ניתוח קמפיין: משיח, סלקום tv חבילת ספורט" – גיתם BBDO

עטרה בילר - משיח, סלקום TV
עטרה בילר – משיח, סלקום TV

משיח הוא אנחנו, כשאנחנו ממאנים לשחרר הרגלים לא יעילים לטובת שינוי. הפחד משינוי משותף לכולנו והחשש הנצחי הוא שייקחו לנו את מה שאנחנו מכירים ויתנו לנו פחות טוב ממנו בתמורה. אנחנו סתגלנים, אבל הסתגלנות היא רגש מביש שקשה לנו אתו. משיח הוא כזה והוא מחפה ומטייח כי הוא מפוצץ בחשיבות עצמית ואגו.

במילים פשוטות – משקר כדי לשמור פאסון. הוא משקר בעיקר לעצמו אבל במקום מסוים ברור לנו שהוא כבר לא כל כך מאמין לעצמו. הוא על קו הדמדומים בין להתעקש לבין להישבר. לכן הוא מתאמץ כל כך לשכנע. האמת של משיח היא בדייה שמבצבצת בתפרים. לכן הוא פאתטי ומצחיק ובעיקר ממלא אותנו מבוכה מאותו מקום בדיוק שאנחנו קצת מזדהים אתו.

ומי זה ה"אנחנו" הזה? או שאנחנו לקוחות הפלטפורמות הרב-ערוציות, הווה אומר yes או הוט. או שאנחנו קמצנים בני קמצנים שמחפשים כל מיני מעקפים לפלטפורמות. Cord – cutters או Cord – shavers או סתם כאלה שעשו קודי או Netflix או סטרימר אחר. ואז, מן הסתם, אנחנו מתפשרים כי אנחנו לא צופים במה שאנחנו באמת רוצים לצפות, בשפה שאנחנו רוצים לצפות.

אולי נרוויח משחק חשוב אחד אבל נחטיא את העיקר. בקיצור, בואו נעשה את זה פשוט – או שאתה משלם קצת יותר מדי על כבלים או לוויין, או שאתה בעיקר מפספס את ליגת האלופות, הליגה האירופית, ושאר שידורי ספורט הכרחיים כדי ליהנות ולהיות בעניינים. כל זה כי אתה לא מכיר את האופציה של סלקום TV שמנגישה לך את הספורט הכי רלוונטי במחיר אפשרי.

משיח, שוויתר מזמן על מנוי לפלטפורמה רב ערוצית משכנע את עצמו שבדמינטון זה ה-דבר. בדמינטון מסמל את הספורט הלא חשוב, הנישה, חסר הרייטינג וחסר התשוקה והפאתוס שספורט אמיתי צריך שיהיה לו. משיח ילך רחוק מאד לשכנע אותנו ואת עצמו התשוקה שלו בבדמינטון. ברור לנו שהוא לא צופה בזה.

הוא בקושי יודע להגות את המילה ובשורה התחתונה; מתקבלת משוואה פשוטה וברורה – אם אתם רוצים חבילת ספורט כמו שחבילת ספורט צריכה להיות – תפסיקו להיות שמרנים עלובים ותשתחררו מהקיבעונות שלכם. כי הפתרון של סלקום TV נמצא מתחת לאף שלכם כמו עוד דברים טובים שהחיים מזמנים, אם רק תהיו מוכנים לשחרר ולא להיאחז בנואשות בעבר השמרני, הדל והרדוד.


עטרה בילר היא מהאסטרטגיות הותיקות בתחום, בעלת TheBrandingEdge. כתבה טור ניתוח קמפיינים במשך 8 שנים באתר אייס. בעלת טור בגלובס ופינה שבועית ב-103FM. מרצה על אסטרטגיה, מיתוג, חשיבת יצירתית, פרסום ועוד.


מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אחלה ניתוחים יש לך, אבל בחייאט תחליפי לתמונה יותר אופטימית קצת נשששמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים