יש כבוד: חברת Web Done זכתה בתחרות הסושייאל מדיה לידרס על ניהול המדיה החברתית של מבצע עמוד ענן

יש כבוד: חברת Web Done זכתה בתחרות הסושייאל מדיה לידרס על ניהול המדיה החברתית של מבצע עמוד ענן
יש כבוד: חברת Web Done זכתה בתחרות הסושייאל מדיה לידרס על ניהול המדיה החברתית של מבצע עמוד ענן

הזוכים בתחרות הסושיאל מדיה הבינלאומית שמקיים זו השנה השניה וורטון, בית הספר המוביל בעולם לעסקים הוכרזו ובהם חברת ווב דאן ניו מדיה הישראלית. פרסי תחרות ה-Social Media Leaders Awards חולקו בפילדלפיה במהלך השבוע האחרון לאחר שנבחנו מאות מועמדים לפרס משלל מדינות ברחבי העולם. בקטגוריה היוקרתית של ממשל ושלטון מקומי זכתה חברת הסושיאל הישראלית 'Web Done New Media' אחרי שגברה על מתמודדים מרחבי העולם וקטפה את הפרס.

זכיה זו הינה על פעילות של יחידת ניהול המשברים של החברה בזמן מבצע "עמוד ענן". במהלך המבצע נוהלה אסטרטגיית הרשתות החברתיות והנוכחות האינטרנטית של פיקוד העורף על ידי Web Done. ההיבט האינטרנטי של מבצע "עמוד ענן" כלל מאות אלפי אזרחים שיצרו דיאלוג עם פיקוד העורף באמצעות הפייסבוק, האינסטגרם והרשתות החברתיות.

זו הפעם הראשונה שבה יצאה ההסברה הישראלית מתחומי המדיה הכתובה והמשודרת והפכה לאינטראקטיבית תוך הפיכת הציבור לאקטיבי בהעברת המסרים מצילי החיים. ההבנה בקרב שופטי התחרות היתה כי מדובר למעשה בפעילות ראשונה מסוגה בעולם בה נעשה שימוש בכלי מדיה חברתית כמעבירי מסרים מצילי חיים במהלך אירוע מלחמתי.

מיכל שרייבר, צילום: מאט קארן
מיכל שרייבר, צילום: מאט קארן

מיכל שרייבר, מנכ"ל חברת web done מסרה: "העבודה במהלך עמוד ענן היתה הזדמנות פז להשתמש בידע שנצבר אצלנו בחברה בכדי לעשות טוב – לעזור לאנשים לקבל את המידע מציל החיים לו היו זקוקים.

מעבר לערך העליון של עשיית טוב, זה באמת כבוד אדיר להיות ברשימה אחת עם ענקי התעשייה שהם זוכים של הפרס בהווה ובעבר. כשהמבצע התרחש, תוך כדי עבודה, התחושה היתה שאנחנו פשוט עושים את מה שצריך לעשות, את העבודה המוטלת עלינו – רק כאן, בשיחות מסדרון עם אנשי סושיאל מכל העולם אני מבינה בעצם עד כמה מה שעשינו היה פורץ דרך".

התחרות השנתית היוקרתית הנערכת על ידי אוניברסיטת וורטון בשיתוף גופי המדיה המובילים בעולם התקיימה במסגרת כנס סושיאל בינלאומי במרכזו עמדו דוברים מהבית הלבן וממיטב החברות והארגונים העולמיים המובילים בתחום (adobe, נשיונל ג'יאוגרפיק, סיסקו ועוד).

SMLA מעניקה פרסים עבור הישגים יוצאי דופן בעולם הסושיאל מדיה בכל רחבי העולם. מאות גופים וחברות מ-18 מדינות שונות הגישו את מועמדותם ב-16 קטגוריות עולמיות המייצגות תעשיות שונות. בין הזוכים הסופיים בפרס בנוסך לחברת web done ניתן למנות את: אמריקן אירליינס, Dell, adobe ועוד.

במסגרת נעילת כנס ה-SMLA הרצתה שרייבר בפני הסגל האקדמאי של האוניברסיטה ובאי הכנס וסיפרה את סיפור פעילות החברה במהלך "עמוד ענן" במהלך פאנל פתוח בהנחיית פרופ' ג'רי וינד.

על Web Done
חברת Web Done, הוקמה בשנת 2009 על ידי מיכל שרייבר ומאז הקמתה מנהלת את נוכחות הרשת של מותגים רבים ומובילים בישראל ובעולם. החברה מתמחה בניהול משברי רשת כמו גם בהפקת מידע אסטרטגי מן הרשת, בפרסום ושיווק אינטרנטי ובהעברת מסרים מורכבים על ידי שימוש בכלי סושיאל מדיה. בין לקוחות החברה: פז, בנק הפועלים, הטכניון, בורגר ראנץ' ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים