 5 דקות תוכל לשלוח אלינו את המקרה האישי שלך יחד עם הפרטים של המתלוננת שווא וצורה אנונימית שלך יפורסם המקרה ברשת והכל בכפוף לזכות לפומביות ההליך הפלילי.. #התיקים סגורים אבל הפצעים עוד פתוחים
    https://www.youtube.com/watch?v=zGaB9H7Oa-c&feature=youtu.be

  2. בושה. מנצלים את הבמה שלהם בלי לבדוק עובדות. בהצלחה רפאל רובין ובהצלחה לעורך דין שלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים