שלי יחימוביץ ו-ynet מתחזקים, הצינור מתקרב למיליון לייקים ומותג קליק שורף את פייסבוק – דירוג מאי 2016

ראש בראש - יחימוביץ ונתניהו
ראש בראש – יחימוביץ ונתניהו

המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet חושפות מדי חודש את דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר שהצליחו לייצר את מספר האינטראקציות הגבוה ביותר ביחס למספר האוהדים של העמוד. דירוג העמודים גם כולל תתי דירוגים, שסוקרים בכל פעם נישה אחרת; מותגים, פוליטיקאים, אמנים ועוד.

דירוג מאי 2016 ממשיך לחזק את המגמות והתחזיות שנחשפו בדירוג של אפריל. אתר החדשות ynet ועמוד הפייסבוק של הצינור ממשיכים את קרב הענקים ומתקרבים שניהם לאבן דרך משמעותית במיוחד עבור עמוד תוכן ישראלי – מיליון אוהדים. גם עמודי הנישה וההומור ממשיכים להשתלט על פייסבוק ועמודי הפוליטיקאים שמתברגים עם 3 מועמדים מ-3 קשתות פוליטיות שונות בעשרת המקומות הראשונים.

דירוג 50 העמודים | להורדת הדירוג המלא ב-PDF
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתברג במקום הראשון ולאנשי המדיה החברתית שלו יש המון סיבות לצהול. כפי שפורסם אמש, ג'ורדנה קטלר, מי שנחשבת למקורבת לראש הממשלה, נבחרה לנהל את מערך קשרי הממשל והמדיניות (לובינג) של חברת פייסבוק ישראל. מדובר בשחקנית חיזוק עוצמתית במיוחד עבור ראש הממשלה שיכולה להעניק לו יתרון משמעותי בבחירות הבאות, גם ללא הצורך באיומי הפחדה כמו "הערבים נוהרים לקלפיות".

כפי שנחשף באתר 'גיזמודו' לפני כחודשיים. עובדי פייסבוק העולמית, שאלו את מארק צוקרברג בסקר פנימי האם הם צריכים לכוון את האלגוריתם כך שיפעל נגד דונלד טראמפ וימנע את זכייתו בנשיאות. כך שכבר לא מדובר בקונספירציות של מעטים. האם המינוי של הלוביסטית החדשה של פייסבוק ישראל יסגור לביבי קדנציה נוספת?

יוצא 'האח הגדול' שי חי, ממשיך לשמור על מיקום גבוה ומתברג במקום השני. עמוד הפייסבוק 'הידעת' במקום השלישי, הזמר משה פרץ במקום הרביעי ויאיר לפיד במקום החמישי. חברת הכנסת שלי יחימוביץ' ממשיכה לשמור על מיצובה כאחת שמבינה דבר או שניים במדיה חברתית ומתברגת במקום השישי, ובקרב הענקים – מהפך של ממש עבור אתר החדשות ynet של ידיעות אחרונות, שמתברג במקום השמיני, מקום מתחת לעמוד הפייסבוק של 'הצינור' שכאמור יחגוג בחודש הקרוב מיליון לייקים.

'כשאבא ואמא בני דודים' הוא עמוד הנישה החזק ביותר בפייסבוק ומתברג במקום התשיעי ואת העשירייה הראשונה חותם עמוד הפייסבוק של הקומיקאי גדי וילצ'רסקי. את התואר המותג האינטראקטיבי ביותר בפייסבוק בישראל, קוטף קליק של יוניליוור ישראל שמתברג במקום ה-20 ברשימת העמודים האינטראקטיבים. עמוד הפייסבוק של קליק מנוהל ע"י גרייט דיגיטל.

דירוג 50 הדפים
דירוג 50 הדפים

דירוג עמודי הפוליטיקאים | להורדת הדירוג המלא ב-PDF
דירוג הפוליטיקאים מתאזן בין ימין לשמאל עם פער קטן יחסית של כ-4500 אינטראקציות לטובת חברי הכנסת מהימין. ראש הממשלה כאמור מתברג במקום הראשון עם למעלה מ-8000 אינטראקציות בממוצע לסטטוס. יאיר לפיד במקום השני עם כ-5400 אינטראקציות לסטטוס, שלי יחימוביץ' במקום השלישי עם כ-5200 אינטראקציות, מירי רגב במקום הרביעי עם כ-3700 אינטראקציות ונפתלי בנט במקום החמישי עם כ-3600 אינטראקציות. יש לציין שישנם פערים גדולים במספר העוקבים בין דפי הימין לדפי השמאל. יש גם לציין לטובה את שלי יחימוביץ וזהבה גלאון שמצליחות לייצר שיח נרחב במיוחד ביחס למספר עוקביהן.

דירוג הפוליטיקאים
דירוג הפוליטיקאים

דירוג המשפיענים | להורדת הדירוג המלא ב-PDF
דירוג המשפיענים של המזבלה וספיי דה נט סוקר מדי רבעון בכתבה ייעודית ומורחבת את 50 הפרופילים האישיים האינטראקטיבים ביותר בפייסבוק בישראל לאותו החודש. לבקשת הגולשים. הדירוג מתווסף החודש כתת דירוג.

גם בחודש מאי 2016, יבגני זרובינסקי הוא מלך הפייסבוק, לאחריו סמיון גרפמן שמתברג במקום השני, אביב ראובן במקום השלישי, ליגל רז במקום הרביעי, אלי אליהו במקום החמישי, קורן וייט במקום השישי, אלון כץ במקום השביעי, לי מלאך מגרייט דיגיטל במקום השמיני, ואת העשירייה הראשונה חותמים שי חי (פרופיל אישי) ואביחי בראל.

את רשימת ה-50 חותם דניאל לוי, שהפך בחודש האחרון למושא גאגים ברחבי פייסבוק, לאחר שפתח מאות פרופילים אישיים שנושאים את שמו וצירף עשרות אלפי אנשים. אם לא קיבלתם הצעת חברות מדניאל לוי, כנראה שאתם יכולים לסגור את חשבון הפייסבוק שלכם.

האנשים שעשו את החודש
האנשים שעשו את החודש

בתמונה: ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום מתוך פייסבוק), חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (צילום מתוך פייסבוק)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אני מבין שאתם ממש לא עוקבים

    ליואב אלייסי המכונה הצל יש 237,391 עוקבים

    וליבגני יש "רק" 200,433 נכון לפרסום התגובה

  2. וואו, שי חי מקום שני, איזה כבוד! לידיעת כל אלה שכבר הספידו אותו ואמרו שהוא כבר לא מעניין.

  3. מהו "מקדם מעורבות" שמופיע בטבלאות? וכמה השפעה יש לו על הנתונים? בנוסף מי קובע אותו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים