חי בריאליטי: סוכן הטאלנטים יריב נתי איים בתביעה על עומרי חיון ואז שלח לו הזמנה ליום הולדתו

חי בריאלטי: סוכן פליטי הריאליטי יריב נתי מאיים על עומרי חיון בתביעה
חי בריאלטי: סוכן פליטי הריאליטי יריב נתי מאיים על עומרי חיון בתביעה

יריב נתי, "סוכן טאלנטים" (פליטי ריאליטי) ובן זוגה של פליטת האח הגדול ומנחת הטלוויזיה דנה רון, הגיב במהלך הלילה בפרופיל הפייסבוק שלו לחשיפת תנאי עיסקת הפיצויים הסודית בין דנה רון להפקת האח הגדול ע"י בלוגר הבידור עומרי חיון. כזכור חיון השיק אמש קמפיין אינטרנטי כנגד זכיינית ערוץ 2 קשת והפקת האח הגדול, בו חשף בין היתר גם את תנאי הפיצויים של דנה רון שהודחה מהתוכנית בהדחה יזומה ומתוכננת לאור התבטאויותיו הפסולות של מפיק התוכנית יורם זק. חיון חשף כי לצד הפיצוי הכספי, המוערך בכ-400,000 ש"ח, נכללה גם תוכנית בהנחייתה (הבוקר של דנה) לתקופה של שנה.

עידכון: הרגע נחת: דנה רון תובעת 50,000 ש"ח מעומרי חיון ומאתר NRG של מעריב

לא מאכזב: האיום בתביעה מגיע שעות ספורות לאחר חשיפתו של חיון וכפי שחזה הבלוגר, אשר חתם את הסרטון במשפט אופטימי: "את התגובות סביב הסרטון הזה, נראה ממש בדקות הקרובות, אסי החברים כולם כבר יאיימו לתבוע אותי, אבל האמת צריכה לצאת לאור".

נתי כתב בפרופיל בפייסבוק שלו: "בקרוב עומרי חיון יקבל תביעה על לשון הרע נחשפנו היום לשקרים שכתב".

חי בריאלטי: סוכן פליטי הריאליטי יריב נתי מאיים על עומרי חיון בתביעה
חי בריאלטי: סוכן פליטי הריאליטי יריב נתי מאיים על עומרי חיון בתביעה

עומרי חיון בתגובה בפייסבוק: "בדיחת היום: יריב נתי "חברי הטוב" מאיים לתבוע אותי (ואז שולח לי אסמס תפוצה ליום ההולדת שלו) ביום שאפתח את הפה שלי באמת על יריב נתי ודנה רון הסאגה שלהם תיגמר תוך דקות אחדות. ולמי שפספס עומרי חיון של 2014 זה אדם אחר. אני לא חבר יותר של אף אחד מהברנז'ה. העבודה שלי היא לחשוף ולספר לציבור הישראלי את מה שאחרים מפחדים או לא יודעים. אז אם יש עוד איזה גאון כמו יריב נתי ואסי עזר שרוצה לפתוח את הפה שלו נגדי הוא מוזמן. רק מי שזה לא יהיה – צפה פגיעה כי אני רואה ויודע הכל."

עידכון+הבהרה: חשוב לציין כי נתי שלח את ה-SMS בתפוצה נרחבת אשר בין היתר כללה (בטעות) גם את מספר הטלפון של חיון.

וזה למה לא שולחים הודעות SMS המוניות: תכתובת ה-SMS בין חיון לנתי.

חי בריאלטי: סוכן פליטי הריאליטי יריב נתי מאיים על עומרי חיון בתביעה
חי בריאלטי: סוכן פליטי הריאליטי יריב נתי מאיים על עומרי חיון בתביעה

גם דנה רון הגיבה בפרופיל הפייסבוק שלה לפרשה אך התחרטה ועשתה HIDE לסטטוס שלה. בסטטוס שכתבה, בחרה רון לא רק לאיים בתביעה כנגד חיון עצמו אלא גם כנגד כל מי שציטט את דבריו (הלכתי לקחת רגיעון של הדס).

הסטטוס של רון: "פתאום קם אדם בבוקר מרגיש שהוא יותר גדול מהחוק ומתחיל לעוף על המקלדת. עומרי חיון מה יהיה הסוף איתך? חמוד, לעלות איטם שיקרי במצח נחושה ושכולם יתפוצצו זו לא חוכמה. התלבטתי האם להיגרר לכל הצחנה הזאת, אין לי כוח לזה יותר. די! ארבע שנים אני ומשפחתי נאלצים לספוג רשעות סביב עניין יורם זק. למה? כי העולם הציני שבו אנו חיים לא יכול לעכל שסולחים מתוך טוב לב, ללא פיצוי כספי או לפחות פיצוי בצורת קבלת תוכנית מהזכיינית הכי חזקה בתקשורת הישראלית. אז שיהיה ברור ולא משתמע לשתי פנים: לא היה דיל ולא היה שום פיצוי. לא כספי, לא תוכנית ולא בטיח. מי שכותב אחרת פשוט שקרן. שלוש שנים אני עובדת עם ׳קשת׳, שלוש תוכניות שונות כבר הובלתי עם רייטינג מרשים ובזכות עבודה קשה. ולכן, לכל צמאי הדם או מנוהלי אגו שמחפשים להיכנס בזכיינית המובילה על חשבון הגב שלי, תשתחררו לי מהוריד.

לצערי הרב במהלך הארבע שנים, מאז שיצאתי מבית האח הגדול, נחשפתי ללא מעט כתבים שכשלדעתם ניכרתה בדרכם הזדמנות להשחיר וברשעות מעוררת סלידה קבעו קביעות שיקריות ומצוצות מהאצבע, כשהם כמובן מכסים עצמם משפטית אחרי מילות קסם כגון: ׳כביכול׳ או ׳על פי השמועות׳. כמה עצוב.
אני אגב לגמרי מאמינה שהכול חוזר. כלומר תעשה טוב יחזור אליך טוב, תעשה רע יחזור אליך רע. אז לסיום, מכתב התראה לפני תביעה בדרך למר עומרי חיון וגם לכל מי שצוטט את השקרים שהוא כתב עלי ולא לקח ממני תגובה. יום נפלא לכולם"

הסטטוס של דנה רון
הסטטוס של דנה רון

חיון בתגובה לסטטוס של רון: "אז בשביל שכולם ידעו כי דנה בחרה לעלות את זה לרמה הזאת. לפני שנתיים וחצי סיפרה לי דנה רון שהיינו יחד ברומא שהיא קיבלה תשלום מהפקת "האח הגדול". יותר מזה: באותם ימי החשיפה יריב נתי עצמו חשף בפני חלק מהפרטים. מאד משעשע שהם מאיימים עלי משפטית על פרטים שהם בעצמם סיפרו לי. אני מאד רוצה לראות את דנה רון יושבת מול הפוליגרף ועונה לשאלה "האם אמרת לעומרי חיון כמה כסף קבלת עבור שתיקה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. [Comment ID #109929 Will Be Quoted Here]

    אני חושב שאם הוא חבר שלך אתה צריך בהחלט לדאוג, הרי אם דנה סיפרה לו דברים באופן אישי כשהם היו ביחד ברומא (לפי מה שהוא כותב), אז כנראה שהיא סמכה עליו בתור חבר שלא ילך ויפיל אותה בהמשך… יש הבדל גדול בין לפרסם סתם רכילות לבין לפגוע בחבר שלך עם דברים שהוא סיפר לך בעצמו- זה נקרא לבגוד באמון.

  2. לא ברור לי מה באים בטענות לרכילאי? הרי הוא לא עושה את החדשות, רק מפרסם אותם.. מן הסתם אם זה לא היה נכון, לא היו ״מאיימים״ עליו בתביעה, אלא פשוט מגישים אותה לבית משפט. מי שמאיים בתביעה זה הדבר הכי פחדן לעשות.. חחחחח

  3. כמה חשיבות עצמית יא אפס?!?!
    ״עומרי של 2014… העבודה שלי היא לחשוף…״
    אתה רכילאי שפל, נמוך ומהסוג העלוב ביותר. אל תטעה לרגע ותחשוב שלגיבובי ההבלים שלך אפשר לקרוא עבודה. או שאתה חי בסרט שאתה עיתונאי לוחם צדק? חתיכת אפס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים