הכנס השנתי של ארגון מנהלי הדיגיטל יוצא לדרך; גיא לרר וצוות 'החזית' יקבלו פרס על חדשנות חברתית

הכנס השנתי של ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל / כרמל ברן \ צילום: פלג אלקלעי
הכנס השנתי של ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל / כרמל ברן צילום: פלג אלקלעי

מנהלי הדיגיטל בישראל פותחים חזית: ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל שנוסד בתחילת 2016 ע"י כרמל ברן, במטרה לספק מעטפת מקצועית וחברתית עבור בכירי עולם הדיגיטל הישראלי, ממשיך להרחיב את פעילותו ולראשונה יקיים השבוע כנס דיגיטל שנתי בשם D-Summit, במסגרתו יתקיים גם טקס חלוקת פרסים על חדשנות ומצויינות דיגיטלית.

פרסי הדיגיטל לשנת 2016, יוענקו בהתאם להצבעותיהם של חברות וחברי הארגון במספר קטגוריות: חווית משתמש, חדשנות, תוכן ושימושיות. בנוסף, יוענק גם 'פרס החדשנות החברתית' בדיגיטל לפרויקט 'החזית' של מנחה הצינור גיא לרר וקבוצת השותפים.

גיא לרר, סמיון גרפמן - שוק החזית
גיא לרר, סמיון גרפמן – שוק החזית

מיזם הפעילות החברתית של תוכנית 'הצינור' בשיתוף עם כיכר השבת, חדשות 0404 (בועז גולן) גדי וילצ'רסקי, סמיון גרפמן וצדק חברתי-חדר המצב, הצליח להציף בשנתיים האחרונות לא מעט סוגיות חברתיות וצרכניות מעל במות הפריים טיים של פייסבוק בישראל. לצד סיקורים תקשורתיים, קידום נרחב בערוץ 10 ובתוכנית 'הצינור' בפרט ושלל פרסומים בפייסבוק שקודמו ע"י כמה מהעמודים הגדולים והמובילים ביותר בישראל, פרויקט 'החזית' הצליח לעשות את מה שרבים כשלו בו, עם מגוון פרויקטים מדוברים, בהם: "מחאת הוט" שהובילה לנטישת לקוחות המונית והיוותה גורם מרכזי במהפכת השירות של הוט, "מחאת המלצרים", פעילות לתמיכה בחקלאים (שוק החזית) ובנפגעי טראומה, ולאחרונה גם מחאת הקנאביס.

הכנס של הארגון יתקיים ביום חמישי הקרוב (ה-22 בדצמבר) 'בבורסה לניירות ערך' בתל אביב ויפגיש את מנהלי הדיגיטל המובילים בתעשיה הישראלית למפגש מקצועי וחברתי המוקדש כולו להם. האירוע יכלול גם הרצאות, פאנלים ודיונים. ישאו דברים יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של הבורסה לניירות ערך, לירון אברהם, מנהל אאוטבריין ישראל, עטרת ענבי תבור מחברת IBM, רני ארגוב, מנהל שותף בדלויט דיגיטל וירדן פלד, מנהל מטה שיווק ודיגיטל במנורה מבטחים.

פרסי הדיגיטל שיחולקו בכנס
פרסי הדיגיטל שיחולקו בכנס

בחודש אוקטובר השנה השיק הארגון בשיתוף פעולה עם חברת 'רבי אינטראקטיב' את פרויקט 'האנשים המשפיעים בדיגיטל'. במסגרת האירוע אף יוענקו תעודות מיוחדות לנבחרי הרשימה (לדוגמא).

כרמל ברן, מנכ"ל ומייסד ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל: "התנועה הגדולה סביב הפוסטים של החזית שכללה מליוני לייקים ועשרות אלפי שיתופים, העניקה כח ויכולת להשפיע גם לאלה שקולם בדרך כלל לא נשמע. אין ספק שהחזית, בהנהגתו של גיא לרר היא אחת הדוגמאות הבולטות לכוחן החיובי של הפלטפורמות הדיגיטליות בימינו".

ארגון מנהלי הדיגיטל הישראלי הוקם בתחילת 2016 במטרה לתת מענה לצרכים ולאתגרים המקצועיים של מנהלי הדיגיטל ולחזק את מעמדם. הארגון מכנס תחת גג אחד מאות ממנהלות ומנהלי הדיגיטל המובילים בישראל, במטרה לייצר עבורם פלטפורמה להתייעצויות, דיונים, סדנאות ומפגשים חברתיים וכן לוודא שזוכים להתייחסות ראויה מצד הגורמים הפועלים מולם. בשנה האחרונה קיים מפגשים חברתיים, השתלמויות מקצועיות בנוסף על הקבוצה הפעילה מאוד המתנהלת בוואטסאפ ובפייסבוק ומספקת מענה ועצות פרקטיות למאות חברי וחברות הארגון.

תפקידו של מנהל הדיגיטל שכלל לא היה קיים במרבית הארגונים עד לפני שנים ספורות הופך כיום לחלק אינטגרלי ומרכזי במערך השיווק של כל חברה גדולה ופעמים רבות משמש כסנונית השיווקית הראשונה בחברות קטנות. קיומו של הארגון הינו עדות נוספת לשינוי המשמעותי שעובר עולם השיווק בימינו.

כנס הדיגיטל D-summit
כנס הדיגיטל D-summit

קרדיט צילום גיא לרר: דני בר אדון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים