עומרי חיון ופרשת הזמר ובעילת הקטינה: אף אחד לא ישתיק אותי במדינת ישראל של 2013

hayoon

לאחר שהסעיר את הרשת והתקשורת הישראלית כשחשף את שמו של הזמר אשר כביכול קיים יחסי מין אסורים בהסכמה עם קטינה, בלוגר הרכילות עומרי חיון אשר עוכב אמש לחקירה במשטרת מחוז תל אביב, מגיב לפרשה ומציין כי לא יפסיק להמשיך לחשוף פרשיות שכאלה ושאף אחד לא ישתיקו, וזאת על אף שהאייטם המקורי אודות הזמר, הוסר מאתרו וצונזר, למרות שלא קיבל צו איסור פרסום אודות הפרשה.

הקושי באכיפת צווי איסור בעידן הדיגיטלי הוא ברור. האשמה כמובן היא בראש ובראשונה של המחוקק – כפי שהוכח במקרה של עומרי חיון. צו איסור פרסום תקף אך ורק על גופים אשר אליהם הוא נשלח ואינו תקף באופן גורף על כלל הציבור; לרבות אתרים קטנים יותר וקטנים פחות, בלוגים ויומני רשת אישיים ופרטניים.

פרשת הזמר והקטינה, כל הסיפורים:

חיון כתב בפרופיל הפייסבוק שלו: "אתמול בערב לאחר חשיפת שם הזמר בפורטל, הוזמנתי לחקירה במשטרת ת"א. מסתבר שסדר העדיפויות של המשטרה הוא קודם כל לעצור את מי שחושף פשעים ומחדלים ורק אחר כך לעצור פושעים אמיתיים שבועלים קטינות. תוך כדי החקירה דלפו לתקשורת פרטים ומידע כוזב כגון הורדת הבלוג מהרשת. האמת היא שבמהלך כל היום הוטרדתי בלי הפסקה ונעשו ניסיונות רבים לפרוץ לאתר, ניסיונות שצלחו בזמן שניסיתי להגן על חופש הביטוי של כל אחד ואחת במדינה הזו.

אני נאמן לאופי הפורטל הזה ומאמין שזכות הציבור לדעת חייבת להתקיים במצב כזה, אני מאמין שאדם בעל אחריות ציבורית וחשיפה כל כך גדולה צריך ומוכרח לקחת אחריות על מעשיו בבמה הציבורית כמו בבמה החוקית. צו איסור הפרסום הזה מיותר בעידן האינטרנט וצריך לתקן את החוק בישראל 2013. מעולם לא ניסיתי להכפיש אף אחד וזה לא מעניין אותי לעשות שיימיניג לאנשים, אי אפשר להסתיר כלום מהציבור יותר ואני לא הולך להפסיק לחשוף פה את הפרשות האלה. הרבה מיהרו לשפוט אותי על זה ולהם אני רוצה להגיד – אף אחד לא ישתיק את האמת. עברתי מספיק בחיים שלי בשביל לעמוד בפני כל מי שמנסה להפיל אותי ואני אמשיך לעמוד ולעשות את מה שאני מאמין בו ומביא אתכם, את כל מאות האלפים שביקרו באתר הזה לקרוא את מה שאני מפרסם. סופ"ש נעים וחופשי לכולנו."

גיא לרר מראיין את עומרי חיון, אמש בתוכנית צינור לילה בערוץ 10:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. עומרי ילד חרא.
    הוא טוען שהוא עושה את הכל בשביל תחושת שליחות, אבל זה בולשיט, הבן אדם פשוט רוצה ימבה כניסות לאתר וכמה שיותר יח"צ לעצמו.
    הוא טוען שהוא חשף את הפרשה, אבל בעצם הוא פשוט היה היחידי שהפר את הצו כמה שעות אחרי שכל הרשת ידעה גם בלעדיו.
    הוא אומר שהוא מקווה שאייל גולן לא אשם במעשים, ואז שניה אחרי זה הוא קובע עובדתית שהוא פושע שבועל קטינות.
    בכל יום אחר הוא מעלה את הפטמה שהתפלקה לפאולינה ואומר לנו שלא כדאי לנו לפספס את זה.
    מי ששם תמונה מכוערת של עצמו בבלוג שלו וקורא לבלוג שלו על שם עצמו, כנראה אכפת לו אך ורק מעצמו ואין פה שום שליחות ושום "זכות הציבור לדעת" מאחורי המעשים שלו.

    איכשהו בכל הפרשה הזו הוא הצליח לשרבב את השם שלו, אבל בכל מקרה, המרוויחים האמיתיים והיחידים של הפרשה הזו הם בכלל צביקה הדר, יואב צפיר והכוכב הבא.

  2. איך הוא אומר שהוא אתר קטן ואז משוויץ בכל מאות אלפי הגולשים? או אומר שהוא לא עושה שיימינג ואז קורא לזמר פושע שבועל קטינות? שיחליט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים