דוניצה תקשורת עם 3 תקציבי יח"צ חדשים בתחום הטכנולוגיה

נחום דוניצה
נחום דוניצה

סוכנות יחסי הציבור 'דוניצה תקשורת' של נחום דוניצה המתמחה בעולם יחסי הציבור לחברות בתחום הטכנולוגיה, חתמה על 3 הסכמים חדשים לניהול מערך האסטרטגיה, התדמית והתקשורת.

דוניצה היא חברת יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי שמעניקה מגוון שירותים לחברות מוטות טכנולוגיה, החל מ-IT, דרך שבבים, טלקום, אלקטרוניקה צרכנית, אינטרנט ועד מחשבים, תוכנה וגאדג'טים – עם התמחות בליווי הפעילות התקשורתית של מרכזי פיתוח בינלאומיים בישראל. למשרד ניסיון של 20 שנה בייצוג כמה מחברות הטכנולוגיה המדוברות בזירה הגלובלית.

באפריל 2015, חתמה דוניצה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם חברת הייעוץ התקשורתי הגלובלית, Hoffman הפעילה בארה"ב, קנדה, אירופה ואסיה.

בין התקציבים החדשים מצטרפים לחברה:

תקציב 'GeekCon' (גיקון) – קהילת המייקרים הישראלית, המוקדשת לקידום יצירתיות וחדשנות המקיימת 5 אירועים שנתיים בישראל שפונים לקהל יעד מקצועי של יזמים, גיקים וטכנולוגים מהמובילים בארץ.

תקציב 'Lighthouse Innovation Warehouse' בהובלתו של היזם הסדרתי וה״סופר-אנג׳ל״, עמוס טלמור. מדובר חלל עבודה בן כ-1500 מ״ר המוקם בימים אלה ברעננה ומיועד לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים.

ותקציב 'Tipalti' (טיפלתי) חברת סטארט-אפ ישראלית, הפועלת בתחום הטכנולוגי הפיננסי (פינטק), המאפשרת ללקוחותיה לבצע אוטומציה מלאה של ניהול תהליכי התשלומים. החברה מעבדת כשני מיליארד דולר בשנה בלמעלה מ-190 מדינות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים