כל הדרכים החינמיות מובילות לפסטיבל קאן

מזבלה

תחרות Future Lions 2010 המשותפת לפסטיבל Cannes Lions ולסוכנות הפרסום השולטת AKQA, תעניק ל-5 צוותים שיפצחו את הבריף בצורה הטובה ביותר כרטיסי כניסה לפסטיבל. התחרות אומנם פתוחה לסטודנטים בלבד אך גם כאלה שעובדים בענף יכולים להשתתף. הדדליין הוא עד יום שישי ה-30 באפריל והבריף די כללי, פרסמו מותג בינלאומי בצורה חדשנית וייחודית. קליק לאתר וגוד לאק.

Future Lions 2010 - פסטיבל קאן
Future Lions 2010 - פסטיבל קאן

כמו בכל שנה מגזין הפרסום המוביל Advertising Age משחרר מהדורה מיוחדת שתחולק בין היתר גם בפסטיבל קאן. השנה הם מחפשים עיצוב ייחודי לשער המגזין אשר יזכה את הוגה ומעצב הרעיון ב-ראונד טריפ לפסטיבל קאן. התחרות פתוחה לכל בני האנוש מתחת לגיל 30 ומכל קצוות תבל עד ל-7 במאי. קליק לבריף ולפרטים נוספים.

Advertising Age - פסטיבל קאן
Advertising Age - פסטיבל קאן

Stella Artois מחלקת חבילת פאר זוגית ומפנקת לפסטיבל הקולנוע בקאן הכוללת טיסות, נסיעות, מסוקים, מלון ושאר המותרות. המהלך המעניין כלל בניית דמות פקטיבית בשם Jacques D’Azur, מלך פסטיבל קאן שהלך לעולמו בנסיבות מצערות. כל מה שהשאיר החבוב היא צוואה אשר מצביעה על יורשו… האם אתם תהיו היורשים ותזכו בחופשות בקאן? הקליקו לאתר של סטלה, יש של אחלה פעילות וידאו עם פייסבוק קונקט, הזכייה הינה לגולשים מארה"ב בלבד.

סטלה ארטואה - פייסבוק קונקט
סטלה ארטואה - פייסבוק קונקט
סטלה ארטואה - עמוד הנחיתה
סטלה ארטואה - עמוד הנחיתה

וישנה כמובן גם תחרות ה-UGC של פסטיבל קאן ואתר YouTube שכתבנו עליה כאן. היא אומנם לא שולחת אתכם לקאן אבל את התוצר שלכם כן וזה מספיק ריספקט.

flixcoil3539668-flixcoil3539668-novid

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים