דייט בחשיכה: אין ריאליטי לאהבה

עיסוי חישוני של נסי והגר
עיסוי חישוני של נסי והגר

פרק פתיחת העונה השנייה של "דייט בחשיכה" הוכיח לנו אחת ולתמיד שהאדם היחיד איתו באמת היינו רוצים לצאת הוא ירון ברובינסקי, בעיקר כי הוא נראה טוב ולא מדבר שטויות. אם נוריד מזה את העובדה שהוא כמעט ולא הוציא מילה, שהטקסט שלו נכתב על ידי מישהו אחר ושיופי זה עניין של טעם – נשארנו ביד עם כלום, וזו בערך ההרגשה שליוותה את "פרק הפתיחה הבועט", כך על פי האתר של רשת.

אז מה היה לנו שם? הגר, דוגמנית הורסת, "הכוסית של האזור", שמחפשת גברים עם זיפים כי זה מעיד על יכולות במיטה. רגע, כבר אמרנו שהיא מושכת ויודעת את זה? כן. אז אל תשכחו: היא יפה בטירוף. בהמשך נגלה שהיא גם אוהבת סקס שבע פעמים ביום. אבל היי, זה רק אם יש לכם זיפים.

דפנה, שמאלנית ש"מגינה על החלשים", מספרת לנו שהיא אישה חזקה – בעיקר כי היא צינית ויודעת לרדת על גברים ולעצבן אותם עד שבא להם למות. היא מרוצה מהעובדה שבנים תופסים אותה כ"כלבה מתנשאת", היא "אגרסיבית ושתלטנית" וזה בסדר גמור מבחינתה, כי ככל שאת יותר כלבה, לגרסת דפנה, את אישה חזקה יותר שלא מגלה רגשות ולא מתאהבת כי זה אהבה זה לחלשים. איך היא לא מצאה מישהו עד עכשיו? לטענתה, "אני טובה מכדי להיות אמיתית". אכן, שוקינג.

אודליה, שאיכשהו פספסה את האודישנים של המירוץ למיליון, ליהגה על כך שהיא אישה חמה שרוצה בית ומשפחה וילדים, אבל כמו הבחורים (נסי, שבטח יש לו אופי כלשהו שטרם נחשף בשידור, גל הנאה שיש לו קול טוב ושחר שהוא, ובכן, משהו) לא באמת עניינה. נראה שהדבר היחיד שהיה חשוב לה בחיים הוא שהגבר שלה לא ילך עם ספידו. כל השאר – מילא, מתפשרים.

עיסוי חושני של נסי והגר
עיסוי חושני של נסי והגר

בפגישה המשותפת של כולם הגברים מחליטים שהגר כונפה, כי יש לה קול לא משהו. הגיוני. גם מלאכי חזקיה חתיך הורס. דפנה מצטיירת כ"מעניינת" ואודליה – טוב, לא באמת איכפת למישהו מה קורה איתה. הבנים מנסים לשכנע את שחר ללכת על הגר, אבל מאוחר יותר, כשנסי מגלה באמצעות חברה שלה שהיא דוגמנית, הוא מרגיש רצון עז לפגוש אותה כי אולי בכל זאת יש לה אופי, וכי תמיד צריך לתת צ'אנס נוסף, בעיקר לכוסיות.

דפנה פוסלת את ניסו (לפחות תלמדי את השם שלו, וומן) כי הוא לא אשכנזי, ערס וגר ברמת גן, ואודליה מנסה לברר את הנושא החשוב על הפרק: האם אישה צריכה להשתתף בתשלום בדייט הראשון? כמובן שלא, לדעתה, כי אנחנו עדיין תקועים במאה התשע עשרה. איכשהו, כולן מסכימות איתה, גם דפנה האישה החזקה. הגיוני. אחרי שירדת על גבר כל הערב, הוא גם צריך לשלם עלייך.

שחר מכריז שהוא לא ייצא עם שמאלנית ועם פמיניסטית, כי כנראה הוא באמת רוצה לשלם על סטייק האנטריקוט של אודליה לאורך כל הדרך. ניסו התחמן מספר שהוא רוצה "אשת משפחה" והעיקר שתהיה "בנאדם טוב", ומדלג על הקטע החיוני של כוסית עם ציצים גדולים.

לפני הדייט של דפנה היא תוהה למה נסי הזמין אותה אחרי שהיא ירדה עליו. כן, גם אנחנו שואלים את זה. בחושך היא יורדת עליו בכל צורה אפשרית, מציקה לו, מעצבנת אותו ואותנו ובטוחה שהיא מגניבה. זה לא את, דפנה, זה הכובע. נסי המסכן מספר לה שהיא הטייפ-קאסט של החברות שהיו לו עד כה, ודפנה רואה בזה אות כדי לנסות להשפיל אותו ולרמוז לו שמזרחים הם, איך נאמר, לא אשכנזים.

הדייט של דפנה עם גל לא הולך הרבה יותר טוב, בעיקר כי דפנה יושבת שם כאילו דייט הוא סוג של מלחמה והמטרה היא להעיק על בן הזוג כמה שיותר ("אז מה, אתה חנון?", ו"אל תתנשא עלי" כשהוא מציע לה להפסיק לרדת עליו). אינטואיציה כנראה יש לה פחות, שכן היא יוצאת מהדייט כשהיא מרוגשת ודי ברור לה שמשהו טוב קרה בינה לבין גל הפגוע.

אחרי שהגר מביאה את עליזה הנחש לדייט, אודליה מעיפה חסה לפנים של שחר ודפנה מגלה שציניות לא עובדת על בנים (יאי! גם ריאליטי וגם תוכנית עם מוסר השכל), היופי כרגיל גובר על האופי וגל בוחר בדפנה כי היא נראית טוב, אודליה מעיפה את שחר לעזאזל כי הוא שמנמוך ונסי מקבל את הגר, שלמרות הקול המעצבן שלה היא בול הטעם שלו. בפרק הבא: עוד כוסית בלונדינית מוצאת אהבה. אל תחמיצו. // צביה בלום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים