לוריאל פרופסיונל ישראל וגופמן קריאייטיב ייצגו את ישראל בתחרות עיצוב האריזה העולמית WorldStar Awards 2016

WorldStar Awards
WorldStar Awards

מותג מוצרי השיער המקצועיים הבינלאומי L'OREAL Professionnel (לוריאל פרופסיונל) יוצא בסט של 8 מארזים אקסקלוסיביים למעצבי שיער נבחרים בישראל, הכוללים מוצרי טיפוח לשיער מהסדרה. כל מארז בסדרה מותאם לסוג שיער אחר, והם מהווים אמירה תדמיתית-מיתוגית משמעותית ללוריאל פרופסיונל.

את המארזים עיצבה חברת Gofman Creative (גופמן) בהשראת עולם האופנה הבינלאומי. המארזים נבחרו לייצג את ישראל בתחרות עיצוב האריזה העולמית WorldStar Awards 2016, לאחר שזכו בתחרות כוכב ישראל 2015, של מכון האריזה והעיצוב הישראלי. תחרות "כוכב ישראל" נערכת מדי שנה ע"י מכון האריזה והעיצוב הישראלי, ומטרתה לעודד את ההשקעה בפיתוח מוצרים חדשים.

רוית גופמן, הבעלים והמייסדת של משרד Gofman Creative ומומחית מיתוג מסבירה על התהליך: "למעשה יצרנו מבנה של מארז לא שגרתי. בחרנו בשימוש במארז פתוח, השואב השראה מגופיות קיציות, "סקסי" שכזה המאפשר הצצה למוצר, וזאת כאשר בעולם הקוסמטיקה לרוב נהוג שימוש במארזים סגורים. היה לנו חשוב להדגיש גם את השונות ואת מגוון הפתרונות שיש למותג L'OREAL Professionnel להציע למעצבי השיער והפתרון שבחרנו בו היה שכל ערכה מבין שמונת הערכות שבסדרה קיבלה אפיון עצובי שונה, השואב השראה מעולם האופנה הבינלאומי".

לוריאל פרופסיונל ישראל צילום: מוטי פישביין
לוריאל פרופסיונל ישראל צילום: מוטי פישביין

תחרות WorldStar הינה אחד מהאירועים המרכזיים של ארגון האריזות העולמי (WPO) והפרס היוקרתי בעולם בתחום זה. WorldStar ממחיש את ההתקדמות המתמדת של עיצוב אריזה וטכנולוגיה, ומטרתו להציג סטנדרט של מצוינות באריזה. פרסי WorldStar מוענקים לזוכים בתחרויות ארציות או אזוריות, על ידי פאנל מומחים מכל רחבי העולם. ב-2015 ניגשו לתחרות 265 מתמודדים מ-37 מדינות ברחבי העולם וב-2016 תיערך התחרות בחודש מאי בבודפשט בירת הונגריה.

לוריאל פרופסיונל ישראל צילום: מוטי פישביין
לוריאל פרופסיונל ישראל צילום: מוטי פישביין

יח"צ: חברת הקריאייטיב Gofman Creative נוסדה בשנת 2010 ע"י רוית גופמן, אשר עבדה בעברה במחלקת הפרסום של ישראל היום ובמשרדי הפרסום אדלר חומסקי ופרומרקט. לצידה של גופמן, מפעילה החברה צוות רב תחומי הכולל מומחי אסטרטגיה, קריאייטיב ועיצוב. המשרד, אשר שם לו למטרה לתת מענה לשינויים התכופים בעולם השיווק והפרסום הישראלי, עוסק במקביל ב-4 תחומים: דיגיטל, מסחור חזותי, BTL ומיתוג. בין לקוחות המשרד נמנים בזק, בזק בינלאומי, UPS, הבנק הבינלאומי, אגנטק, חברת הנדל"ן נחלה ועיריות שונות ברחבי הארץ.

קרדיטים
עיצוב: Gofman Creative מעצבת: ענבר כהן ניהול קריאייטיב: רוית גופמן הדפסה: דפוס פאר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים