לא בפיד שלנו – פייסבוק מטרפדת את ההסברה הישראלית ומקפיאה את Standing With IDF

לא בפיד שלנו - פייסבוק מטרפדת את ההסברה הישראלית והפעם על הכוונת עמוד Standing With IDF
לא בפיד שלנו – פייסבוק מטרפדת את ההסברה הישראלית והפעם על הכוונת עמוד Standing With IDF

'פייסבוק' ממשיכה לטרפד את פעילות ההסברה הישראלית ברשת החברתית. יומיים לאחר שכל הפרופילים האישיים של צוות תוכנית 'צינור לילה' הוקפאו, הרשת החברתית מפנה הפעם את תותחיה כלפי עמוד הפייסבוק 'Standing With IDF' (עומדים עם צה"ל – שומרות על הצוק איתן) של גבריאל ביו אשר הוקפא לתקופה של חודש שלם מהופעה בניוז-פיד.

עמוד הפייסבוק של ביו, אשר דבר הקמתו פורסם לראשונה במזבלה בשבוע שעבר, עורר עניין רב בעולם וזכה לסיקורים רבים בתקשורת העולמית, לאחר שעשרות נשים רתמו את גופן כחלק מקמפיין הסברה פרובוקטיבי. בשבוע הראשון להקמתו למעלה מחצי מיליון גולשים נחשפו לתכניו אולם למנהלי העמוד ציפתה היום הפתעה לא משמחת במיוחד, כאשר הודעה לא ברורה אשר הוצגה להם בראש העמוד, בישרה כי העמוד נחסם מהופעה לאוהדיו בניוז-פיד לתקופה של חודש.

בהודעה נכתב: "הוצבו הגבלות על העמוד. האפשרות להופיע באוסף החדשות (ניו פיד) נחסמה בפני הפרסומים של הדף שלך. הגבלה זו זמנית ותוקפה פג ביום שישי ה-29 באוגוסט בשעה 08:32".

ההשלכות שמאחורי החסימה ברורות – שום תוכן שהעמוד יעלה לא יופיע לאוהדיו בניוז פיד עד לתאריך הנקוב. לאור החלטת פייסבוק עולה אוקסימורון לא ברור – באם העמוד המדובר אינו מפר את תנאי השימוש של הרשת החברתית ואין שום עילה להסירו, מדוע זו בחרה דווקא לחסום אותו מהופעה בניוז פיד ולפגוע בצורה אנושה בחשיפה של תכניו?

ראוי לציין כי מבדיקה של המזבלה, עולה כי ישנם לא מעט עמודי פייסבוק, חלקם אף עם מאות אלפי אוהדים, המציגים באין מפריע וללא שום סנקציות מצד הרשת החברתית, תוכן דומה לזה אשר מופיע בעמוד של ביו.

■ המזבלה לא ביקשה את תגובת פייסבוק, שכן פייסבוק לא ענתה ל-20 הבקשות האחרונות שלה.
חשיפה: וזו הסיבה לכך שפייסבוק לא מסירה עמודים המסיתים להרג ישראלים ברשת החברתית

לא בפיד שלנו - פייסבוק מטרפדת את ההסברה הישראלית והפעם על הכוונת עמוד Standing With IDF
לא בפיד שלנו – פייסבוק מטרפדת את ההסברה הישראלית והפעם על הכוונת עמוד Standing With IDF

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. תודה לפייסבוק שחסם את החשבון מלא בפריצות הדבר האחרון שעוזר לIDF או להסברה ישראלית בכל מובן שהוא פשוט בושה!!!

  2. לא ברורה לי בחירת המילים של האיש שהגיב כאן בשם "בצדק", הפזיזות הזו שבה א/נשים מטנפים/ות את הרשת בימים אלה באמצעות המקלדת כל כך מיותרת ודוחה ופסולה לטעמי. אפשר להביע סלידה גם בלי לנבל את הפה באופן קיצוני שכזה, שלא מועיל לאף אחד/ת בשום צורה. ואני דווקא מסכימה עם מר בצדק באופן עקיף, אני חושבת שטוב שהעמוד הזה נחסם ועדיף היה לו לא היה עולה מלכתחילה. חבל לי מאוד שנשים חושבות שרק ככה הן יכולות להשפיע. זה נמוך, זה חסר תועלת, זה מביש, זה מבזה וזה בעיקר עצוב. ולמען הסר ספק – אני לגמרי תומכת בצה"ל ומודה לחיילות ולחיילים שלנו.

  3. הדף מייצג את ישראל בצורה ראויה, אילו שדיווחו על הדף הינם ישראלים גאים ואני בינהם.
    לא אתן לזונה נרקומנית לייצג אותי ואת כל עמי מול העולם.
    בושה שהדך הזה בכלל התחיל את דרכו.
    מאונני מקלדת- יש לכם עשרות דפים! למה על גבו של צה"ל? למה על גב שמם וכבודים של החיילים שלנו?????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים