האח הגדול 5: גזענות או נמות

גילי מיילי // האח הגדול 5
גילי מיילי // האח הגדול 5

גילי מיילי, תדעו לכם, ממזר לא קטן. הוא ידע שמירי חן תודח ושהוא ישאר. הוא ידע את זה! והוא מוכן אפילו להישבע בילדיו, באימו, באישתו ובסבתא מצד האבא. גילי מיילי גם לא אדם תככן. המריבות? אה, זה, הפילו אותו לזה. הוא קורבן. טהוניה בכשפיה (שהיא בטח למדה אותם בכפר אתיופי ביחד עם שיעורי וודו למתחילים) גרמה לו לריב איתה ולקרוא לה שחורה. הוא, אגב, בכלל חושב שהיא לבנה. כל מה שגילי מיילי רצה זה לשבת בצד, ליהנות מיופי הזריחה, לקלוע צמות ללאון ולדבר על עצמו בגוף שלישי.

חוץ מזה, התוכנית ממשיכה כרגיל. ההפקה מחבבת את ענת במיוחד, ולכן מראה לנו שוב מה קורה כשהיא בחדר האח הגדול – בעיקר דיבורים על רצון להישאר וחוסר זמן מסך. חמודה, היינו מתים שיהיה לנו פחות ממך. כנראה שבקרוב זה לא הולך לקרות.

הרגע המפתיע של העונה – סליחה, של כל העונות – קורה. יניב מודיע לאח שהוא הולך לחשוף משהו בתוכניתה חסרת התכלית של ד"ר שלי ורוד. חכו, חכו. חצוצרות וזה. מי יודע מה הוא יחשוף? האם אי פעם הוא השתתף בשלישייה עם גמד? לא, זה בעונה הקודמת. האם יניב יספר שיהושע נצמד אליו טיפה יותר מדי בלילה קריר? או שמא הוא התאהב לחלוטין בביז'ו ושוקל לעבור צד? לאף אחד אין מושג מה הבחור רוצה לחשוף. כולם במתח מטורף עד הרגע הקריטי בו יניב מספר שהוא מעולם לא שכב עם בחורה.

אה, זה. בסדר. לא חשבנו שכן. וזה, אגב, גם לא כזה ביג דיל. להיפך, לו יניב היה מספר שהוא אי פעם שכב עם מישהי היה המסך שלנו נשרף מתימהון וכל מה שהיינו יודעים על מין היה בא אל קיצו.יניב מבועת מהמחשבה שכשהוא ייצא מהתוכנית הדבר הראשון שכולם יחשבו עליו זה העובדה שהוא בתול, ואין לו שמץ מושג שזה לא מעניין אף אחד (תארו לעצמכם את לאון עם הכרזה כזו) ושסביר להניח שכמה דקות אחרי חזרתו הביתה הבעיה הזו תטופל.

בהמשך תוכניתה של ד"ר ורוד: טהוניה רובל מספרת שהיא מבואסת כי אף אחד לא מתחיל איתה. אולי אם היא הייתה קצת פחות קשוחה היו מתקרבים אליה. אבי לוי מתחיל לספר מה היא לדעתו אהבה ובשלב הזה נרדמים העורכים ושוכחים לחתוך את הקטע.

גילי מיילי // האח הגדול 5
גילי מיילי // האח הגדול 5

גילי וביז'ו מתחילים לריב מיד אחרי משימת ההישאחדות. האם בתוכנית הבאה יחולקו המתמודדים ליפות וחנונים (לאון ביפות, יניב המנחה), או שסתם יחולקו לזוגות ויקראו לעצמם יופטוט? אין לדעת. בינתיים, גילי מיילי מספר לביז'ו שהוא גילי מיילי ושעדיף לביז'ו ללמוד ממנו ולהיות אמיתי. הקטע השולט במריבות של גילי כולל חזרה על אותו משפט שוב ושוב כדי לא לשמוע מה הבנאדם השני אומר. בוגר ונכון. ביז'ו, שבפתיח המיוחד של "הישאחדות" ראינו אותו אוכל בננה וכך הבנו מראש שהוא יזכה במשימה (ספוילר. פויה!) מצליח לגרור את גילימיילי על החול וגילימיילי מתעצבן וטוען שהוא נגע ביד, שהשמש לא הייתה בצד שלו, שהוא הסתכל על הביקיני של פאולינה ודעתו הוסחה, שהוא התגעגע לאבא או כל דבר אחר שימנע ממנו להפסיד בכבוד.

האח הגדול 5: לא נשכח, לא נסלח (בעצם, אולי כן)

הרעיון הנפלא של דור שגילי יעצבן את טהוניה רק גורם לפאולינה להפסיד, וזה די מובן. טהוניה מוציאה את כל העצבים שלה על המשימה והבלונדה נגררת על החול כגופה שנשטפה אל החוף. גילי מנסה הכל: צועק עליה, קורא לה עצבנית, חוזר כמו מנטרה על כך שהיא כועסת בגלל משקעים מהעבר ורומז שהיא מתמזגת נפלא עם הפריים השחור. שלא תטעו, הוא חושב שזה מקסים. הוא רק ציין את זה כדי שטהוניה תדע שהוא לא גזען. האח הגדול קורא לו לחדר (וגילימיילי מנסה לשכנע אותו ששחור זה נהדר) ומאוחר יותר לא מסתפק האח בעונש אלא מודיע לכולם בדיוק מה הייתה האמירה הפוגעת, כדי שאם טהוניה שכחה קצת מהרגע היא תיזכר בו מהר מאוד ואולי גם תזיל דמעה. באסה. לא קרה.

משימת החסינות, שהייתה כולה פרסומת לנעלי אסיקס נוסה, הסתיימה לאחר שבהפקה הבינו שזה לא יגמר אם הדיירים לא יעמדו על חבלים. פאולינה מנצחת (ההימור היה על בני) וחבל, כי ממילא אף אחד לא היה מנסה להעמיד אותה להדחה.

ולסיום, דורין סגול. לראשונה כמעט מתחילת העונה רואים אותה אומרת משפט שלם, שלא היינו שמים לב אם הוא לא היה נאמר. למזלה בחבורת האנשים החזקים שהועמדו להדחה לא כללו אותה, ככה שיש סיכוי שגם בפרק הבא נראה אותה מגרדת באף או מפהקת. בינתיים, למרות שכולנו היינו רוצים לראות את גילי מיילי הולך, די ברור שבלעדיו התוכנית תהיה מרתקת כאגודלה של דורין. הו, הדילמה המוסרית. ככה אנחנו אוהבים את התוכניות שלנו. // צביה בלום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אדם שעומד מאחורי ציניות מוגזמת ולא שם למה שמתרחש מסביבו הוא פחדן.
    וסורי שאני לא מסכימה עם כל מילה שיוצאת לך מהפה אבל הכל נתון לפי מבט ראיה ולפי מה שההפקה רוצה שתראו…אז אם באלך לחשוב שזה ככה לכו על זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים