לפעמים משתלם 'שאבא ואמא בני דודים': חברת התעופה 'סאן דור' תעיד על כך

סאן דור
סאן דור

שגיאות כתיב, בעיות הגהה ופאדיחות לשוניות נוספות הן תופעה מצערת אך כמעט בלתי נמנעת. הקופירייטרים של היום קצת פחות.. מהקופירייטרים של פעם. אבל לפחות במקרה של חברת התעופה הישראלית 'סאן דור', שגיאת הכתיב והפאדיחה המביכה הפכה למשתלמת במיוחד ולקמפיין אורגני שזכה לחשיפה עצומה ב'פייסבוק'.

תחילת הסיפור ביום שלישי שעבר, כשגולשת בשם יעל ברקן, שמה לב לשגיאת כתיב מביכה במודעה פרסומית של 'סאן דור' שעלתה בפייסבוק. במודעה נכתב: "לטוס לפריז במחיר שישאיר לכם כסף לקרואסונים ולשופינג בשאן זה ליזה! קליק לכל הפרטים" במקום 'שאנז אליזה', אחת השדרות המרכזיות והמוכרות יותר של פריז.

ברקן שלחה את לכידת המסך לעמוד הפייסבוק הסאטירי 'כשאבא ואמא בני דודים' (שדורג לאחרונה כאחד עמודי הפייסבוק הפופולארים בישראל). משם המודעה התגלגלה והפכה ללעג ברשת עם מאות תגובות ואלפי לייקים.

מודעת הפייסבוק של סאן דור
מודעת הפייסבוק של סאן דור

אנשי משרד הפרסום 'פה לאוזן' של אבי עקיבא קסוטו רוזנברג, המנהלים את המדיה החברתית של 'סאן דור' וכנראה גם אחראים בעצמם על השגיאה המביכה, מיהרו לפנות למנהלת השיווק של החברה, עדי הנגבי וביקשו אישור להגיב לפאדיחה וזאת במטרה לצמצם את החשיפה ולהפוך את היוצרות לטובת סאן דור.

כשעה קלה לאחר האישור המיוחל מהנגבי, עמוד הפייסבוק של 'סאן דור' הגיב בשמו לסטטוס המקורי בעמוד הסאטירי והעניק כרטיס טיסה זוגי לפריז לגולש אבירם טולנדו שתגובתו ב'אבא ואמא בני דודים' זכתה למירב הלייקים.

"טוב חברים, האמת שקרעתם אותנו עם התגובות שלכם, אז החלטנו לפנק את אבירם טולדנו ו׳המון עליזה׳ ולתת לו כרטיס זוגי לפריז ולשאן זה ליזה (סתם… שאנז אליזה) צור איתנו קשר בפרטי ותהנה! שבת שלום לכולם מסאן דור!" נכתב בתגובה של 'סאן דור' שזכתה ללמעלה מ-500 לייקים.

תגובת סאן דור מתוך כשאבא ואמא בני דודים
תגובת סאן דור מתוך כשאבא ואמא בני דודים

"ראינו בשיתוף כהזדמנות נהדרת למנף את החשיפה והשיח סביב המותג (סאן דור) וכן את הטיסות המוזלות לפריז שהחברה מציעה ללקוחותיה ולכן ההחלטה הייתה "לרכב על הגל" הויראלי ולהעניק פרס לגולש עם התגובה המשעשעת ביותר." מספר קסוטו רוזנברג למזבלה.

מנהלי עמוד הפייסבוק 'כשאבא ואמא בני דודים' סיפרו למזבלה כי הסטטוס על 'סאן דור' הגיע לכ-140,000 גולשים. בהחלט מספר מכובד למדי אשר למרות הפאדיחה שירת את חברת התעופה. תוסיפו לכך את התגובה המהירה של פה לאוזן וזה בהחלט קייס מעניין לשיווק בזמן אמת וניהול "משברים" מסוג זה.

מתוך 'כשאבא ואמא בני דודים'
מתוך 'כשאבא ואמא בני דודים'
חלק מהתגובות לסאן דור
חלק מהתגובות לסאן דור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים