פרסום ראשון: הזמר אייל גולן מכחיש בפייסבוק כי הוא זה שלכאורה קיים יחסי מין אסורים אך בהסכמה עם קטינות

אייל גולן - צילום מסך מתוך פייסבוק
אייל גולן – צילום מסך מתוך פייסבוק

כשעה קלה לאחר שנחשף כי אייל גולן הוא לכאורה הזמר אשר מיוחסת לו עבירת המין של בעילה אסורה בהסכמה של קטינה (ראו: עומרי חיון חושף) וכבר מגיעה תגובה רשמית מצד הזמר אך אולי נמהרת ופזיזה מדי בפרופיל הפייסבוק האישי שלו. גולן אומנם לא מכחיש בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי לא קיים יחסי מין אסורים עם קטינות, אך יחד עם זאת בחר לכתוב כי חיון עשה לו 'רצח אופי' ואף הבטיח כי בקרוב יסגור לילד הכאפות (להגדרתו) את האתר.

תחילת הסיפור: בלוגר הרכילות עומרי חיון חושף מיהו הזמר שקיים יחסי מין אסורים עם קטינות

צחי אסולין, נהגו האישי של אייל גולן (ליאם הפקות על שם בנו של גולן) כתב אף הוא בפייסבוק: "עברנו את פרעה, נעבור גם את עומרי חיון".

צחי אסולין, נהגו האישי של אייל גולן
צחי אסולין, נהגו האישי של אייל גולן

הסטטוס המלא של גולן: "לכל מעריציי ולאנשים שאוהבים אותי. אני כותב לכם כרגע ממועדון בתל אביב. אני רואה את הרצח אופי שעושה לי עומרי חיון. אבל לא צריך להתייחס לבן אדם שכל החיים שלו סבל מאנשים. ילד כאפות שבקרוב אסגור לו את האתר מבטיח לכם. הכל בסדר אצלי ברוך ה׳. אני עובד מופיע ומבלה ומכין לכם מופע חורף שכולכם תוכלו להנות. אוהב את כולכם ובעזרת ה׳ נתראה רק בשמחות ובהופעת".

אייל גולן - צילום מסך מתוך פייסבוק
אייל גולן – צילום מסך מתוך פייסבוק

הראפר יואב אליאסי המוכר בעיקר כ"הצל" כתב בפייסבוק בתגובה לדבריו של גולן: "אייל גם אני נפלתי בפח שאנשים רעים טמנו לך גם אני עושה טעויות יש לי רק כבוד אליך מקווה שהכל טעות וחרטה". שעות ספורות לפני החשיפה כתב אליאסי: "אני חייב להגיב על הסיפור של הזמר והבת 15 ולהגיד שאני המון זמן בעולם הזה ונורא קל ליפול בזה הילדות האלו נראות בנות 25 מדברות כמו 25 מתנהגות כמו גדולות ומשקרות בפייסבוקים ובמועדונים( שהכניסה היא מגיל 18 ומעלה ) כמו ענקיות אז נורא קל ליפול איתן והם יודעות מה הן עושות ואין להם אלוהים יש להן רק מטרה. אני לא אומר שהוא יצא בסדר אבל נורא קל ליפול איתן צריך לקחת את זה בחשבון".

פרשת הזמר והקטינה, כל הסיפורים:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

151 תגובות לפוסט

151 תגובות

  1. האיש שלא יודע להגיד שני משפטים ברצף לשיר הוא יודע כי "כותבים לו"…
    על פי הצהרתו יש לו ארבעים נשים והוא לא צריך את זה אבל "קטינות אין לו"…
    לאיש הייתה אישה מלאך וטוב שהילדים נשארו אצלה…
    לאיש יש מזל שהאבות של הבנות פרווה אבא נורמלי היה שופך לו חומצה בגרון…

  2. רציתי להגיד לכם כל אחד יחשוב על עצמו ויעשה תשובה..אחרי120 כולם יתנו דין וחשבון לפני בורא עולם..תפשפשו במעשיכם ותעשו תשובה ואל תילמדו ממפורסמים כלום!!!!!כי לא יהיה לכם שום תועלת מהם..הם מסכנים וומסונוורים מכסף…ולעולם הבא לוקחים את המצוות והחסדים..וחוץ מיזה כלום..בנות יקרות שמרו על עצמכם ו.תתלבשו צנוע ותתבגרו על היצה"ר שבכם..ושיבוא במהרה משיח צדקנו אמן!מאחלת לכם רק טוב.

  3. הוא זכאי … אין עליו … מנסים לאכול אותו התקשורת והמשטרה .. היום מפחיד לחיות כל פלוץ שזורק איזה הערה יכול להרוס חיים שלמים… זה יכול לקרות לכל אחד

  4. אייל אני מתה עלייך וגם אם תיצא "אשם" אני לא מאמינה, יש אנשים שלא מסוגלים לראות אותך למעלה, את הקריירה שלך, מבחינתי אתה זכאי!אנשים אוהבים לדבר זה שיש אנשים מושפעים מהילד כאפות הזה הם אנשים ללא עמוד שדרה בלי אופי בכלל!!!
    קבל את חיזוקיי ואני מאמינה שיש עוד אלפים שחושבים כמוני!

  5. אייל גולן אתה מלךךךךךךךך!אוהבים אותך תמיד מנסים להפיל את המוצלחים תהיה חזק על תידאג זה ירידה לצורך עליההההה

  6. פדופיל מגעיל דינך מוות י נאצי!! גזען ושובנשת גועל נפש של בין אדם כל מי ששומע את המוזיקה שלו צריך להתבייש!!!

  7. איך ששמעתי על הפרשה, הייתי בטוח שמדובר באייל גולן. הזחיחות שלו תמיד הזכירה לי את דודו טופז, רק ברמות קיצוניות יותר של חוסר מודעות עצמית. לא מפתיע בכלל, מפתיע רק כמה זמן לקח למשהו כזה להתגלות.

  8. אני חושבת שלאחר כל התחקירים שראינו שעשו על הפרשה הזאת, ולאחר שאייל גולן נתן את תגובתו לנושא ("עשו לי רצח אופי") אני חושבת שאייל גולן לא טיפש, נכון יש היום נערות שנראות כמו בנות עשרים אבל בנות חמש עשרה, אבל לא להיות בור! אתה לא בטוח? תראה תעודת זהות. בכל זאת זה אייל גולן, כל כך קשה לו להשיג בחורות? דוגמניות?? אפשר להגיד שאייל אוהב לסבך את עצמו, אם הוא ידע או לא ידע שהיא בת חמש עשרה לא נותן לו כלום, הוא יקבל על זה בראש, אם אני רוצה או לא. אני לא מצדיקה אותו, ולא לא מצדיקה אותו. אבל מילה שלו מול מילה של כמעט כל המדינה זה לא ממש יעזור לו במשפט.

  9. כולם תמימים אף אחד לא ידע . אלביס מייקל גקסון אייל גולן . יהודה? זו היתה בדיחה תגיד שכן… כי אם לא אתה פאטת בדיוק כמוהם!

  10. אלוויס לא ידע שהם ילדות שרוצות פרסום וגם מייקל זקסון לא ידע שהם נערים בגיל בית ספר יסודי . למה נטפלים לאלו שלו ידעו.

  11. אם הוא שגה והתפתה אז הוא לצערי ישלם מחיר כבד שאותו התחיל לשלם כבר מהרגע שזה התפרסם. הפרסומים האלו גומרים על תהילתו של זמר גדול גם
    כשמדובר באייל גולן. אני מעריץ שלו עוד מתחילת דרכו
    רק שאם באמת נפל למלכודת של ילדה בת 15 שהתחזתה למבוגרת יותר ושיקרה אין מדובר כאן בפשיעה מצדו של גולן. הוא גרוש, פנוי, מפורסם ומצליח. אין כאן פשע.
    אך אם ידע שהיא בת 15 והתפתה למרות שידע זאת היה צריך לקחת בחשבון שמדינת ישראל לא מאפשרת בחוקתה זאת ובטח לא לדמות כשל גולן שצריך להיזהר כפליים כי התקשורת רודפת אחרי סיפורים כאלו.
    אני מקווה שהגרסה הראשונה היא הנכונה ולא ש "עמד" לו ושכח את הדוגמא שצריך לתת כדמות כה מפורסמת ונרדפת. בהצלחה אייל אני מחזיק לך ידיים.

  12. לא הכל מוזיקה.
    זה מה שקורה שהשתן, הכסף והאגו עולים לראש.
    זילות לנשים.

    נו באמת הואלא ידע בת כמה היא?!
    אם, במידה ואכן זה הוא.

    ישר הכניס אותה למיטה, לא דיבר מילה.
    אז גם זה אומר דרשני איזה סוג של אדם הוא.

  13. נו למה כולכם מופתעים זה ברור שהוא כזה הוא התחיל לה ישתעמם חיפש עוד משהוא לעשות בחייו מין זה לא הכל. בחיים זה מה שיש מסביבו רק זה מה שיש לא בראש הכל כבר יש לא פשוט חבל שזה הוא חבל שאחרי נשיא כזה שבייש את מדינתנו בא עוד אחד זמר מפורסם שעושה את אותם מעשים כינראה שהוא סובל מיסטיות מיניות טאילניתשטיל עת עזבה אותו ועל מה גם על בגידות. על תישכחו לפני כמה שנים מה. הוא אמר בפני המצלמות בפני כל העולם לא כל יום אוכלים סטיקסוחר אולי הגיע הזמן שלא שיאכל חרא

  14. אני לא יודעת איך בנות נמשכות לאייל גולן
    בסדר הוא זמר גדול הוא זמר ענק
    אבל מכאן ועד להימשך אליו מינית?????
    באמת שהוא לא כזה סקסי שהוא צריך לקפוץ איתו ישר למיטה.
    בכלל מה הקטע שלו שהוא מסתובב עם כל הילדות הקטנות\הרוסיות
    נו בחייאת!!!!!אייל גולן תחזור לשפיות אם לא בחזרה לאילנית אז לפחות לאיזה בחורה בוגרת ומיושבת ורצינית.

  15. Ruth622ny
    מה בדיוק כולם מזועזעים?
    ראו בבתי הספר, בדקו במועדונים, בדקו ברחובות,
    בבתי מלון בעונת הקיץ
    בנות צעירות שמתחזות לבוגרות יותר כדי להיות עם גברים מבוגרים יותר, נכון לא חלילה כולן אבל זו תופעה מפחידה מזעזעת.
    איפה ההורים של אותן בנות שמחפשות הרפתקאות, שותות לשכרה עד נפילה. שוכבות עם גברים שבקושי מכירות אותן, יאלה. יש ערב קאריוקי, מסיבה הו רצות לא יודעות למי שייך הבית ועם מי הו הולכות להיות, מצלמות מסריטות ושולחות לחבר׳ה.
    אז תרגעו כולם.
    היום זה זמר מחר ח״כ ועלול להיות גם הבעל או החבר.
    אם חלילה היה אונס, או משהו שדומה זה אסון.
    אבל אנא בידקו את כל הצדדים הנוגעים בדבר.

  16. הרבה זמרים יכולים ללמוד משלומי שבת שאפשר מאוד להצליח לאורך שנים ועדיין לשמור על צניעות,שפיות ,ולהישאר עם הרגלעם על הקרקע.
    זה בסך הכל מאוד כואב לראות כל פעם מחדש איך אנשים מוכשרים וטובים ,שאלוהים בירך אותם במתנה .ובמו ידיהם הורסים לעצמם את החיים .
    וזה חבל ,חבל מאוד, ובעיקר עצוב
    כי מלבד הסקופ השבועי שקיבלנו כולנו,
    כולנו מפסידים זמר טוב ,שנהננו ממנו .
    והוא איבד את הדרך!

  17. תזיין את כולן תזיין גם תאימהות שלהן יא מנאייק מלכלכים על המלך יא בני זונות הוא עוד עושה כבוד לבנות שלכם המלך מותר לו הכול

  18. תזיין חופשי אייל תזיין גם תאימהות שלהן כוס אוכתקום מנאייק ורק תדעו יא בני זונות שהוא נותן להן כבוד כשהוא מזיין אותן השרמוטות האלה

  19. בושה וחרפה!
    "ע ר ס י ו ת" ומי שמכחש לאמת שיתביש לו!
    זה מה שעושה:- "כסף קל".
    במידה וזו אמת, עדיף שירד למחתרת ויסתום אחת ולתמיד את הפה.
    נסתדר גם בלעדיו.

  20. הבעיה בארץ שלא צריך צדק ,משפט ומשטרה
    מספיק להפיץ שמועה ואתה מאבד את חייך הרשת דנה אנשים עוד לפני שהדיו התייבש , זה מסוכן ולא בריא לעם ישראל , אני נייטרלי תחשבו ,זה יכול לקרות לכל אחד.

  21. כולכם אנשים עיוורים, הבנאדם בעל קטינה, הוא פושע לכל דבר, לא משנה כמה הוא שר יפה.. ואם יהיה צדק הוא ישלם וישב בכלא ! אין הבדל בינו ולכל בנאדם אחר ! אם הוא זכאי, אחלה, בשביל זה חוקרים… אל תהיו אנשים שהולכים עיוורים אחרי פושע, קצת הגינות

  22. איכס ילדות בנות 15 הכי משפיל ומגעיל !!!

    הן לא יודעות מה הן עושות בכלל

    ההורים צריכים לתבוע תביעה אישית על 10000000

  23. ידע או לא ידע את גיל הילדות צריך לשבת בכלא למען יראו ויראו .
    אחרת כל אחד יכול ליד שלא ידע !!
    מה הבעיה להגיד לא ידעתי

    אי ידיעה אינה פוטרת מענישה .

  24. ודעו לכם שהסיפור התחיל כבר לפני כמה חודשים
    זה הוא בטוח ועוד כמה חברים שלו גם אם המשטרה תוכיח אחרת וזה בגלל לחץ על המשטרה
    מצד גורמים עבריינים …שמגנים עליו .
    כנראה שנחלשו

  25. האם אתם יודעים כמה מקרים כאלו קורים מידי יום ? כמה חקירות על מאות מקרים ?
    חחח יש בחדשות אולי פעם בחודש לפחות מקרה כזה , וזהו רק המעט .
    בגלל שהוא מפורסם עושים כזה עליהום ועוול לאדם.
    אני בחורה .
    ולפחות במקרה הזה אני יחד עם הזמר .
    אני מכירה המון בנות בגיל הזה של אחותי הקטנה שנראות יותר גדולות ממני (21) הן מתלבשות ככה הם מתאפרות ואפילו כבר שמות עקבים . הן יוצאות למועדונים משקרות להורים ואין לאף אחד שליטה על זה אבל הן יודעות בדיוק מה הן עושות .
    הן יודעות מה זה לשכב עם גבר ומה המשמעות , והן שטניות ויש להן מטרות שפלות ביותר .
    אלה בנות שחושבות שאם הן יעשו מה שהן עשו יאהבו אותם יותר בחברה , ידברו עליהן יותר…
    והיה פה תגובה שאני מצדדת בה גם כן מאוד ״ אז עכשיו לפני שכל אחד מקיים יחסי מין הוא יצתרך לבקש ת״ז״ ? האם זה נשמע הגיוני ?
    אז אני מתנצלת אייל שנפלת בכלל לדבר כזה !
    האשמה היחידה פה היא על ההורים שמחנכים ונותנים לבנות שלהם להתנהג בכזו זולות הרי הכל בא מהבית. הבנות הן האשמות היחידות אין עשן בלי אש!
    אייל הוא גבר מה לעשות , שבחורה מפתה לפעמים נופלים אז אייל במקרה הזה נפל בפיתיון הוא אשם שנערה מתחילה להיות זונה בגיל כזה צעיר ? האם מישהו אי פעם הלך למועדון חושפנות וביקש ת״ז מהזונה כדי לוודא שזה תקין? הכל חארטות זה הבחןרות היום !

  26. פתאום כל הבנות פה תמימות וחסודות ממש מחפשות חתן במועדונים עם12 כוסות אלכוהול בגוף מתחיל לטפטף למטה

  27. א א א אחי אני אתה וכל גבר בארץ יודעים שממזמן גיל זה רק מספר שהמדינה הגדירה אבל ילדים וילדות עוד היו עושים שטויות בגיל הרבה יותר צעיר ממנה עובדתית היא כבר נפתחה בגיל 15 אז היא התוודעה למיניות שלה הרבה לפני אחי כולם ג׳עלות חוץ מאימא ואחיותינו . כול זכר יש לו ייצר כמו בטבע איםיש לך חתולים בשכונה אז שים לב שתמיד יש זכר אחד שמזיין את כול הנקבות באיזור שלו אם מגיע זכר אחר ורוצה לגרזן לו את אחת הנקבות הוא קופץ עליו קוובנגה

  28. כל הטירוף הזה של זיונים מתחיל מהחרא הזה שנקרא אינטרנט כל הזוהמה הזאת שקיימת מתחילה בכלל מהאמריקאיות המסריחות האלה לא סתם אומרים על הגויים כבהמות נדמו אני לא דתי ואני חולה על סקס כמו כולם ועשינו קרחנות ואורגיות אבל לא צילמנו ולא עשינו את זה ברחוב כמו בהמות אישה יופיה בצניעותה

  29. שוקי,
    פר הרבעה?
    על מי על ילדות בנות 15?
    הגזמת אח שלי, שיסע לתיאלנד כמו הטמבל השני שימי תבורי,אבל לעומתו תבורי חכם ועשה או עושה את זה בחוץ למען יראו ויראו אתה מבין, אייל וחייליו משחקים אותה כאן על הבנות שלנו שנופלות לרגליהם של הקרנפים האלה, עזוב זאת בושה לזמר כמו אייל גולן שמחפש ריגושים וחכם על הבנות הקטנות שלנו

  30. אני מקשיב חי ונושם את אייל מהשיר הראשון שלך לחישה בלילה .קודם כל אל לנו לשפוט אדם עד שנהיה במקומו איך זה שבהרף עין ככה אנחנו שורפים אותו .עד לפני רגע אהבתם אותו ואת הסקס אפיל שלו ידענו כולנו שהוא פר הרבעה רציני . כמעט כל אישה בארץ היתה רוצה להתוודע איתו , ועכשיו כולם משחקים אותה כאילו מה קרה בואו נראה אותכם במקומו גבר לא צריך הרבה בשביל להידלק כול היום בחורות שועטות עליו כול גבר עלי אדמות שחי פה ביקום הזה היה נשרט וכן כל אישה טיפ טיפה סקסית היינו רוצים לגרזן אותה אז קודם שכל אחד יעשה בדק בית עם עצמו ואחרי זה ידבר למה בינתיים כול הסיפור הזה בגדר שמועה והגדרה נוספת לשמועה זה לשון הרע אז בינתיים חבל לכול המקללים והמקללות וכל הזבלנים שבו בשקט . רק בשביל העניין אם וזה נכון והוא יישב בפנים הם לא מבינים שהוא רק חילך וייתעצם אייל תהיה חזק יש מצב שעוד תהיה ראש הממשלה הבא . חחחח

  31. אני מקשיב חי ונושם את אייל מהשיר הראשון שלך לחישה בלילה .קודם כל אל לנו לשפוט אדם עד שנהיה במקומו איך זה שבהרף עין ככה אנחנו שורפים אותו .עד לפני רגע אהבתם אותו ואת הסקס אפיל שלו ידענו כולנו שהוא פר הרבעה רציני . כמעט כל אישה בארץ היתה רוצה להתוודע איתו , ועכשיו כולם משחקים אותה כאילו מה קרה בואו נראה אותכם במקומו גבר לא צריך הרבה בשביל להידלק כול היום בחורות שועטות עליו כול גבר עלי אדמות שחי פה ביקום הזה היה נשרט וכן כל אישה טיפ טיפה סקסית היינו רוצים לגרזן אותה אז קודם שכל אחד יעשה בדק בית עם עצמו ואחרי זה ידבר למה בינתיים כול הסיפור הזה בגדר שמועה והגדרה נוספת לשמועה זה לשון הרע אז בינתיים חבל לכול המקללים והמקללות וכל הזבלנים שבו בשקט . רק בשביל העניין אם וזה נכון והוא יישב בפנים הם לא מבינים שהוא רק חילך וייתעצם

  32. א.א.א. אתה כל כך צודק!
    אותן מעריצות צעירות הן קהל היעד העיקרי שלו
    והוא כנראה שכח מאיפה הוא בא
    הוא מנצל אותן ילדות בנות 15 שגם אם הו מתלבשות כמו בוגרות הנפש שלהן עדיין נפש צעירה והוא פשוט הורס להן את החיים
    בא לי להקיא ממנו רואים עליו שהוא פשוט שחצן
    מגעיל שלא סופר כלום ואף אחד ממטר
    ובחורה אמיתית עם שכל וכבוד עצמי לא תלך עליו
    אז הוא מנצל בחורות צעירות מאוד שלא מבינות
    שהוא אפס מאופס ומסתנוורות מהכסף והפרסום שלו
    רק מישהו אפס מאופס מתנהג ככה בטח לא גבר אמיתי

  33. אייל גולן,
    אתה פשוט אפס מאופס פחדן מנצל את תמימותן של הילדות האלה,לו לא היית במקום שאתה נימצא בו מי הייתה מסתכלת עליך,הרי שכחת שלפני כמה שנים השיניים שלך יצאו החוצה, אתה גוש שחור מכוער מוג לך משתמש בכסף שלך לניצול התלמידות האלה,משלה אותן רק בכדי להשכיב אותן, אתה וחבריך הרייקנים שאין לכם כלום בראש רק זיונים ושטויות חזקים על בנות קטינות אל תשכח מאיזה תחתית הגעת אל תשכח מי עשה אותך עם מרצדס וכסף רב, רק הבנות האלה רק הם הקפיצו אותך ותראה מה גרמת להן תראה יא חתיכת אפס מאופס, הרי ביננו אם לא היה לך כסף גם חברים לא היו לך, אל תשכח מאיזה תחתית הגעת,אני רק מבטיח לך ועוד רבים כמוני, הרי בחורה בוגרת עם טיפה רמת משכל, לא תראה אותך ממטר אתה חכם על צעירות שניצלת את הבוסר שלהם ואת תמימותם ,גם החבר שלך הזמר הנקניק שדומה לצב שמחפש אהבות בתוכניות ריאליטי מוגבל למצוא בחורה, הכוח שלכם רק בכסף, אל מנסה להעתיק זמרים עושים יא פוזה מהלכת על שתיים.

  34. אני איתך אייל רק עם זה לא אתה אני יתמוך בך ויעזור לך ויש לי אמצעים וכול אלה שמדברים תמיד ידברו בשביל להרוס הצלחה של אנשים בני אדם הם קנאים מיטיבים אך עם כך יש צורך בלרסן את היצר הרע ולנסות להיות פשוט בני אדם עם נשמה לא אדם כבוי שממהר מלהשיג מסקנותת ולרמוס חיים של אדם

  35. לי יש ילדה בת 15. אם היית נוגע בה או נותן לה סמים הייתי קורע אותך לגזרים ואז שוב קורע אותך לגזרים. אם יתברר כנכון הסיפור כדי לך לברוח מהארץ אחרי המאסר

  36. אייל גולן מברך את השם אלוקים… קיימת אורגיות עם קטינות, נתת להן סמים ואלכהול… כל עבריין במיוחד עבריין מין משתמש בשם אלוקים… 20 שנה לכלא אם לא יגמור כמו דודו טופז

  37. טוב באו נירגע. נתחיל מזה שאייל לא מטומטם. ויש לו מעמד כבוד ומוניטין וכסף.נראה לכם שהוא יסכן את הכל בשביל ילדה בת 15? אם הוא היה פדופיל היו עולים עליו ממזמן.. ייתכן שהבחורה חתרה למגע בשביל לצלם ולסחוט את אייל.. מסיבות זה לא חדש סמים תמיד היו ויהיו ושלא יצתדקו האנשים חצי מדינה עושים בוף 2 בסופי שבוע. למה שלא יילך לרוסיה יימצא בחורה בת 15 לזיון שם זה בסדר אז שוב למה לסכן ממוניטין פרנסה כבוד להסתכן במשפט ואפילו כלא.. אני מאמין שזה סחיטה מצד הבחורה

  38. בקצב הזה נגיע למצב שלפני שמקיימים יחסים עם מי שהיא שלא מכירים טוב יהיה צריך להחתים אותה על חוזה שהיא בגיל המתאים ומקיימת יחסים מרצונה אחרת יש שרמוטות שיכולות לסבך אותך בצרות מיותרות (אפילו אם בסוף יוצא שהן משקרות)

  39. אני חושבת שלקיים יחסי מין עם בת 15 זה דבר נורא בהחלט! אבל תפסיקו להחליט שזה באמת נכון !!!!!!! אני מתה שיגידו שאייל גולן חף מפשע ואז נראה את כל האנשים שמיהרו להגיב ולהגיד את דעתם!

  40. גועל נפש !!! אייל גולן בן אדם מבוגר ואמור להיות בוגר, אבל כנראה שלא, זה שיש לך הרבה כסף ואתה מפורסם לא אומר שאתה יודע להתמודד עם המעמד והפרסום אתה אולי מבוגר אבל לא בוגר, מנטלית ורגשית אתה כנראה עדיין ילד עם חסכים וללא שיקול דעת ו אחריות.
    עם כל כך הרבה כסף איך לא "תורמים" מזה משהו לנשמה, לקרוא ספרים לדעת איך להתמודד רגשית עם כל המעמד והפרסום. עם כל כך הרבה כסף, אפילו לפנות לבעלי מקצוע הכי טובים שיש לשיחות, לא הכל זה בגדים, תכשיטים, השקות, מסיבות, זיונים, בחורות יפות, לא הכל זה רק גשמיות, בן אדם בנוי לא רק מגוף גם מנשמה וגם בזה צריך להשקיע.
    כשיש רק כסף גשמיות וגוף, לא יודעים שובע, כי אין מטרה משמעות וייעוד.
    ידוע וגם אייל גולן דיבר על זה לא פעם, שהיו לא התקפי חרדות ואמר שהוא הצליח להתגבר על זה לבד, הוא כנראה חשב שהוא התגבר על זה, אבל כנראה שלא, הכל חיצוני אבל כנראה בפנים פנימה הוא עדיין בחרדות ולא יודע איך להתמודד עם החיים שלו. עובדה שהוא לא יודע שובע יש לו הכל מהכל, גם בחורות יפות צעירות אבל כנראה שזה לא מספיק וצריך לגעת בקטינות, אין גבול !!! ועובדה שהוא לא יכול לצפות את ההשלכות של ההתנהגויות שלו, שהוא יכול לקבל מאסר על מעשים שכאלו, אז מה שווה על ההצלחה שאתה במ ידיך גם הורס אותה !!!

  41. לילוש שומעים שהתגובה שלך היא לא של איזה ילדה תמימה בת 15 אלא של איזה גבר שכנראה מקנא בגולן. די כבר עם הלכלוך והרפש. לא שהזמר המפורסם טלית שכולה תכלת אבל גם הגזימו עם הסיפור הזה

  42. כ״כ קשה לי להאמין שהגענו למצב כזה במדינה. הבנות היום בגיל ההתבגרות ועד גיל תיכון בהחלט מתנהגות מתלבשות ומדברות כמו שרמוטות וההורים נוח להם לסגור עיניים ולא לקחת אותם בידיים ופשוט לרסן אותם,המתירנות הרסה את הנוער ואת המדינה ומכאן היא גם הורסת את כל הערכים שאדם צריך לגדול עליהם ואיתם להתבגר. גברים תתחילו להתנהג בהתאם ולקחת אחריות על עצמכם ועל הזין שלכם ותחשבו לפני שאתם מזיינים להאשים את היצר אחר כך זו לא סיבה מספיק טובה לברוח מעונש,תחשבו שהבחורה שלה אתם עושים לו ״טובה״ יכולה להיות הבת שלכם בעתיד או אחותכם ואז יצר השגעון והנקמה היה תופס אותכם.עצתי היא לכם שתחפשו ותמצאו מישהי בגיל שלכם שיודעת את העבודה ותספק אתכם ואל תרוצו לדבר הכי קל שאפשר לנצל לכמה דקות ולברוח,אחריות ומחויבות זו לא מילה גסה!! ולגבייך אייל גולן צר לי עליך אם אכן האשמה הזו. נכונה,תתחיל לקחת את עצמך בידיים ותטפל. בבעיות שלך זו לא בושה אתה בסך הכל. בנאדם,לא מלאך ולא מלך,בנאדם!  

  43. אני מקווה שזה לא נכון. אם כן הזמר צריך לשאת
    כבד. מצד שני איפה ההורים של הבנות. הם לא רואים
    את הבנות שלהן. איך ואם מי הן יוצאוצ מהבית. גם הבנות לא טלית שכולה תכלת.

  44. ושוב למעריצה… איזה טוב הוא עשה לאנשים??? מה הוא? צדיק, רב גדול בישראל, תורם ידוע,? נדבן? איזה טוב הוא עשה לך??? האמונה העיוורת הזאת פשוט מחליאה… ישראל זאת מדינה דמוקרטית אבל עם מערכת משפט וחוקים שחלים על כל אזרחיה מהקטן עד הגדול . מהעשיר עד העני. ומאנשים פשוטים ואנונימים כמונו , לאנשים מפורסמים כמו אייל גולן!!!

  45. למעריצה… תמשיכי להאמין לשקרים שלו ואולי גם בסוף תאמיני לשקרים שלך!!! גם קצב אמרו שמעלילים עליו ועכשיו הוא מאחורי סורג ובריח לשבע שנים! !!

  46. אני מאמינה שאייל אדם טוב ומקסים שיודע לעשות רק טוב לאנשים , אני מאמינה שלא עשית זאת וכל השמחים לאיד תתביישו.אנשים קנאו בהצלחתך, ה' יהיה עמך וישמור אותך משונאים.

  47. בקי צודקת בכל מילה הוא בנאדם רע נקודה
    גם אני שמעתי על עניין בעלי החיים
    בנאדם דפוק מכל בחינה וכל מה שרשמת
    אמת לאמיתה

  48. נקודות חשובות מאוד !!

    1 . מי שמשתמש בביטוי ילד כאפות – הוא אדם רע – שככל הנראה הציק לאחרים בלימודים וגם אם לא הוא אדם חסר סימפטיה

    2 . זמר בעל כוח שמפרסם איומים כאלו הוא אדם רע

    3 . הוא אימץ כלב ואז זרק אותו

    4 . הוא נתן כלב מתנה לחברה שלו לשתי שניות !! לפי 3-ו4 לאדם אין כבוד לחיות ומתיחס אליהן כמו צעצועים

    5 . חשוד בהעלמת מס שלפי 3- ו4 נשמע אמין

    6 . בגד באישתו כשהיו לו עוד ילדים קטנים

    ומי שטוען ששום דבר לא מוכך – 3 ו-4 זה עובדות ידועות וזה מספיק !!! זה לא קשור למיזרחי אשכנזי – חוקי מס לא חוקי מס ילד כאפות או לא או בגידות – זה עובדה !!

  49. לכל הממהרים להסיק מסקנותף בואו נחכה ונראה , מה קורה עם דודו אהרון גם הוא חלק מהפרשה?

  50. הלוואי ויפרסמו תסרט. חצי מי הבחורות ו90% מהנערות במדינה שרמוטות אז מה הפלא. ואחר כך מעלילות!!!

  51. שליחי הממסד קשה שלכם עם ההצלחה
    המסחררת של עדות המזרח.
    מעניין ?????? רק זמרים מזרחים מעלימי מס ובועלי קטינות ??????

  52. למה סרטן השד? כי אומרים את האמת? לא נעים לשמוע, נכון. אבל לשקר אין רגליים.וכל אמת גם אם היא הכי כואבת עדיפה על השקר! רק יש אנשים שקשה להם עם האמת, וחבל!!!

  53. צריך לבדוק מה קורה כאן…אי אפשר אבל ממש אי אפשר להיות כזה מפורסם לשכב עם בנות חמשה -עשרה ולטעון ,לא ידעתי מה גילן. מה זה משנה אם הן שיקרו לגבי הגיל או שזה בהסכמה .כול המסיבות מין האלה זה מזעזע.

  54. בנאדם מגעיל שחש את עצמו עבר כל גבול אפשרי
    עוד שנייה ישכב עם בנות בגן איכסס
    יא אפס!

  55. למגיב שאיחל סרטן השד למגיבות נגד אייל גולן אתה זבל מיץ של זבל שעושה ביד כל היום על תמונות של אייל גולן מכוער חסר חיים!
    ואם אתה מצדיק לשכב עם ילדות בנות 15 אז אתה עלוב נפש שנשים אמיתיות ובוגרות לא סופרות ומשתינות לכיוון שלך
    לך תאונן על אייל גולן בכוכב הבא
    יא מכוער דוחה!!!

  56. אמא לשתי בנות , בנות 16 ו 17 מצטערת שהשעה מאוחרת ואני מגיבה וכותבת זו פעם ראשונה שאני מגיבה בכלל למשהו אני פשוט בהלם, קשה לעיכול טיפוס רגשני ואמא דואגת זה מה שאני. הדמעות זולגות מעיני , בארץ ישראל קם העם היהודי וגם אייל גולן!?

  57. תתבייש לך! אבא לשני ילדים, אתה פשוט בן אדם דוחה חלאת המין האנושי. רציתי לקנות שבוע הבא מערכת ואת כל הדיסקים שלך, אבל מעכשיו כל שיר שלך שיושמע אני אתעלם, לשמוע את כולם רק לא אותך, " אייל גולן קורא לך" יה חתיכת אפס מאופס!!!

  58. בזמן שהילדים שלך חיכו בחלון לפגישה שלך איתם אתה לא הגעת כי היית עסוק בלזיין ילדות. אתה דוחה כמו כל הגברים שזה רק מה שמניע אותם

  59. אני פונה לעומרי,מי אתה שתחליט מי הזמר החשוד ובוודאי אין לך זכות להשפיל אדם שלא פורסם שמו,אתה מסוג האנשים שמוכנים להפיל אחרים רק כדי להצליח על חשבונם, לכן אני מקווה שההאתר שלך יוחרם,לא אוהבים אנשים כמוך וזה לא משנה אם בסופו של עניין ייתברר שהחשוד הוא זה או אחר.

  60. אייל גולן,נעשה נגדך הוצאת דיבה, תתבע אותו לא בשביל כסף אלא בשביל הטירחה,תראה לו מה זה!!!

  61. אם בחורה שנראית בגירה רוצה לפתוח רגליים אז טבעי שמישהו ישחיל לה משהו. מי שרוצה ז*ן תקבל
    אחד או שניים כך או כך. 90% מהגברים לא היו מסרבים לביורה צעירה. זו האמת ומי שיש לה בעיה עם זה לא מבינה מה זה גבר.

  62. אני מאוד מקורב לאייל ותמיד אמרתי לו שיום אחד הוא יסתבך ושיפסיק לישכב עים קטינות גם החברים הטובים שלו היו עושים אורגיה יחד איתו עים קטינות שאותם קטינות היו עושים כול מה שיגיד ובמחשבתם שהם יוצאים עים אייל גולן והיו אף מספרים לחברות שלהם שהם יוצאים עים אייל גולן ומשוויצים ומיתדגאים שהם יוצאים איתו ומשמיעים אותו בטלפון לחברות שלהם שהם יוצאים עים אייל גולן כמובן שהחלום שלהם לא יתממש כי מה שהוא רצה זה רק לישכב איתם זה אייל גולן אישתו ממש מיסכנה אשה טובה מאוד שגם נפלה בפח וסבלה מהבגידות שלו ובסוף היתגרשה מימנו תמיד היו רבים ביגלל הבגידות שלו מיסכנות אותם קטינות ששכבו איתו גם פחות מי 15 שקיבלו רק אשליות מימנו וניצל אותם מינית ויש אלפים ששכבו איתו וטוב שזה היתגלה סוף סוף כי אותם אלפים של קטינות פשוט שמחים ורוצים שהוא יענש על מעשיו כי הוא ניצל אותם מינית וזרק אותם אני פונה לאותם קטינות לארוז אומץ ולהגיש תלונה במישטרה כי הוא צריך להענש על מעשיו אותם קטינות יודעות על מה אני מדבר .

  63. כל הבחרות נפתחות בשרותים ב'ס בגיל 13 ואת מעלמים עין איפו ההורים והמשטרה אין תרבות איפו המדינה מזה הכשאו שמודבר באייל גולן נהייתם מלכיים יהייה טוב בת 15 וזנזונת תתבישי לך לא בושה שטועים הבושה שלו מתקנים

  64. אני מכיר את אייל גולן הוא פשוט חולה נשים ידעתי שיום אחד הוא יסתבך עים קטינה השאלה הייתה מתיי הרבה קטינות שכבו איתו זאת לא הראשונה הוא בוגד מאחת לשניה ואפילו באישתו הייה בוגד וביגלל זה היתגרשו מיסכנות הילדות שחלקם היו בתולות שכבו איתו וחשבו שהוא יהיה שלהם לנצח גם אלה הקרובים אליו היצתרפו לחגיגה של הקטינות

  65. "היי אני זמר מפורסם ויש לי כסף ואני יכול להכחיש הכל "
    לא כל בנות ה15 טיפשות , התגובות פה ממש פוגעות במיוחד כשאני אחת בת 15

  66. קינאה מעוורת עיניי חכמים. הכל מקינאה חולנית שלו יש. ולי אין. הגלגל מסתובב וזה שריכל מקינאה לא יודע מה יהיה לו. כי הגלגל מסתובב היום הוא יצחק. מחר יצחקו עליו.צוחק מי שצוחק אחרון.אנשים קנאים מאלה שיש להם הכל וחיים כמו מלאכים. והם חיים כמו עניים. אז למה לא לשים רגל .תצחק היום.מחר תבכה.כי אף אחד לא יודע מה צופן לו המחר.אייל גולן מספר 1 וימותו הקנאים וישתו מים עם מלח .בבוקר תסתכל על עצמך במראה .ותראה לאיזה מפלצת אתה דומה כי למינים ולמלשינים אין תקווה. אייל אתה גדול אען עלייך מלך .וימותו הקנאים .שמקנאים ממה שיש לך.כי להם לא יהיה עוד מאה שנה מה שיש לך. תצחק כי מחר יום חדש . ותגיד כל בוקר שהגלגל מסתובב .ויבוא יום ואתה תצחק על האדם שקינאה ממך.כי אף אחד לא יודע מה יהיה לו מחר או בעתיד . לכן אומרים שקינאה מעוורת עיניי חכמים.וימותו הקנאים. אתה המלך ואין עלייך .

  67. אף פעם לא חשבתי שאייל גולן תמים, ואף פעם לא האמנתי שכל הסיפורים עליו – הימורים,העלמת מס,בגידות כשהיה נשוי, סתם עלילות, הפכת להיות זמר לאומי, אתה בשיא ההצלחה שלך, חבל שאתה לא יכול לרסן את היצרים שלך,,,,,,,,,,הלכה הקריירה.
    .

  68. הבנות זונות איך ההורים לא משגיחים מה נהיה רוסיה השתלטה עלינו אייל אני מאמינה לך ובהצלחה מכל הלב תצא גדול והרעש ישקוט אמן

  69. אני חושבת שזה מוקדם לשפוט כולנו עם רגשות אין לדעת אני מעריצה של אייל גולן שנים אני עוקבת אחריו אני מקווה שהאמת תצא לאור אין מצב הבנות מקולקלות תרתי משמע משקרות לגבי הגיל ואם שמו לו רגל שימותו הקנאים אם בן אדם לא רוצה להיות במקום שלא טוב פשוט עוזב מה ילדות מסתובבות בלילה עם מי איפוא ההורים בושה וחרפה בא לי להקיא איך הם מפתות

  70. אוחיון חבל שהם לא עשו עליך אורגיה ילד כפות קנאים תמיד מפסידים בסוף אם חשבת להגיע לגדולות על חשבון הפרסום טעית פשוט יצאת זנזונת ושפן עם גזר בתחת שיחדור לך לאט לאט לחור

  71. היתה לך אישה יפה והיית נורמלי ומצליח איפה הדרדרת… מה עם ילדיך אשתך אם רק היית נאחז בקצה של שפיות הייתם ביחד היום ולא היית צריך את כל הצרות האלה. עומרי חיון אתה שמוק. והנערות האלו ממש לא תמימות אבל עדיין המעשה של גולן בעייתי כי הוא מפורסם… בעייתי

  72. בושה וחרפה לזנזונת
    בושה לאימא ששוכבת
    בושה להורים שנחים בשקט
    בת כמה הייתה היא
    למה לא שאלת לפני אייל
    למה לפרק צעצועים למה?
    אז מה אם היא רוצה זיין
    כל הילדות צמאות לכוכב
    מתי תשמרו ותשמרו על הנערות
    מתי תבינו שכול הילדות רוצות
    ובכלל לא מבינות מה
    גברים בוגרים להתבגר
    שמרו על התהילה והתרחקו מבנות הפג

  73. כל הכבוד לאייל גולן. שימותו כל הקנאים, הצבועים ויפי הנפש.
    לצערי רוב הנערות היום חסרות כל מוסר, חוצפניות, זנותיות, חומרניות…פשוט רעות!
    "משחקות אותה" גדולות – עושות מה שרוצות, וקטנות ותמימות – כמתאים להן.
    אין לרחם עליהן ועל הוריהם. הם לא ירחמו עליכם!
    מוגש כשירות לציבור ולמחשבה בנושא החינוך.
    אייל, חזק ואמץ.[Comment ID #107758 Will Be Quoted Here]

  74. אני מעריצה של אייל ומקווה מאוד שהוא לא חצה קווים אדומים ועבר את גבול המוסריות כי זה יקלקל את מה שאני חושבת עליו , !

  75. לכל הבחורות שתוקפות פה את גולן מאחל לכן סרטן השד ואהי בטוח שאף גבר לא ישתין לכיוון שלכן כהאיות מסריחות

  76. הוא מנצל את תמימותם של ילדות קטנות! הן עדיין לא יודעות כלום מהחיים שלהן ולכן הוא לא צריך להתעסק איתן בכלל !! כולן בגיל הזה חושבות שהן יודעות הכל !!! פאקינגגג כיתה ט עדיין בחטיבה 

  77. מה אייל אשם הוא לא זה בא מהסכמתה של הפרחה הזואת לקיים יחסים אם אייל היא העיקר יזדיינה נהנתה ומה אחרי זה היא אומרת לעצמה יאללה בואי נדפוק את גולן נילך למשטרה ונפיל על מטען חבלה למה מה קרה מי היא בכלל מזדיינת פותחת רגליים לכל אחד וזורקת כו פיסת נייר לפח היא לא מבינה שאייל גולן לא בנוי למשחקים האלו ויש לו ים דברים על הראש הוא זמר ענק ולא מגיע לו כל הבלאגן הזה בגלל השרמוטה הזואת שיקח אותה ה' אמן איילי אני מחזיקה לך אצבעות ומתפללת שתצא מי זה מהר

  78. תפסיקו להיות תמימים. הוא ידע שהיא בת 15 יפה מאוד במקרה אני גם יודעת במי מדובר והיא נראית ילדה . גם אם הייתה משקרת לו המראה שלה מחשיד ובן אדם כמוהו היה צריך לבדוק זאת טוב לפני שעשה את מה שעשה. כל אחד מהסצנה התל אביבית יודע שזו אמת ולא הופתע . אני מכירה אותו קצת והבן אדם חולה כ*** לא משנה באיזה גיל . איתי הוא התחיל כשהייתי בת 16 וחצי ובטוחה שלא התחיל איתי כדי שנתחתן מתישהו בעתידץ כל בחורה ששכבה עם אייל גולן (חצי מדינה בערך) יודעת שזה נכון ומבטיחה לכם שלא מדובר בבת 15 היחידה . הוא פשוט מעלים עין ולא שואל את הגיל. כל אדם שמקורב אליו יודע שהוא שוכב עם קטינות. הן ממש לא היחידות . .בטוחה שהמקרה יביא לעוד פיצוצים ויתפתח עוד ועוד. בטוחה גם שיצאו עוד עדויות . ידעתי שמתישהו הכל יתפוצץלו בפרצוף. וכך גם כל אחד שמקורב אליו . הילדה הרבה לעצמה את החיים כולם יודעים שהיא זנזונת .להבדיל משאר הבחורות של אייל ששמרו זארת בסוד והיו מעל גיל 18. הילדה סה"כ שנתיים שלוש מעל בנו הבכור…. הוא שוכח שיש לו ילדים והוכתר כזמר הלאומי. הוא צריך להתנהג בהתאם .ושוב מבטיחה לכם שזו לא הילדה היחידה אותי הוא ניסה בגיל 16 , הבהרתי לו את גילי וסירבתי "לשבת " איתו במועדון שכן גם אני הגעתי למסיבות של בני 18+ בגיל הזה

  79. הבעיה היא שמרוב כסף הזמרים המזרחיים כסר לא יודעים מה לעשות עם עצמם: העלמות מס, הימורים, אלכוהול. ככה זה שמתחילים מנמוך בחיים בלי חינוך ומסתנוורים מההצלחה. מאמינה עליו הכל. חרא של אדם. עוד זמר מזרחי פח. קטינה או לא- דירה לעשות אורגיות? עם הנהג שלך? עם חברים? איככססס יא חתיכת קקה דוחה

  80. מניסיון, לנערה בת 15 אין כח השיקול והחשיבה של אישה בת 20 ויותר… היא קטינה על פי החוק ולא בכדי. גם אם פיזית היא נראית יותר בוגרת, גבר בן 40 פלוס מזהה את התמימות והרצון להיות נאהבת במובן הרע של המילה שיש לנערה או ילדה.

    לכולנו יש ילדים, והיינו מצפים מאדם בעל מוסר, לא לאטום אוזניים ולסגור עיניים, ולנצל את החולשה של הקטינה, אלא להתגבר על היצר, ולהתנהג באנושיות, ולבחור לו לקיום יחסי המין אישה בוגרת ששווה לרמת הבגרות המנטליות שלוץ

    זה לא המקרה של אנשים שאינו גבול לשובע שלהם.. והרף תמיד עולה ועולה ואיתו גיל הבנות יורד.
    מה יהיה השלב הבא, ילדה בת 10?

  81. עומרי חיון מעלה כאן פרשיה שאם היא לא אמת הוא עלול לשלם על כך ביוקר אז לפני שמקללים אותו כדאי לבדוק מה האמת. אין עשן בלי אש.. ולכל מעריצי הזמר "הלאומי" שלנו הוא לא טלית של תכלת ואם הוא ימצא אשם הוא לא ראוי להיות אב מבחינתי – גם לו יש בת!. תבינו זה לא משנה אם ילדות בנות 15 רוצות להכנס למיטה עם מפורסם בכל מקרה האשמה היא בך – אסור להתעסק עם קטינות!!!! ולפני שהוא מוריד את התחתונים כדאי שיבדוק את ת.ז שלהן.
    אם הוא ימצא אשם אני לעולם לא אקנה דיסקים שלו יותר (אני תמיד מתעקשת על לקנות ולא להוריד שירים) זה פשוט מביש!!!

  82. זה מה שקורה שכל החיים הם מסתובבים בפח אשפה עמו חתול בפח האשפה.. כל מי שבאיזור שלהם הם מחפשים להשכיב..חוסר סיפוק וחוסר איפוק תמידי ..זה ממש קללה. וברור שנערות של היום מנוערות מכל המוסר העצמי.. אני בוכה על אותן איש שמתחתן עם אחת כזאת ..100& היא תבגוד בו.

  83. אתה שקורה לעצמך אני וחושב שכול נערה היא שרמוטה אתה זונה בעצמך וניראה שיהיה לך בנות איך תדבר למרות שאני חושבת שלא מגיע לך להביא ילדים לעולם כי בטח אתה תהיה אבא מתעלל זבל

  84. אתה שקורה לעצמך אני וחושב שכול נערה היא שרמוטה אתה זונה בעצמך וניראה שיהיה לך בנות איך תדבר למרות שאני חושבת שלא מגיע לך להביא ילדים לעולם כי בטח אתה תהיה אבא מתעלל זבל

  85. איזה תגובה אליאסי נתן חחח ערסים מפגרים
    הם עוד מנסים להציג את זה כיאלו הם הקורבנות של ילדות בנות 15
    לא להאמין
    אף ילדה בת 15 לא נראית בת 25

  86. בואו לא נתעסק במותר או אסור
    הנערות של היום מפותחות וחלקן גם ממזרות מאד
    יש מצב ששיקרה לגבי גילה
    אז היום צריך לבדוק בתעודת זהות לפני כל קיום
    יחסים ?!

  87. בנות 15 היום יכולות ללמד אותכן בנות ה 30+ את ״העבודה״ כל הנערות שרמוטות היום בלי יוצא מן הכלל !!! ולכן כדאי להרות רק בבנים 🙂

  88. אם אתה עושה אותו דבר המשטרה תגיע גם אליך מאמי. אל תהיה גיבור . גם אייל גולן פושע.

  89. מותר לשכב עם נערות. אין כאן כל בעיה מוסרית. כל עוד הדבר נעשה בהסכמה. אדרבא, אנו חיים בחברה מתירנית. אין כל נימוק הגיוני או מוסרי לשלול מין עם נערות.

  90. ילדות בנות 15 שרק רוצות שישמעו את השם שלהן בחדשות. איפה ההורים? אותם צריך להאשים ולשפוט בתופעה הזאת שילדות בגיל הזה נעשות מופקרות וחסרות כבוד עצמי ולסביבה.

  91. [Comment ID #107721 Will Be Quoted Here]

    אז עכשיו למשטרה אסור לחקור כמו שצריך, וצריך שעומרי יפזר את הערפל? חשבת על זה שכזה דבר הוא מפריע לחקירה? אף אחד לא הוציא צו איסור פרסום על זה, ובכל מקרה גם אם זה נכון או לא יש פה קטינה שעלולה להפגע בצורה בלתי הפיכה מהפרסום הזה.

    אז מה יותר חשוב, חקירה משטרתית וחיים של קטינה או ילד כאפות שיפרסם עוד סטטוס?

  92. הפקאצות והערסים לא מצליחים להבין שעמרי לא אחראי לפרשה, רק להסרת הערפל סביב השותפים לה (על פי החוקרים).

  93. עומרי אתה צריך להתבייש !!!
    אתה נופל על בנאדם , שאין לך שום הוכחות לכך ! תמה שאתה עושה לו זה בהחלט רצח אופי !!!
    הלוואי שהיית חכם להבין את זה , אבל אתה טיפש שמוכן להמציא שקרים בשביל שיכנסו לאתר המחורבן שלך !!!
    תתבגר יא חמור !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים