חברת JCDecaux מכריזה על פתיחת ההרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות זו השנה הרביעית

JCDecaux Awards
JCDecaux Awards

חברת המדיה JCDecaux ישראל מכריזה על פתיחת ההרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות – JCDecaux Awards ומזמינה צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בתחרות. אותם צוותים מוזמנים לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם. את העבודות לתחרות יש להגיש עד תאריך 01.05.13.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך במסורת התחרות ולהלל קריאטיב קצת אחר. פרסום החוצות הינו מדיום חשוב אשר מאפשר להגיע לכלל הציבור. זהו מדיום המאפשר לחברות ולפרסומאים להביא לידי ביטוי את פן היצירתיות באופן מובהק, כך שגם המשרד וגם הלקוח מרווחים. חברת JCDecaux מביאה לישראל חדשנות ובשורה פרסומית מדי שנה ובאמצעות תחרות הקריאייטיב אנו זוכים לראות רעיונות פורצי דרך, פרי יצירתם של דור העתיד בעולם הפרסום בישראל".

JCDecaux Awards
JCDecaux Awards

ועדת השיפוט תורכב מצוות של אנשי מקצוע בכירים בעולם הפרסום. הועדה תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון שתי נסיעות לפסטיבל Cannes Lions כולל טיסה ומלון בשווי 2,650€. בנוסף, הצוות הזוכה יזכה בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 ₪. הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 ₪. הצוות שיגיע למקום השלישי יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 ש"ח.

חברת JCDecaux החלה במסורת של תחרות קריאייטיב לפרסום חוצות לפני כ-9 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת JCDecaux.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים