ניתוח קמפיין: "סדרת מטרנה GOLD עם HM-O, עידן חדש בתזונת תינוקות" – JWT ישראל

עטרה בילר, מטרנה גולד
עטרה בילר, מטרנה גולד

'הכי קרוב לאימא' יחד עם הסיפור "אף פעם לא נפסיק לנסות", כלומר להיות ממש כמו אימא – הוא הנרטיב חוצב הלהבות והלבבות של מטרנה מזה שנים רבות. איך שלא נהפוך אותו, הוא מושלם. לא משקר, לא מזייף, כי הרי אין תחליף אמתי לחלב אם. ובכל זאת מצליח להגיע לנקודה הכי קרובה, לאידיאל, לאותה נקודה שרגל אדם טרם דרכה בה.

הפורמולה של מטרנה שאולי אפשר לקיים עליה דיון מדעי ולגרוס לכאן ולכאן לגבי יתרונותיה התחרותיים או חסרונותיה התחרותיים, טעמה, חדשנותה, יעילותה, בריאותיותה, בטלה בששים אל מול הנרטיב שהמותג מקדם. המותג לא מציע שלא להניק. המותג לא מציע להעדיף פורמולה על פני הנקה טבעית. המותג לוקח כמה צעדים אחורה ואומר – כולנו צריכים את אימא וחשוב לשאוף להתקרב אליה, כי יש דברים שרק אימא יודעת ויכולה לתת. נקודה. זה יכול להיות בהענקת אהבה והגנה. זה יכול להיות בהזנה והרגעה. בשלב מוקדם אימא היא הכל ומטרנה מתעוררת כל בוקר בידיעה הברורה שאף פעם לא נחליף אותה ובדיוק זה מה שמאתגר אותה.

כעת, אחרי שנים של אימא, נפלו שני אסימונים. האחד מוצרי – HMO. תוסף משמעותי שמשדרג את רכיבי הפורמולה ומקרב אותנו עוד יותר לאימא ולמה שחלב אם אמור לתת לנו ברמת ההגנה וההזנה. האסימון השני הוא האסימון החברתי. הלכנו והסתבכנו סביב שחרור האישה ותפקיד הגבר בבית. אוי כמה שהסתבכנו. מצד אחד אישה אמתית יוצאת לעבוד, מרוויחה כמו גברים ומכהנת בדירקטוריונים. מצד שני, גברים ממודרים מתפקיד האב, לא מקבלים חופשת לידה, נדחקים לקרן זווית בגידול הילדים. מופלים לרעה.

מטרנה גולד – JWT ישראל

כדי לנצל את המומנטום הזה ולעשות בו תיקון, ועל הדרך גם לנצל אותו לטובת הגשת החדשות של מטרנה גולד HMO, נכנס האב לדרמה של מטרנה. אז אמרנו שעומדים כשפנינו אל עבר האם, בשאיפה להתקרב אליה, ובכל זאת יש לנו, לאנושות, גם דמות אב. האב, במיתוס הקלאסי הוא המגן, השומר, נוסך הביטחון. הלוחם. גם הוא יודע לתת דברים שאין להם תחליף. שאפילו אימא לא תוכל לתת כי היא אם ולא אב. גם HMO. האב של מטרנה מדבר לביתו התינוקת ומבטיח להגן עליה ולשמור עליה.

ברור לנו שהאב היפה והכריזמטי שמדבר בסרטון מטרנה רוצה להתקרב גם לאימא שלו, המיתולוגית, גם לאשתו שהיא האימא של ביתו התינוקת וכמובן , הפירוש המתבקש – לקרב בינו לבין התינוקת שלו בכך שהוא מצליח לתת לה מטרנה. שזה הדבר הכי קרוב לאימא שהוא יודע להציע לה. הוספת HMO לפורמולה מודגמת על ידי הכנסת גיבור חדש לדרמה. דמות שלמעשה תמיד הייתה שם. מאחורי הקלעים של סיפור מטרנה. האב מכניס ממד חדש לסיפור של הכי קרוב לאימא ומחזק אותו מזווית חדשה. החדשנות באה לידי ביטוי באמצעות האב והמסר המוצרי מקבל במה בצורה אמינה ובולטת.

סיפורי מטרנה מצליחים לאורך השנים להוביל אג'נדה הורית ולא רק למכור אבקה בבקבוק. החדשנות במוצר מועצמת על ידי הערכים ההוריים, במקרה הנוכחי הגנה ושמירה – שזה טוויסט מההזנה והבריאות והאהבה שהורגלנו בהן. ואם לא ברור כשמש: אהבתי והערכתי את המהלך.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. השוואה עלובה. מטרנה היא תחליף לחלב אם. מוצלח או לא – זו שאלה אחרת. אם שאיננה מניקה ואב שאיננו מניק – אין ביניהם שום הבדל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים