עמית הלפרין סמנכ"ל השיווק של 'עכבר העיר' פורש מהתפקיד

עמית הלפרין, צילום: מנחה נופה
עמית הלפרין, צילום: מנחה נופה

עמית הלפרין, סמנכ"ל השיווק והלקוחות של 'עכבר העיר' הודיע הבוקר על סיום תפקידו לאחר 8 שנים בקבוצת הארץ. הלפרין שנחשב לאחד מאנשי השיווק המוערכים בתחום, שימש בעברו כמנהל מוצרים מסחריים בקבוצת אתרי הארץ-דה מרקר וכיועץ תקשורת במשרד יחסי הציבור 'שטרן אריאלי'.

בדצמבר 2015, נבחר הלפרין כאיש השיווק של השבוע ע"י אתר AllMarketing. תחת ניהולו בעכבר העיר השיק האתר את תחרות 'פרסי עכבר העיר' שהפכה לפופולארית ומדוברת במיוחד ובאחרונה גם את השפה העיצובית והמותגית החדשה של האתר הותיק.

בהודעה ששיגר הלפרין לתקשורת נכתב: "לאחר 8 שנים בקבוצת הארץ החלטתי לסיים את תפקידי בעכבר העיר ולצאת לדרך חדשה. במהלך התקופה ביצעתי מספר תפקידים רוחביים בקבוצה בכלל ובעכבר העיר בפרט. היו אלו שנים מלאות בעשייה, למידה, התנסות ובמהלכן הייתי אחראי על השיווק של עכבר העיר, השקתי וקידמתי מוצרים טכנולוגיים ומסחריים, ניהלתי פעמיים את פרוייקט עכבר העיר החדש על שני גלגוליו, סגרתי אלפי הטבות בזירת ההטבות הטובה ברשת וניהלתי פרויקטים שיווקיים וטכנולוגיים חוצי אתרים. הכרתי הרבה אנשים טובים באמצע הדרך והשתדלתי תמיד לשמור על מקצועיות ויחסי אנוש מעולים. אני מסיים לעבוד בסוף החודש, הולך לנוח קצת בבית או בברלין ואז לפנות לכיוונים חדשים ומאתגרים".

עוד בנושא: הכירו את עמית הלפרין (מנהלי שיווק מצייצים)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים