פרסום ראשון: עורכי דינו של הזמר אייל גולן במכתב לבלוגר עומרי חיון – הפרת צו איסור פרסום והכפשת את שמו הטוב של הזמר

פרסום ראשון: עורכי דינו של הזמר אייל גולן במכתב לבלוגר עומרי חיון
פרסום ראשון: עורכי דינו של הזמר אייל גולן במכתב לבלוגר עומרי חיון

הזמר אייל גולן אשר נחשף בפורטל עומרי חיון כחשוד בחקירה משטרתית בגין עבירות מין – בעילת קטינה בהסכמה, משגר באמצעות עורכי דינו מכתב בו נרמז כי יתכן וינקוט בהליכים משפטיים כנגד בלוגר הרכילות עומרי חיון אשר חשף אותו. עומרי חיון מסר: "פורטל עומרי חיון בא לעשות שינוי באמצעי המדיה והתקשורת בישראל כל מה שנרשם בפורטל נבדק מספר רב של פעמיים, חבל לנו לדעת שבמקום לטפל בפרשה עצמה, בוחר הזמר המפורסם לנסות ולנקום אישית".

במכתב ששוגר היום לחיון מעורכי דינו של הזמר: שפטר ושות' (רפי שפטר, רוני כהן שפירא ואירנה שפטר) נכתב כי חיון ביצע "הפרה בוטה של צו איסור פרסום" ובחר "להמשיך ולהשמיץ את הזמר". עורכי דינו של גולן טוענים כי חיון פעל במטרה אחת בלבד – "להתפרסם על חשבונו של גולן ותו לא" וזאת "תוך שהוא מתעלם מהנזק האדיר שגרם". המכתב הממוען גם למפקד מחוז ת"א, קצין אגף חקירות ומפקד ימ"ר תל אביב, נחתם בכך כי עורכי דינו של גולן בוחנים אפשרות להגיש תובענה כנגד חיון בגין הנזקים הקשים שנגרמו לו.

פרשת הזמר והקטינה, כל הסיפורים:

פרסום ראשון: עורכי דינו של הזמר אייל גולן במכתב לבלוגר עומרי חיון
פרסום ראשון: עורכי דינו של הזמר אייל גולן במכתב לבלוגר עומרי חיון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

17 תגובות לפוסט

17 תגובות

  1. איילת אז עכשיו אנחנו מבינים שאת אוהבת לקבל זים ארוך מאחורה… אפשר טלפון? יש לי מה להציע לך..

  2. הגיון פשוט אומר, אני לא מאמין שזמר כמוהו יבעל קטינה נקודה! יש פה לדעתי ילדה חרמנית באופן חולני!!!

  3. איזה צירוף מקרים מדהים בדיוק חשבתי לכתוב תגובה כמו שלך באותו זמן בערך כפי שכתבת
    מה כולם ניהיו שופטים פתאום!
    וגם אפשר לחשוב שזה ילדות בנות 7-8

  4. מי שמכם להיות שופטים? האים יתכן שדנים אדם לכף חובה,עוד בטדם נפסק דינו בבית משפט??
    היום כל עובר אורח הפך להיות קטגור ויותר מכך שופט!
    תרגעו ,אף אחד לא מינה אתכם לתפקיד זה. אדם אינטילגנט ושפוי צריך לגלות סבלנות וסובלנות ולהמתין להחלטת השופטים.
    הוא אפילו לא הוזמן לחקירת המשטרה! הבנתם את זה???

  5. אייל גולן, איזה בעסה, אין לך את מי לזיין עכשיו?לא נורא, אתה יודע שבסיפור סדום ועמורה, לוט שכב עם הבנות שלו? אז גם אתה יכול, זה בדיוק הגיל שאתה אוהב….

  6. אייל גולן לא תובע, כ אין לו מה לתבוע,זה רק רוח וצלצולים להראות לאנשי- הנה אני פועל. תזכרו טוב – אין מאחורי המכתב הזה כלום. ותראו שלא תהיה תביעה. זו סתם הוצאת קיטור של הפדופיל.

  7. רואים איך הוא מגיב ומבינים ..הוא הבין כמה זה חמור! אם לא יהיה חוק שמגן על קטינות אז נהפוך במהירות למדינה כמו בכמה ממדיניות באסיה במזרח הרחוק או בדרום אמריקה ,בהם סוחרים בילדות והן הופכות לזונות כבר בגיל 10! החוק חייב להגן על קטינים גם בגלל פדופיליה וגם בגלל סחר ..ואם עוד מישהו לא הבין אז גם אם היא מסכימה וזה ומרצונה זו לא נשמע טוב..אסור לבוגר או אדם מבוגר לנצל את טיפשוטתן של צעירות.

  8. לכל מי שלא ראה, היום היתה תוכנית של ד"ר פיל ב-YES שעסקה בנושא של יחסים מיניים בין

    גברים מבוגרים לצעירות. ד"ר פיל אמר שאסור שדבר כזה יקרה. תוכנית מעולה היום – למי שיש YES שיראה את השידור החוזר. ד"ר פיל אמר שם לבנות שהגברים האלו לא מעוניינים באמת בקשר רציני שמבוסס על הערכה, אהבה, ורצון אמיתי להיות איתן – ואת זה הקטינות שנוצלו ע"י הזמר ואביו – לא יודעות. אין להן מושג איזה מחיר גבוה הן הולכות לשלם. ומי שימשיך את חייו ללא הפרעה -יהיו שני הבועלים – הזמר ואביו.

  9. אייל גולן – את מי אתה מנסה להרשים? אתה יודע כמה אנשים הכפישו אותי? אתה יודע מה קיבלתי מבית המשפט? זין אחד ארוך. במקום שתטפל בנטיות הפדופיליות שלך, אתה שופך את חמתך על עומרי חיון שרק פרסם בקול רם את מה שכולם ידעו! הרבה לפני ששמך פורסם. אתה פדופיל, וזו עובדה. וזה דבר שהרבה אנשים חושבים עקב התנהגותך והתנהלותך. אין לך להלין אלא על עצמך. וחבל שאתה לא מודה בבעיה שלך. ההודאה היא מחצית הדרך להחלמה.

    תתביישו לכם – אתה ואבא שלך. עסק משפחתי פתחתם,הדחה לזנות ולשימוש בסמים. הרסתם את הילדות האלו, את עתידן ואת סיכוייהן להתפתח בצורה נורמלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים