חברת JCDecaux מכריזה על הפוסטרים הנבחרים בפרויקט החברתי השנתי למניעת השמנת יתר בקרב ילדים

הפוסטר של מקאן אריקסון
הפוסטר של מקאן אריקסון

תשעה פוסטרים נבחרו בפרויקט החברתי של חברת JCDecaux למניעת השמנת יתר בקרב ילדים. זו השנה הרביעית בה החברה לוקחת חלק בנושאים חשובים בעלי ערך חברתי, בהם היא מזמינה את משרדי הפרסום המובילים בישראל וביניהם; זרמון DDB, ענבר מרחב ניסן G, ברזני לוי, אברהם, EXPERT, פוקס גורן גלעדי, מקאן אריקסון, שמעוני פינקלשטיין ברקי, Y&R ישראל, יחד עם הגולשים והקהל הרחב, לעצב פוסטרים מיוחדים שיעבירו את המסר בצורה מקורית ומפתיעה.

כעת, כשהשלב הראשון הסתיים, יוצגו העבודות הנבחרות של הזוכים על גבי מתקני הפרסום של החברה ברחבי תל אביב-יפו, לתקופה של כ-10 ימים. בתוך כך, מזמינה החברה את העוברים והשבים להצטלם לצד הפוסטרים בתחנות האוטובוס, ולהעלות את התמונות לאינסטגרם ולפייסבוק עם התיוג JCDobesity# כשבסיום התקופה, יודפס פוסטר מיוחד שיורכב מהתמונות שתויגו ויוצג ברחבי העיר.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "ממשיכים במסורת והעשייה החברתית עם פרויקט מיוחד למניעת השמנת יתר בקרב ילדים. עשרות המודעות שעיצבו הגולשים ושקיבלנו לעמוד הפייסבוק של הפרויקט, כמו גם המכתבים והתגובות הרבות, יעידו על הצורך החשוב בהעלאת המודעות לבעיה זו, שאיתה מתמודדים הילדים יום יום. מטרתנו היא לעורר מודעות ציבורית לנושא, מתוך סובלנות ורגישות למורכבות הנושא, ומתוך הבנה שהפתרון – בידיים שלנו".

הפוסטר של מקאן אריקסון
הפוסטר של מקאן אריקסון
הפוסטר של Y&R ישראל
הפוסטר של Y&R ישראל

כשהילד שלך משמין, החיוך שלו קטן – אחד מכל ארבעה ילדים בישראל סובל מהשמנת יתר. מודעה של משרד הפרסום ברזני לוי.

כשהילד שלך משמין, החיוך שלו קטן
כשהילד שלך משמין, החיוך שלו קטן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים