יגרמייסטר העולמית מפרגנת ליגרמייסטר ישראל ולמשרד הפרסום גרייט דיגיטל

מסטיק יגרמייסטר
מסטיק יגרמייסטר

מתיחת ה-1 באפריל של מותג 'יגרמייסטר' שמיובא ומשווק בישראל על ידי חברת הכרם, ומטופל במשרד הפרסום 'גרייט דיגיטל', זוכה לפרגון של יגרמייסטר העולמית, לאחר שמספר עמודי מותג מקומיים שיתפו את דבר המתיחה.

עמוד Jägermeister המונה למעלה מ-4.2 מיליון אוהדים, נחשב לאחד מעמודי המותג הנרחבים ביותר ברשת החברתית עם עשרות תתי עמודים מקומיים מסביב לעולם ובשפות שונות, ביניהם; ישראל, צ'כיה, אוסטרליה, אוסטריה, אלבניה, אירלנד, רוסיה, ספרד, סרביה, ניגריה, פנמה, הולנד, ניו זילנד, ונוספים.

מתוך הפייסבוק של Jägermeister
מתוך הפייסבוק של Jägermeister

במסגרת המתיחה שעלתה בעמוד הפייסבוק המקומי, הוצג מוצר חדש ומפוברק; מסטיק יגרמייסטר עם 5.6% אלכוהול ובשלושה טעמים; יגר קולה, יגר אננס ויגר ספייס (וניל קינמון). שני הפוסטים שעלו בעמוד הפייסבוק, הניבו במשולב למעלה מ-1000 לייקים, עשרות שיתופים ומאות תגובות של גולשים שלמרות התאריך, חשבו שמדובר במוצר אמיתי.

תחילת המהלך בפרסום סטטוס עם תמונה בעמוד לכבוד האחד באפריל: "אנחנו שמחים להשיק את מסטיק יגרמייסטר עם 5.6% אלכוהול ובשלושה טעמים מפתיעים: יגר-קולה, יגר-אננס ויגר-ספייס! עכשיו יש סיבה חדשה לקחת מסטיק למסיבה… אזהרה: המסטיקים מכילים 5.6% אלכוהול, המכירה מגיל 18+ בלבד". יממה לאחר פרסום הסטטוס הראשון, פורסם סטטוס שני שחשף כי מדובר במתיחה: "הרשו לנו לפוצץ לכם את הבועה… 1 באפריל שמח".

הפוסט כאמור גרף התלהבות במטה יגרמייסטר העולמי ואף עלה בין היתר גם בעמוד הרשמי בצ'כיה עם קופי וקריאייטיב תואמים.

משרד הפרסום 'גרייט אינטראקטיב' ששינה לאחרונה את שמו לגרייט דיגיטל (Great Digital Partners) והשיק מיתוג חדש, מתברג בתקופה האחרונה כאחד ממשרדי הפרסום הדיגיטלים המדוברים ביותר בישראל. עם הון אנושי צעיר ומשובח וקבוצת טאלנטים לא קטנה, המשרד מטפל בכמה מהלקוחות הנחשקים כיום בעולם הדיגיטל הישראלי, ביניהם מותג קליק, גלידת שטראוס ונוספים. בגרייט אף מופיעים כדרך קבע בדירוג עמודי הפייסבוק החודשי של המזבלה וחברת SpyTheNet, עדות לכך כי מדובר בניהול תוכן איכותי ובאזזרי בהשוואה למתחרים.

Great Digital Partners
Great Digital Partners

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג מנהל מחלקת תוכן: אליאב מנדלסון מנהל מחלקת מדיה חברתית: ברק ראובן סופרווייזרית מדיה חברתית: עדי רכטר מנהלת שיחה: לי מלאך עיצוב: יוסי קמינסקי מנהלת מותג יגרמייסטר (הכרם): שקמה שרון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים