רק עכשיו: פייסבוק מאפשרת בשנית לשנות את שמות עמודי האוהדים

עמודי אוהדים ברשת 'פייסבוק'
עמודי אוהדים ברשת 'פייסבוק'

אחרי שבתחילת החודש הרשת החברתית 'פייסבוק' איפשרה לחלק מסויים מבעלי העמודים לשנות את שמם של עמודי האוהדים וזאת ללא קשר למספר האוהדים בעמוד או הותק שלו, בדקות האחרונות נודע למזבלה כי חלק ניכר מהעמודים שוב נפתחו לשינוי שם, הפעם מבדיקה – גם עמודים גדולים עם למעלה מ-60,000 אוהדים יכולים לשנות את שמם.

על מנת לשנות את שם העמוד יש להיכנס ללשונית ה'אודות' (About), במידה והעמוד זכאי לשינוי השם תוכלו להקליד את השם החדש. התנאי היחיד לשינוי השם הוא התחייבות לכך שהעמוד ישאר במתכונתו הנוכחית ולפחות אחד שבוע באוויר, לפיכך לא תוכלו להקפיא אותו (Unpublish). על פי ההודעה של פייסבוק מדובר רק בהגשת בקשה לשינוי השם שתלויה באישורה, אולם מבדיקה של המזבלה בדקות האחרונות עולה כי שינוי השם מתבצע כמעט בזמן אמת ובפרק זמן של כחצי שעה.

לפני שינוי השם יש לקחת מספר דברים בחשבון. הדבר הראשון הוא שכלל האוהדים יקבלו נוטיפיקציה על שינוי השם של העמוד, הדבר השני הוא שיעברו מספר ימים או שבועות עד שהשם החדש של העמוד ותכניו יאונדקסו מחדש בגוגל. במקביל לשינוי שם העמוד, מומלץ גם לשנות את ה-Username שלו (שם המשתמש הייחודי שמופיע ב-URL) כך שיתאים לשם העמוד החדש. על מנת לשנות גם את שם המשתמש הקליקו כאן.

שינוי השם – מבדיקה עולה כי בחלק מהמקרים מדובר בשינוי בזמן אמת

שינוי שם עמוד פייסבוק
שינוי שם עמוד פייסבוק

מספר דקות לאחר שליחת הבקשה, השם שונה באופן אוטומטי (עמוד של 30,000)

שינוי שם עמוד פייסבוק
שינוי שם עמוד פייסבוק

אפשרות לשינוי שם בעמוד של 60,000 אוהדים (עמוד הסטארט-אפ ifidie)

שינוי שם פייסבוק
שינוי שם פייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים