סוכנות My Social של מעיין יחבס קיבלה את תקציב המדיה החברתית של חברת מן

מעיין יחבס, צילום עומרי שפירא
מעיין יחבס, צילום עומרי שפירא
מעיין יחבס, צילום עומרי שפירא
מעיין יחבס, צילום עומרי שפירא

My Social, סוכנות המדיה החברתית בבעלותו של מעיין יחבס, נבחרה לנהל את תקציב המדיה החברתית של חברת "מן" (רוקחמן), החברה הוותיקה לייצור ופלים ועוגיות. יחבס, עיתונאי לשעבר ובעל ניסיון עשיר בתחום, מנהל כיום את מערך המדיה החברתית של אדידס ישראל, מעדני מיקי ורשת האופנה פקטורי 54.

בנוסף, תקציב יחסי הציבור של חברת 'מן' עבר למשרד יחסי הציבור Burmad של מירב בורמד, המתמחה בייצוג לקוחות בתחום המזון ומוצרי הצריכה. עם לקוחות המשרד נמנות חברות אחוה, פרימור, מעדני יחיעם, עינת ועוד.

החל מראשית החודש, החלה מן בפעילות נרחבת בפייסבוק תחת השם "קייטנה בטעם של פעם". בעקבות מבצע "צוק איתן", החליטה להתגייס לתמיכה בחיילי הדרום והזמינה גולשים מכל רחבי הארץ לשלוח ברכות אישיות לחיילים וציורים של הילדים, ואלה צורפו למארזים חגיגיים שנשלחו לחיילים.

לדברי אבי פקר מנהל השיווק של מן: "כמותג ישראלי, וותיק ומוכר, אנו מבקשים לצרף דורות המשך לרוח המותג שלנו ולחבר אותם להוויה של מן. הפעילות במדיה הדיגיטלית הכרחית כיום לטיפוח קשרים אלו ואנו רואים היענות נפלאה החל מראשית פעילותנו".

חברת מן הינה החברה הישראלית הוותיקה לייצור ופלים ועוגיות, אשר הוקמה בשנת 1954 על ידי מנחם רוקח ז"ל ומנוהלת כיום על ידי ילדיו יחד עם הדור השלישי שהצטרף לחברה. מפעל החברה החדיש המשתרע על שטח של 13 דונם שוכן באזור התעשייה של רמלה. כל תהליך הייצור במן הינו אוטומטי לחלוטין, ללא מגע יד אדם וכל התוצרת הינה פרווה, ללא רכיבי חלב או לקטוז ועשויה מחומרים טבעיים בלבד – ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא כולסטרול. מוצריה האיכותיים של החברה נמכרים לכל רשתות השיווק ולשוק הפרטי, בארץ ובעולם.

וופלים של מן
וופלים של מן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים