מאט דיימון גוזר 3 מיליון דולרים עבור 15 שניות וחובר לג'ורג' קלוני בסדרת סרטוני פרסומות חדשה של Nespresso

Nespresso_InTheNameOfPleasure_311013_Still_008

חברת Nespresso, המובילה בעולם בתחום מכונות הקפה והקפסולות, מעלה קמפיין בינלאומי חדש בישראל בכיכובם של ג'ורג' קלוני ומאט דיימון. דיימון, בפרסומת הטלוויזיה הראשונה שלו, חובר לקלוני במגוון סצנות קומיות משעשעות. הסרטים יעלו גם בפלטפורמת מותג ייחודית ב-YouTube פרי שיתוף פעולה של Nespresso עם גוגל.

קלוני, המשמש כפרזנטור מזה 8 שנים ומככב בשמונה קמפיינים של החברה, הצטרף לאחרונה למועצת המנהלים בתחום הקיימות של Nespresso, בשל האג'נדה החברתית שלו. סרטוני הפרסומת החדשים בכיכובו שלו ושל מאט דיימון יעסקו בין השאר במיזם מיחזור הקפסולות של Nespresso.

"אני אוהב את המוצר ואני שותה Nespresso.. אני גם מאוד אוהב את ג'ורג' קלוני.." אמר מאט דיימון על סט הצילומים. בנוסף להשקת קמפיין הטלוויזיה, חברת Nespresso חברה לגוגל ופתחה אתר YouTube המהווה פלטפורמת מותג חדשה וייחודית. החוויה הדיגיטלית החדשה נועדה להעניק לחברי המועדון ואוהבי קפה ברחבי העולם גישה לעולם ההנאה והקפה של Nespresso.

מאט דיימון בפנים – ההמשך ישודר בטלוויזיה ביום ראשון ה-17 בנובמבר, הקטע המלא שישודר מטה:

מאט דיימון וג'ורג' קלוני:

ז'אן-מארק דובואזה, מנכ"ל Nespresso העולמית: "מדובר בזינוק קדימה באסטרטגיית המותג שלנו שנותן לאוהבי קפה הזדמנות לגלות את העולם של Nespresso באמצעות פלטפורמה דיגיטלית חדשנית וייחודית, בה הם חופשיים ליצור חוויה מותאמת אישית".

מאט בריטין, סגן נשיא גוגל צפון אירופה: "חברת Nespresso משתתפת בפיילוט של תוכנית שותפי המותג שלנו, מקום בו מותגים פועלים כיצרני תוכן על מנת למנף את עוצמת ערוץ ה-YouTube שלהם. Nespresso הינו מותג גלובלי עם אהבת צרכנים פנטסטית ואנו כבר עובדים איתם על בניית הדור הבא של תוכן ממותג."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים