מוכרת בגלידריה תל אביבית סירבה למכור גלידה לראפר יואב הצל אליאסי ופוטרה

אין גלידה ליואב הצל אליאסי
אין גלידה ליואב הצל אליאסי

אין גלידה בשבילך: לפני כשעה קלה, פקד יואב 'הצל' אליאסי גלידריה בתל אביב עם משפחתו (בת הזוג לין מור והבן המשותף), לכשביקש לקנות גלידה נתקל הראפר בתגובה מפלה מצד המוכרת שסירבה למכור לו גלידה לאור דעותיו הפוליטיות ובטענה כי הוא פוגע בסרבני השירות.

העיתונאי חיים אתגר שנכח במקום עם בת זוגו, גיבה את טענותיו של הצל ואף העלה סטטוס בנושא. לאור הפופולאריות של הצל והחשש של בעל הגלידריה מחרם מצד 'האריות של הצל' והחשיפה השלילית בעמוד הפייסבוק של הצל שמונה כרבע מיליון איש, הוחלט לפטר את העובדת במקום ולסיים את הפרשה ללא איזכור שם הגלידריה.

הסטטוס של אתגר
הסטטוס של אתגר

אתגר כתב: "הלכתי לקנות גלידה במרכז תל אביב עם בת זוגי. בכניסה למקום ראיתי את הצל עומד די נבוך, כשלצידו אשתו, בנו ומשפחתו. הוא סיפר לי שהמוכרת במקום סרבה לתת לו שירות. נכנסתי ושאלתי אותה אם יש אמת בדבריו והיא אכן אשרה את טענותיו. מי שצופה בתכניות בהן אני משתתף יודע שקולות מהשמאל נשמעים בנוכחותי באופן רם וברור. לכן לא ניתן לומר שאני מוטה או מטעם.

אני לא מסכים עם חלק ניכר מדעותיו ומעשיו של יואב "הצל" אליאסי, אבל קשה לי לקבל את הסירוב לשרת אדם. אופן ההתנהגות הזה כלפיו, מול משפחתו, הוא פשוט לא לעניין ולא מקובל. אני לא יודע איך הוא הגיב. הגעתי בסיום התקרית. אבל את הגלידה שלי קניתי במקום אחר" כתב אתגר.

תני לו גלידה
תני לו גלידה

גם הצל החליט להגיב לפרשה בעמוד הפייסבוק שלו שם כתב בעקבות הסטטוס של אתגר: "טוב אז הרבה ביקשו ממני תגובה ואת שם העסק. אז זה נכון, עובדת בגלידריה סירבה למכור לי גלידה לילד שלי בגלל דעותיי בטענה שאני פוגע בסרבני השירות. לאחר ונוצר שם בלאגן, בעל המקום הגיע, סגרנו את העניין בינינו ואין לי שום רצון לפגוע לו בפרנסה ובעסק בגלל עובדת ממורמרת. מבחינתי העניין הזה סגור והעובדת פוטרה".

שני הסטטוסים זכו למאות תגובות ואלפי לייקים, מרבית מעוקביהם של אתגר והצל ביקשו שיחשפו את שם הגלידריה על מנת שיוכלו להחרימה. ביום שישי האחרון, שודרה באולפן שישי עם איילה חסון בערוץ 10 כתבה 'בוואן של הצל' שליוותה את אליאסי בדרך להופעות יום העצמאות אליהן הוזמן לשיר בשלושה מוקדים באיזור ירושלים. כזכור בעקבות דבר הידיעה על ההופעה המתוכננת של הצל בגילה, עיריית ירושלים אף דרשה את הסרת הלוגו שלה מהכרזה הרשמית ומארגני האירוע קיבלו מאות קריאות לחרם באם לא יבטלו את הופעתו של אליאסי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. כל הכבוד למוכרת , עמדה על דעותיה במחיר פיטורים ותמצא עבודה יותר טובה , הצל רמס את כבודה
    וזאת מחאתה הקטנה. אנשים צריכים להבין שלדברי ההסתה שהם מפיצים יש מחיר.
    ושבעל הפיצוצייה שימצא איזה עארס שימכור גלידות. ולחיים אתגר הצדקן שיתעסק בעניניו.

  2. אלה המכנים את עצמם "אנשי השלום הומאנים יפי נפש אנשי תרבות ועוד כינויים הזויים לאנשים ההזויים מלאי השנאה לאחיהם הימנים והמתנחלים והדתיים וכל מי שלא חושב כמותם .. שמאלנים הזויים אתם לא אנשי שלום אתם אנשי מדון ופלגנות אתם מלאי שנאה ותיעוב כלפי יהודים אחרים בזמן שלערבים ולמסתננים וכל מי שנגד המדינה אתם תומכים בו .
    אתם המחרימים אתם המפלדים אתם המסיתים אתם הרוע של המדינה שלנו . צבועים דו פרצופים אתם נמאסתם עלינו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים