אין פינות החתלה בשירותי הגברים? גיא גולד הלין בפייסבוק – קניוני עופר הגיבו "אצלנו יש!"

הסטטוס של גיא גולד ותגובת קניוני עופר
הסטטוס של גיא גולד ותגובת קניוני עופר

אושיית הרשת ויוצא תוכנית הריאליטי 'הישרדות' גיא גולד, פירסם לפני כשלוש שעות בפרופיל הפייסבוק שלו, סטטוס נוקב על המחסור בפינות החתלה בשירותי הגברים בקניונים השונים, הרי גם לאבות שמורה הזכות לחתל את ילדיהם בנוחות.

לגולד יש כ-20,000 עוקבים בפייסבוק והסטטוס שזכה ל-1700 לייקים, מאות תגובות ושיתופים, "לא עבר בשקט" ברשת הקניונים של האחים עופר (קניוני עופר) אשר החליטה להגיב לו בדקות האחרונות ולהזכיר לכולם שאצלה דווקא יש פינות החתלה מסודרות גם בשירותי הגברים.

בסטטוס שפירסם גולד נכתב:
"תגידו, קניונים ברחבי הארץ, למה אתם לא מתקינים פינות החתלה גם בשירותי הגברים? למה בכל פעם שאני לבד עם התינוקת ומגיע שלב החלפת החיתול, אני צריך לחפש פתרונות יצירתיים ומביכים כמו להחליף לה על איזה ספסל או גרוע מכך, להתגנב לשירותי הנשים ולצאת קריפ? מה זה הדבר הזה? אם עושים עלי פיפי אני לא נרטב? אם אני מחליף קקי אני לא מקיא? אם דופקים לי את השפופרת של משחת ההחתלה בראש אני לא מקלל? במה אני שונה מאימהות? בתמונה: אשתי מחליפה לתינוקת חיתול בשירותי הנשים ואני מצלם מבחוץ כמו סוטה כי אסור לי להיכנס ואין לי מקום אחר להחליף בו".

התמונה של גולד
התמונה של גולד

רשת 'קניוני עופר' המונה עשרות קניונים ברחבי הארץ, החליטה בדקות האחרונות להגיב לגולד ופירסמה כמה וכמה פוסטים בעמודי הפייסבוק השונים שלה, בהם נכתב: "גיא גולד, מוביל דעה בפייסבוק ואבא טרי, התלונן על זה שעמדות ההחתלה בקניונים נמצאות רק בשירותי נשים ולגברים אין איפה לחתל את הילדים. זמן מצוין לספר לו ולכם שבמגוון קניוני עופר יש חדרי החתלה שזמינים גם לאמהות וגם לאבות. אנחנו מזמינים את גיא לבקר" [קליק לסטטוס], לצד תמונה המציגה כי בקניונים של הקבוצה, יש פינות החתלה גם בשירותי הגברים.

האם 'קניוני עופר' נתנו משקל כבד מדי לסטטוס של גיא גולד או שמא מדובר במהלך RTM (ריל טיים מרקטינג), נכון ונדרש בעידן הדיגיטלי שבו מצופה מחברות ומותגים שיעניקו תשובות בזמן אמת לגולשים?

קניוני עופר מנוהלים במדיה החברתית ע"י סוכנות המדיה החברתית של רני רהב (רהב מדיה), אותה מובילים המנכ"ל ירון פרוסט והמשנה למנכ"ל קרין קטש.

קניוני עופר
קניוני עופר
עופר הקניון הגדול פתח-תקווה
עופר הקניון הגדול פתח-תקווה
פינת ההחתלה בקניון עופר סירקין
פינת ההחתלה בקניון עופר סירקין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים