Nespresso ישראל עולה בקמפיין חדש בכיכובם של חברי מועדון הלקוחות

Nespresso ישראל / צילום: רון קדמי
Nespresso ישראל / צילום: רון קדמי

חברת Nespresso יוצאת בקמפיין חדש שהופק כולו בישראל, בשונה משאר הקמפיינים של החברה שהפקתם היא בינלאומית. הקמפיין מעמיד במרכז את הלקוח – השגריר הטוב ביותר של נספרסו, ונעשה בשיתוף עם הצלם רון קדמי, מבכירי צלמי האופנה בישראל. הקמפיין מציג שישה מחברי המועדון של נספרסו שמספרים על חוויותיהם מספל הנספרסו הראשון שלהם. הקמפיין יעלה על שלטי חוצות במיקומים מרכזיים, דיגיטל, פרינט ובבוטיקים של נספרסו. עלות ההשקעה בקמפיין למעלה מ-9 מיליון ש"ח.

נועה הורוביץ / צלם רון קדמי
נועה הורוביץ / צלם רון קדמי

חברי המועדון נבחרו לאחר תהליך שכלל פנייה של נספרסו ללקוחותיה והזמין אותם להציע את מועמדותם לקמפיין ולהיות הפנים הישראליות של נספרסו. מבין אלפי מועמדים נבחרו: נועה הורוביץ, בת 24 סטודנטית למנהל עסקים ותושבת העיר תל אביב, רונן נוף, בן 45 מעצב פנים ממושב קדימה באזור השרון, דקל עובדיה, בן 32 יועץ ארגוני תושב ראשון לציון, דפנה וולפרט, בת 45 עוסקת בהשקעות ובנדל"ן עסקי תושבת קריית אונו, מעיין בן חמו, בת 32, מדריכת אירובי תושבת חדרה. אליהו מדר, בן 40, תושב תל אביב ובעל בוטיק בגדים ברוטשילד.

אליהו מדר / צלם רון קדמי
אליהו מדר / צלם רון קדמי

בנוסף כחלק מהקמפיין, תקיים נספרסו בתאריכים 2-7 ביולי, פעילות חווייתית בנמל תל אביב – בעמדה ניתן יהיה להצטלם ולשתף ברגעי נספרסו – כל תמונה שתצולם תוקרן מייד במסכי לד ענקיים ברחבי הנמל. הפעילות תתחיל בשעה 16:00 עד שעות הלילה.

מעיין בן חמו / צלם רון קדמי
מעיין בן חמו / צלם רון קדמי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים