הרגע נחת: דנה רון תובעת 50,000 ש"ח מעומרי חיון ומאתר NRG של מעריב

דנה רון תובעת 50,000 ש"ח מעומרי חיון ומאתר NRG של מעריב
דנה רון תובעת 50,000 ש"ח מעומרי חיון ומאתר NRG של מעריב

בהמשך לפרשה שפורסמה הבוקר על ההתכתבויות והסטטוסים שהוחלפו בין פליטת האח הגדול דנה רון, בן זוגה, סוכן הטאלנטים יריב נתי ובלוגר הרכילות עומרי חיון, רון מימשה בדקות האחרונות את איומיה ושיגרה לאתר NRG של מעריב ולחיון מכתב איום בתביעה ובו דרישה להסרה מיידית של הכתבות, הסרטון והאיזכורים אודותיה. בנוסף להסרת התכנים, רון עתידה לדרוש גם כ-50,000 ש"ח בגין הנזק אשר לטענתה ולכאורה נגרם לה מחשיפת הפרשה באמצעי התקשורת ובבלוג של חיון (קליק).

צפו גם: סוכן הטאלנטים יריב נתי איים בתביעה על עומרי חיון ואז שלח לו הזמנה ליום הולדתו
הסרטון של חיון: עומרי חיון לא סופר אף אחד – יוצא נגד קשת, אסי עזר והפקת האח הגדול – אנדמול קופרמן
תחילת הפרשה: אסי עזר יוצא נגד חיון

עומרי חיון בתגובה: "400 אלף שקל לא הספיקו לדנה רון עכשיו היא רוצה ממני גם 50 אלף שקלים פיצוי. חברים אני רק מזכיר לכם שבימי שישי אני לא פנוי לתביעות".

דנה רון תובעת 50,000 ש"ח מעומרי חיון ומאתר NRG של מעריב
דנה רון תובעת 50,000 ש"ח מעומרי חיון ומאתר NRG של מעריב

על חשיפתו של עומרי חיון, כתבה רון בפייסבוק שלה: "פתאום קם אדם בבוקר מרגיש שהוא יותר גדול מהחוק ומתחיל לעוף על המקלדת. עומרי חיון מה יהיה הסוף איתך? חמוד, לעלות איטם שיקרי במצח נחושה ושכולם יתפוצצו זו לא חוכמה. התלבטתי האם להיגרר לכל הצחנה הזאת, אין לי כוח לזה יותר. די! ארבע שנים אני ומשפחתי נאלצים לספוג רשעות סביב עניין יורם זק. למה? כי העולם הציני שבו אנו חיים לא יכול לעכל שסולחים מתוך טוב לב, ללא פיצוי כספי או לפחות פיצוי בצורת קבלת תוכנית מהזכיינית הכי חזקה בתקשורת הישראלית. אז שיהיה ברור ולא משתמע לשתי פנים: לא היה דיל ולא היה שום פיצוי. לא כספי, לא תוכנית ולא בטיח. מי שכותב אחרת פשוט שקרן. שלוש שנים אני עובדת עם ׳קשת׳, שלוש תוכניות שונות כבר הובלתי עם רייטינג מרשים ובזכות עבודה קשה. ולכן, לכל צמאי הדם או מנוהלי אגו שמחפשים להיכנס בזכיינית המובילה על חשבון הגב שלי, תשתחררו לי מהוריד.

לצערי הרב במהלך הארבע שנים, מאז שיצאתי מבית האח הגדול, נחשפתי ללא מעט כתבים שכשלדעתם ניכרתה בדרכם הזדמנות להשחיר וברשעות מעוררת סלידה קבעו קביעות שיקריות ומצוצות מהאצבע, כשהם כמובן מכסים עצמם משפטית אחרי מילות קסם כגון: ׳כביכול׳ או ׳על פי השמועות׳. כמה עצוב.
אני אגב לגמרי מאמינה שהכול חוזר. כלומר תעשה טוב יחזור אליך טוב, תעשה רע יחזור אליך רע. אז לסיום, מכתב התראה לפני תביעה בדרך למר עומרי חיון וגם לכל מי שצוטט את השקרים שהוא כתב עלי ולא לקח ממני תגובה. יום נפלא לכולם".

הסטטוס של דנה רון
הסטטוס של דנה רון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. NRG היום זו הזרוע האינטרנטית של שלדון אדלסון. 50 אלף שקל זה הטיפ שהוא משאיר לקפה. ובכל זאת, הוא יקבור אותה בבית משפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים