יאיר לפיד מדיח את נתניהו, ארץ נהדרת עוקפת את הצינור ומותג נסקפה בועט בקליק – דירוג יוני 2016

יאיר לפיד, אילוסטרציה, מתוך עמוד הפייסבוק
יאיר לפיד, אילוסטרציה, מתוך עמוד הפייסבוק

דירוג עמודי הפייסבוק החודשי של המזבלה וחברת SpyTheNet, חושף מדי חודש את 100 עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר. דירוג חודש יוני 2016, מציג מספר מהפכים בצמרת של העמודים הישראלים ומשקף על מספר מגמות מעניינות שנזכה לראותן כבר בחודשים הקרובים. לדירוג המשפיענים שסוקר את הפרופילים האינטראקטיבים ביותר לחודש יוני 2016, הקליקו כאן ל-PDF.

דירוג 100 העמודים | להורדת PDF מלא

יאיר לפיד, חבר הכנסת ויו"ר מפלגת 'יש עתיד', מדיח את ראש הממשלה מהמקום הראשון. לפיד, שהיה מחלוצי הפוליטיקאים בפייסבוק בישראל, כבר התהדר בעבר בכך שבזכות הפעילות הדיגיטלית של המפלגה, הצליחה 'יש עתיד' לזכות במספר מנדטים גבוה.

במקום השני מתברג עמוד הפייסבוק של יוצא האח הגדול שי חי, שזוכה בנאמנות גבוהה מצד "חייליו". הקומיקאי חן מזרחי ממשיך להזכיר לכולנו שהוא מפלצת מדיה חברתית ומתברג במקום השלישי, במקום הרביעי ממשיך לשמור על מיצוב גבוה עמוד הפייסבוק 'הידעת?' של מורדי לוי, במקום החמישי משה פרץ, הזמר הפופולארי ביותר בישראל אם לשפוט על פי נפחי האינטראקציה.

במקום השישי עמוד הפייסבוק של צה"ל, במקום השביעי אושיית הרשת סמיון גרפמן, שזכה לאחרונה בתואר תגלית השנה באינטרנט מטעם ערוץ 9. את המקום השמיני תופס ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא רגיל להיות בין נועלי העשירייה הראשונה. הקומיקאי גדי וילצ'רסקי מתברג במקום התשיעי ועמוד הפייסבוק של 'ארץ נהדרת' מתברג במקום העשירי.

עמוד הפייסבוק של 'הצינור', מי שנחשב לעמוד האינטראקטיבי ביותר בישראל מתברג בסה"כ במקום ה-11. בזמן שבני טיפוחיו; סמיון ו-וילצ'רסקי דווקא מתחזקים. בעמוד 'הצינור' שיציין בעוד כשבועיים מיליון אוהדים, הגבירו לאחרונה את קצב הפרסומים לכדי 4-5 פוסטים בשעה, מה שככל הנראה פוגם משמעותית ביחסי האינטראקציה וכמות האוהדים. האם האסטרטגיה של הצינור נכונה?

עמוד הפייסבוק של 'ארץ נהדרת' שכאמור מתברג במקום העשירי הוא בעל פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר. עם מאגר כמעט אינסופי של תכני ארכיון, תכני מקור מתחדשים, קליפים מגה ויראלים ושורה של טאלנטים, ב'ארץ נהדרת' בהחלט יכולים להציב להם למטרה לרשת את מקומו של הצינור.

דירוג העמודים
דירוג העמודים

דירוג המותגים | להורדת PDF מלא + סטטוסים פופולארים

בגיזרת החברות, מותג נסקפה מדיח את קליק שרגיל להיות במקום הראשון. מותג צבר מתברג במקום השלישי, נורופן במקום הרביעי, חברת התקשורת בזק בינלאומי במקום החמישי, נייקי כדורגל במקום השישי, קיה ישראל במקום השביעי וחברת בזק במקום השמיני. סטטוס חידה של מותג פאנטה של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, הוא הזוכה בגיזרת הסטטוס המטוקבק ביותר, עם למעלה מ-9000 תגובות ותמונה עם הזמנה לנסיעת מבחן של קיה ישראל זוכה במספר שיא של לייקים, למעלה מ-13,000 כנראה לאור קידום מאסיבי של התוכן.

עמודי המותגים האינטראקטיבים
עמודי המותגים האינטראקטיבים
הסטטוסים האינטראקטיבים
הסטטוסים האינטראקטיבים
תמונה ויראלית של פאנטה
תמונה ויראלית של פאנטה

בתמונה: יאיר לפיד, אילוסטרציה, מתוך עמוד הפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים