כריסטיאנו רונאלדו עושה טוב לתדמית ישראל בעולם, פירגן להוט בטוויטר ובפייסבוק בפני 140 מיליון עוקבים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו

כדורגלן העל כריסטיאנו רונאלדו (Cristiano Ronaldo), שחקן ריאל מדריד, קפטן נבחרת פורטוגל ומי שנחשב לאחד מגדולי השחקנים בהיסטוריית הספורט, נבחר באחרונה לככב בקמפיין טלוויזיה חדש של ראובני פרידן המתקשר את חבילת הטריפל 200 מגה של חברת הוט.

הבחירה ברונאלדו נעשתה במסגרת הפעילות העולמית של קבוצה אלטיס (Altice), חברת האם של הוט, שכבר עלתה בימים האחרונים עם מספר קמפיינים בינלאומיים לתקשור שירותי הטלוויזיה והאינטרנט במדינות שונות. בין החברות של אלטיס שכבר עלו עם קמפיינים בכיכובו של רונאלדו, חברת התקשורת הצרפתית SFR מקבוצת Numericable-SFR (ראו קמפיין מטה).

כריסטיאנו רונאלדו בפייסבוק
כריסטיאנו רונאלדו בפייסבוק

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחת הדמויות המשפיעות בעולם, הוא לא רק שחקן כדורגל מחונן ואיש עסקים מצליח, אלא גם סלב על. בעמוד הפייסבוק שלו ישנם למעלה מ-100 מיליון אוהדים, מה שמעמיד אותו בראש הטבלאות וככזה שעוקף אפילו מותגי על כמו קוקה קולה. גם ערוץ הטוויטר שלו פופולארי במיוחד עם למעלה מ-40 מיליון עוקבים ונחשב לאחד מחשבונות הטוויטר הגדולים והפופולארים כיום.

בין אם במסגרת החוזה או לא, רונאלדו החליט לפרגן לקמפיינים בכיכובו, גם לפרסומת האחרונה של הוט, אותה צייץ בטוויטר והעלה לעמוד הפייסבוק שלו, שם רונאלדו כתב: "יש שמועות שאני הולך להיות כוכב גדול בישראל, לאו דווקא בכדורגל, אלא בפרסומת חמה (הוט)".

הציוץ של רונאלדו זכה בתוך 4 שעות בלבד לכ-1600 ריטוויטים ו-4200 לייקים. הסטטוס בפייסבוק קיבל כ-16.5 אלף לייקים, 500 שיתופים ו-1500 תגובות, חלק לא מבוטל מהם של ישראלים שהתלהבו מכך שכוכב הכדורגל הנערץ משתף תוצר מקומי. על פי הערכות למעלה מ-10 מיליון איש יחשפו לציוץ ולסטטוס של רונאלדו.

השיתופים של רונאלדו אולי לא תורמים משמעותית לחברת הוט עצמה, לבטח כשמדובר בקישור יו טיוב שהויראליות שלו מצומצמת בשיתוף בפייסבוק, אולם בבחינת תדמית ישראל בעולם, השיתוף של רונאלדו מציג את ישראל בזווית טובה יותר, לבטח כשכוכב כדורגל כמו רונאלדו משתף למעלה מ-140 מיליון איש בדבר הבשורה ומעניק לגיטימציה לשיתוף הפעולה עם מפרסם ישראלי.

קראו גם: 15,500 איזכורים בתקשורת העולמית לציוץ של ג'ודי ניר מוזס שלום

כריסטיאנו רונאלדו בטוויטר
כריסטיאנו רונאלדו בטוויטר

הפרסומת של Numericable-SFR

על הבחירה ברונאלדו כפרזנטור, מסרה טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט: "רונאלדו משתלב בשפה הפרסומית של הוט, המציבה בפרונט את כוכבי תוכניות המקור שלה. אנו שמחים לשתף פעולה עם שחקן מוביל בקנה-מידה בינלאומי, המסמל מצוינות ומובילות המתחברים עם ערכי החברה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים