קקטוס הזהב 2011: נפתחה ההגשה לקקטוס סטודנטים

מזבלה

מאת: מילן דוידי, דני לוי תקשורת

ועדת קקטוס הזהב 2011 הודיעה מוקדם יותר הבוקר כי פתחה את שלב הגשת העבודות בקטגוריית "סטודנטים" לתחרות. בקטגוריה זו יכולים לקחת חלק סטודנטים שאינם עובדים במשרדי הפרסום, ויהיה עליהם להציג אך ורק עבודות שתקדמנה עמותות העוסקות בנושאים חברתיים שונים. על הסטודנטים יהיה לבחור באחת מהעמותות הפעילות בישראל השמות להן למטרה לקדם נושא חברתי כדוגמת: ער"ן, מת"ן, העמותה למען נפגעי תקיפה מינית, עיגול לטובה, האגודה למלחמה בסרטן, עמותות למען נשים מוכות, אלו"ט, עמותות למלחמה בסמים, עמותות למלחמה באלימות, וכיו"ב. את העבודות יש להגיש עד תאריך 25.4.2011. מטרתה של ועדת הקקטוס בבחירת נושא זה היא קידום המודעות לעמותות חברתיות בישראל.

לוגו איגוד חברות הפרסום בישראל
לוגו איגוד חברות הפרסום בישראל

ההכרזה על הזוכים באירוע הקקטוס שיתקיים ביום רביעי ה-25.5.11, מלון הילטון ת"א. בנוסף, כל סטודנט המשתתף בתחרות והגיש עבודה, יהיה זכאי לכרטיס כניסה מוזל במחיר 100 ש"ח. להרשמה ולפרטים אודות אופן ההגשה, בכתובת: איגוד חברות הפרסום, מבנה 1 נמל תל אביב טל. 03-5441155, גוד לאק.

לדברי יגאל בר און מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "כמי שרואים לעצמם ייעוד למקצע את הענף ולהביא את הדור הצעיר ללמוד פרסום בבצפר של חברות הפרסום, אנו רואים בקקטוס עוד גורם שמעבר להוקיר את המצטיינים, עליו גם למשוך את הצעירים המוכשרים לתעשיית הפרסום".

גיא בר, יו"ר ועדת הקקטוס, מסר: "שמנו לעצמנו כמטרה לגדל את הדור הבא של אנשי הקריאייטיב בישראל ותחרות הקקטוס היא במה מצוינת עבור הסטודנטים להצגת הכישרון שלהם. אם בזכות פרויקט כזה יתגלו שלושה ארבעה כשרונות חדשים זו תהיה הצלחה ובכל מקרה כיוון שהפרויקט נעשה בשיתוף עמותות חברתיות, כולם מרוויחים מזה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. לא הגיוני לצפות שלקקטוס יהיה אתר אינטרנט כמו שצריך, שאפשר להעלות אליו עבודות ולתפות באלו משנים קודמות?
    באמת שזה מינימלי…

  2. שיט! באמא שלי שלא שמתי לב, מוקדש כשירות לציבור:
    "להרשמה ולפרטים אודות אופן ההגשה, בכתובת: איגוד חברות הפרסום, מבנה 1 נמל תל אביב טל. 03-5441155, גוד לאק."

  3. דורי אפשר לקבל יותר פרטים על אופן ההגשה ולאן צריך לשלוח את העבודות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים