סוכנות My Social של מעיין יחבס, זכתה בתקציב המדיה החברתית של יקב הרי גליל

מעיין יחבס - צילום: עומרי שפירא
מעיין יחבס – צילום: עומרי שפירא

My Social, סוכנות המדיה החברתית בבעלותו של מעיין יחבס, ממשיכה להתרחב וכעת נבחרה לנהל את תקציב המדיה החברתית של יקב הרי גליל. יחבס, עיתונאי בטיים אאוט תל אביב, מנהל כיום בין היתר את מערך המדיה החברתית של אדידס בישראל, מעדני מיקי, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי – ג׳ק קובה, ופלים ועוגיות מן, ועובד בנוסף גם עם רשת האופנה פקטורי 54. My Social הופיעה בנוף סוכנויות המדיה החברתית רק בשנת 2014, אך מאז מצליחה לרשום שורה של הצלחות וקבלת תקציבי הפרסום של מותגים גדולים ומוכרים ברמה הארצית שבחרו בה לנהל את מערך הפרסום ברשתות החברתיות שלהם.

לדברי יחבס, המנכ״ל והבעלים: ״אנחנו מתרגשים מההצטרפותם של יקב הרי גליל למשפחת לקוחותינו, ומאוד מאמינים בחיבור בין יין לבין פעילות ברשתות חברתיות. החוק המגביל פרסום אלכוהול פתח בפני היקבים חלון הזדמנויות חדש, והוא פעילות ברשתות החברתיות, ונראה שיקבים רבים מחשבים את המסלול הפרסומי שלהם מחדש, ומפנים את התקציבים לזירה הזו. אחד מהצעדים הראשונים שעשינו עם יקב הרי גליל, הוא גיבושה של חבורת מובילי דעת קהל שנבחרו כשגרירי היין של היקב, ויחד איתם אנחנו הולכים לבשר את הבשורה של היקב בכל רחבי הרשת, הישארו מחוברים".

יקב הרי גליל
יקב הרי גליל

לדברי אייל פרנקו, מנהל השיווק של יקב הרי גליל: "כיקב מוביל ובעל גישה פתוחה וסקרנית ,אנו מאמינים גדולים ברשת החברתית כחלק מתוכנית השיווק הכוללת. מעבר לחיבור ישיר, חם ומתעדכן עם הגולשים – אנו מקווים לצרף לקהל חובבי היין בכלל והיקב בפרט – דור צעיר וחדש שירחיב את מעגל תרבות צריכת היין בישראל. החיבור עם מעיין וצוות MY Social טבעי ונכון ואנו מקווים להוליד ביחד רעיונות חדשים ומקוריים במטרה לחשוף את הציבור לפעולות ולאירועים שיקב הרי גליל מתכנן לעתיד".

יקב הרי גליל, בבעלות משותפת של קיבוץ יראון ויקב רמת הגולן. יינות היקב משלבים את המאפיינים הייחודיים של הרי הגליל העליון, אדמותיו רוויות ההיסטוריה. ליקב שישה כרמים בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים, נטועים באדמת הרי הגליל העליון הפורייה, בגובה של עד 700 מטר מעל פני הים. מבחר הכרמים מאפשר יצירת מגוון יינות, מתוך פסיפס רחב של ענבים. היקב שם לעצמו למטרה להוביל בתחום הבר קיימא במטרה לעורר מודעות ולהעניק השראה ליקבים נוספים בישראל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים