גדעון עמיחי נפרד בסטטוס נוקב מתקציב הדיוטי פרי שיוצא למכרז ומהמנכ"ל הנכנס אמנון תגורי

גדעון עמיחי
גדעון עמיחי

הפרסומאי גדעון עמיחי, בעלי בוטיק 'לא, לא, לא, לא, לא, כן' ומי שאמון על השקת השפה החדשה והמדוברת של הדיוטי פרי JR/DUTYFREE, מפרסם בדקות האחרונות סטטוס נוקב במיוחד בפרופיל הפייסבוק האישי שלו, בו הוא מגולל בקצרה על פרידתו מתקציב הפרסום של הדיוטי פרי שיצא למכרז וזאת על רקע כניסתו לתפקיד של מנכ”ל הדיוטי פרי החדש, אמנון תגורי.

הסטטוס של עמיחי
הסטטוס של עמיחי

כיאה לאחד הפרסומאים הישראלים המוכרים והמוערכים ביותר בעולם, עמיחי עושה זאת בסטייל. יש שרואים בדבריו של עמיחי מעין סטטוס פיטורים מהלקוח עצמו. גורם בענף מסכם במשפט למזבלה: "פוסט עם ביצים – הבנאדם מפטר את הלקוח".

הסטטוס של עמיחי מציף בקרב הברנז'ה את סוגיית הלויאליות וטיב מערכת היחסים, הלעיתים רעועה, בין משרד הפרסום למפרסם, שבשנים האחרונות נמצאת במגמת התדרדרות וזאת לאור אינספור פירסומים על מפרסמים, שמזגזים בין משרדי פרסום או יוצאים למכרזים (ראו מקרה: מאניה ג'ינס) גם אם אלה עושים עבורם עבודה מוערכת ואיכותית.

בסטטוס שפירסם עמיחי נכתב: "היום נפגשתי עם מנכ”ל הדיוטי פרי החדש, אמנון תגורי, שנכנס החודש לתפקידו. תהליך השקתה של חנות הדיוטי פרי החדשה בנתב"ג בשנה שעברה, היה מרתק ואנחנו שמחים מאוד כי זכינו לקחת חלק במהלך שכזה. עם כניסת מנכ"ל חדש לתפקיד, קורה לא אחת שעולה בקשה מצד הלקוח לצאת למכרז משרדי פרסום. איננו מוצאים לנכון לקחת חלק במהלך שכזה. אנו מודים מאוד למנכ”ל היוצא, אורי גלבוע, לשלומית, לעדי, לדקלה ולכל צוות הדיוטי פרי על ההזדמנות שניתנה לנו. נהננו לעבוד על קמפיין ההשקה של החנות החדשה, ואנו גאים מאוד במהלך. אנו מאחלים לדיוטי פרי הצלחה בהמשך”.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. זה הביזנס, טייק איט או ליב איט.
    זו לא חתונה קטולית וגדעון תוריד אגו.
    ללקוח מותר להיפרד ממך כמו שלך מותר להיפרד ממנו.
    האובר חשיבות הזאת של הפרסומאים מעצמם מביכה אותי בכל פעם מחדש,
    ואני אחד משלכם.
    תמיד מצחיק שפרסומאים אומרים למפרסמים שלהם "אל תקחו את עצמכם כל-כך ברצינות"
    כאשר את עצמם, את הוויתם ולעבודתם הם מייחסים חשיבות משל היו מנתחי לב.
    די מספיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים