אדם קובי ומקאן רומניה עם פיסלון כסף, ניר רפואה חוגג את תואר סוכנות השנה בפסטיבל גולדן דראם

ניר רפואה, מקאן רומניה
ניר רפואה, מקאן רומניה

פסטיבל הפרסום הבינלאומי גולדן דראם 2015 (Golden Drum) נחתם אמש בעיר פורטורוז' שבסלובניה עם הישגים גדולים ומשמעותיים לישראלים. ניר רפואה מנהל החדשנות האיזורי של קבוצת מקאן רומניה שגם כיהן כשופט בתחרות יכול להיות שמח לאור הישג מרשים במיוחד שזיכה את מקאן רומניה בתואר "סוכנות הפרסום של השנה" של הפסטיבל שהעניקה לאנשי המשרד את פרס ה-Golden Rose.

גולדן דראם
גולדן דראם

הקופירייטר אדם קובי, שבדצמבר 2014 השיק יוזמה אישית להעלאת המודעות בדבר מחלת האיידס בישראל, רעיון שאומץ על ידי מקאן רומניה והפך לקמפיין גדול יותר להעלאת המודעות בדבר סרטן השד במסגרת יום האישה הבינלאומי, אף הוא זכה בפסטיבל וזאת במסגרת קמפיין שנעשה בשיתוף עם רפואה ואנשיו. המהלך של קובי שכאמור נעשה בשיתוף פעולה עם מקאן רומניה, זכה בפיסלון כסף בקטגוריית הדיירקט ובזכותו אלפי נשים רומניות ביצעו בדיקות לאבחון מוקדם של סרטן השד.

אדם קובי וחבר
אדם קובי וחבר

סרטון הקמפיין שנעשה בישראל על ידי קובי:

סך מניין הפרסים של מקאן רומניה עומד על כ-7 פסלוני כסף, 4 זהב, גרנד פרי אחד וכאמור תואר סוכנות הפרסום של השנה. קובי, יוזם הרעיון שהניע את מהלך ה-Pin The Pink של מקאן, אף התארח במשרד הרומני, פיתח את הקמפיין והיה שותף בו לאורך כל הדרך.

בגזרת המשרדים והמפרסמים, רשת מקאן אריקסון העולמית מתברגת במקום השני מבין כלל קבוצות הפרסום המעוטרות בפסטיבל עם כ-111 נקודות, מתחת ל-Y&R העולמית שכבשה את המקום הראשון. מקאן רומניה זכתה בתואר סוכנות השנה עם 93 נקודות, מתחתית Y&R איסטנבול, TBWA איסטנבול ופובליסיס רומניה, בהחלט הישג מכובד לרומנים ולטורקים. Vodafone היא המפרסם המעוטר של השנה בפסטיבל עם 127 נקודות.

הסרטון של מקאן רומניה בשיתוף קובי:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים