מקאן ת"א עם שני פיסלוני כסף בגולדן דראם עבור RootSwitch של קבוצת שורשים ותשדיר יס

מקאן ת"א - גולדן דראם
מקאן ת"א – גולדן דראם

משרד הפרסום מקאן תל אביב והזרוע המקוונת של המשרד 'מקאן דיגיטיל' זוכות להישג מרשים ומכובד בפסטיבל הפרסום הבינלאומי 'גולדן דראם 2015' (Golden Drum) שנחתם אמש בסלובניה. אנשי מקאן חוזרים הביתה עם 2 פיסלוני כסף, בקטגוריית הטלוויזיה היוקרתית ובקטגוריית הדיירקט ובכך מצטרפים לסמנכ"ל הדיגיטל הקודם של המשרד, ניר רפואה, שבמסגרת עבודתו במקאן רומניה זכה בבמסגרת הגולדן דראם בתואר 'סוכנות הפרסום של השנה'.

כפי שפורסם מוקדם יותר, גם הקופירייטר אדם קובי זכה בפיסלון כסף במסגרת התחרות עבור קמפיין קהילתי שנעשה בשיתוף פעולה עם רפואה.

לאנשי מקאן יש את כל הסיבות לגאווה משרדית, בשנים האחרונות מספר ההצלחות הישראליות בתחרויות הבינלאומית ירד משמעותית, גם לנוכח מספר הגשות מועט במיוחד בשונה משנים עברו. את פיסלון הכסף הראשון זכתה מקאן בקטגוריית הטלוויזיה עבור תשדיר 'לילדים יש עולם משלהם' של חברת הלוויין יס. הפרסומת הושקה באפריל 2015 ותיקשרה את ערוצי הפירמיום וספריות ה-VOD העשירות לילדים.

המהלך השני של מקאן שזוכה בפיסלון כסף, הפעם בקטגוריית הדיירקט הוא 'RootSwitch', קמפיין חדשנות שנעשה לגיוס תרומות עבור עמותת קבוצת שורשים. במסגרתו הושק מתג ייחודי המתממשק לאפליקציה, שבקליק אחד מאפשרים תרומה של חשמל לקשישים וניצולי שואה בתקופת החורף. הקמפיין הושק תחת המסר 'מחממים לקשישים את החורף'.

למקאן אריקסון יש חיבור ארוך זמן וקשר אישי עמוק עם קבוצת שורשים אותה מובילה המנכ"לית תמי שכנאי. משרד הפרסום מלווה את העמותה מזה תקופה ארוכה ואחראי על מספר קמפיינים מדוברים עבורה, על מרביתם חתום אלדד ויינברגר הרכש החוזר של קבוצת מקאן, שבין היתר לבטח שמח לחזור ולטפל במהלכי הפרסום והשיווק של העמותה. את מהלך RootSwitch של שורשים הוביל מנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל עמי אלוש.

RootSwitch – סרטון הקייס סטאדי שהוגש לפסטיבל:

RootSwitch – מחממים לקשישים את החורף (סרטון הקמפיין בעברית):

קרדיטים
RootSwitch: מקאן דיגיטל, מקאן תל אביב מנהל קריאייטיב: עמי אלוש ארט: מורן קל קופירייטרית: רונה כהן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים