נגמרה ההרצה: תאגיד השידור כאן זכה בפרס 'פריצת הדרך בדיגיטל' לשנת 2017

אלדד קובלנץ בכנס D-Summit
אלדד קובלנץ בכנס D-Summit

אמש התקיים זו השנה השנייה ברציפות כנס הדיגיטל השנתי D-Summit של ארגון הדיגיטל הישראלי, אותו ייסד כרמל ברן. באירוע נכחו נציגים מהחברות המובילות במשק, חולקו תעודות הוקרה לרשימת "המשפיעים בדיגיטל" וכן גם פרסי דיגיטל על חדשנות ומצויינות דיגיטלית בקטגוריות שונות.

אלדד קובלנץ בכנס D-Summit
אלדד קובלנץ בכנס D-Summit

הזוכה הגדול של הכנס הוא תאגיד השידור הציבורי 'כאן' שזכה בפרס 'פריצת הדרך בדיגיטל' לשנת 2017. על הזכייה אמר מנכ"ל כאן אלדד קובלנץ: "אנחנו גוף השידור הראשון שהבין את המשמעות של דיגיטל תחילה. בזמן שערוצים 12,13 ו-14 מתקוטטים על כל צופה במסך הלינארי אנחנו כאן הבנו שהעתיד הוא באינטגרציה שבין דיגיטל, רדיו, טלוויזיה והדיגיטל תחילה".

גם בפרויקט "האנשים המשפיעים בדיגיטל לשנת 2017" זוכה תאגיד 'כאן' להוקרה עם כניסתו של אלימלך (מלך) זילברשלג, מחטיבת הדיגיטל של התאגיד שנכנס השנה לרשימה. את פרס "מנהל הדיגיטל של השנה" קטף תומר גרציאני, בעברו סמנכ"ל בקבוצת תפוז אנשים וכיום משמש כמנהל איקומרס בענקית קימברלי קלארק ישראל. את הכנס הנחה העיתונאי דרור גלוברמן שאף זכה בעצמו בפרס בשנה שעברה.

כרמל ברן, מייסד הארגון סיכם למזבלה: "אני רוצה בעיקר להודות לאוטוטו 1000 חברי ארגון על האמון שנתנו בנו בשנה הראשונה של הפעילות כעמותה. יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות, אך מתגבשת פה קהילה מדהימה שאין לה אח ורע. קהילה שמקדשת את המקצועיות והעזרה ההדדית ומהווה מיני-אקוסיסטם של התעשייה. אני בטוח שיחד נצליח להגיע לעוד הרבה הישגים ונמשיך לעבוד במרץ ומסביב לשעון עבור חברי הארגון. תודה לכל השותפים, וכל מי שלקח חלק בהפקת הכנס השנתי, וכמובן שוב לחברי הארגון שהצביעו ברגליים".

תומר גרציאני - מנהל הדיגיטל של השנה
תומר גרציאני – מנהל הדיגיטל של השנה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים