כריסטיאנו רונאלדו שוב מפרגן לראובני והוט; כ-10 מיליון נחשפו ולמעלה מ-70 אלף צפו ביו טיוב

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו

תודה נשמה: הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד וקפטן נבחרת פורטוגל בכדורגל, מפרגן פעם נוספת לפרסומת הטלוויזיה של ראובני פרידן לחברת הוט ומשתף אותה בעמוד הפייסבוק שלו שמונה כ-111 מיליון עוקבים ובחשבון הטוויטר שלו שמונה-42 מיליון עוקבים. הציוץ של רונאלדו זוכה ל-1.3 אלף ריטוויטים וכ-5.2 אלף פיברוטים ובפייסבוק ל-72 אלף לייקים, 800 שיתופים ו-2.2 אלף תגובות.

תודה נשמה
תודה נשמה

על פי הערכות כ-10 מיליון איש יחשפו לציוץ ולסטטוס, שהניב עד כה כ-70 אלף צפיות ביו טיוב.

בפרסומת האחרונה של הוט שנעשתה על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן ipg, מככה רונאלדו לצידם של כוכבי הסדרות של הוט – יעל פוליאקוב וניר פרידמן. הסרטון שהושקה בתחילת החודש, מתקשר את פתיחת עונת אביב-קיץ 2016 של הוט תחת ההבטחה כי זו הולכת להיות עונה חמד במיוחד עם מגוון סדרות והפקות מקור.

כזכור, לאחר פרסום הסטטוס והציוץ הראשון, קיבל רונאלדו אלפי תגובות זועמות מצד גורמים פרו פלסטינים שלא הבינו מדוע הכוכב הנערץ בוחר לקדם את מדינת ישראל. רונאלדו שנבחר כפרזנטור של הוט כחלק מקמפיין בינלאומי של קבוצת אלטיס (Altice), חברת האם של הוט, לא התרגש מהתגובות וכאמור העלה אמש בשנית סטטוס וציוץ נוספים לקידום הקמפיין.

תתכוננו נשמות – הפרסומת המדוברת של הוט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים