עוצמה ואיכות גרמנית: פובליסיס תל אביב בקמפיין סרטוני דיגיטל למותג הקונדומים R3

קונדום R3 - עוצמה גרמנית
קונדום R3 – עוצמה גרמנית

חברת ניאופרם באמצעות 'ניאופרם מוצרי צריכה', יבואנית מותג הקונדומים R3 בישראל, משיקה קמפיין דיגיטל חדש שבמרכזו שני סרטונים מבית פובליסיס ת"א, משרד הדגל של קבוצת Publicis בישראל, בניהולו של ארי מלמוד. הקמפיין החדש מתגאה בארץ המוצא של R3 – גרמניה שם הם מיוצרים על ידי חברת MAPA וזאת כאות לאיכות ואמינות של המוצרים. את הסרטונים הפיקה חברת שרוטונים.

על פי משרד היח"צ גיתם פורטר-נובלי, עלות הקמפיין מוערכת בכ-3 מיליון ש"ח והוא כולל קמפיין דיגיטל בשלל הפלטפורמות, לרבות מיתוג מחדש, עיצוב אריזות, קמפיין קד"מ ועוד. המהלך תחת האימרה "R3 – קונדום גרמני".

אילנית רוט, סמנכ"ל שיווק ניאופרם מוצרי צריכה: "מטרת הקמפיין הינה לבסס את מעמדו של R3 כמותג איכותי, בטוח ואמין, מתוצרת גרמניה. מקבוצות מיקוד וממחקרים שערכנו, למדנו כי גם בקרב בני נוער יש יתרון מובהק למוצרים תוצרת גרמניה: 64% חושבים שמוצרים תוצרת גרמניה הינם מוצרים איכותיים מאוד וכי איכות גרמנית נמדדת במונחים של אמינות, דייקנות ומצוינות, קרוב ל- 50% מהנשאלים ציינו כי קונדום תוצרת גרמניה מהווה יתרון משמעותי בעיניהם".

R3 – קונדום גרמני

קרדיטים
הפקה: שרוטונים במאי: אדם רובסון סמנכ"ל קריאטיב: אמיר הספרי סמנכ"ל דיגיטל: יוני פרידמן מנהל קריאייטיב דיגיטל: אביעד רוזנברג קופירייטר: פול פשקובסקי ארט: מיטל מילר אסטרטגיה: איתי בונה, עדי נפשי תקציבאות: מורן ביטון, גל קיסלוביץ הפקה: איריס ישראלי טראפיק: שירי הינדי שחקן: בובי לקס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. יקר. למי שמשתמש בקונדום באופן סדיר ר3 יקר פי 2 מהמתחרים ללא המותג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים