ראשוני: פרופיל הפייסבוק של גיא לרר נחסם ע"י פייסבוק

גיא לרר
גיא לרר

פרופיל הפייסבוק האישי של איש התקשורת גיא לרר (בפייסבוק: Guy Lerer) מנחה תוכנית 'הצינור' בערוץ 10, אינו זמין לגישה בדקות האחרונות. בניסיון כניסה לפרופיל עולה הודעה כי התוכן הוסר והפרופיל אינו זמין. בהודעה נכתב: "מצטערים, הדף הזה לא זמין ייתכן שהקישור שלחצת עליו לא פעיל או שהדף הוסר".

עידכון 19:25: הפרופיל חזר לאוויר לאחר הפרסום במזבלה

הפרופיל של לרר
הפרופיל של לרר

יש לציין שלפני שעות ספורות נחשף במזבלה כי לפני כשבוע, פייסבוק חסמה והגבילה את פעילות עמוד 'הצינור' שמונה למעלה ממיליון לייקים, ל-30 ימים לאור הפרת זכויות יוצרים. בשלב זה לא ברור האם מדובר בחסימה זמנית או קבועה של פרופיל הפייסבוק של מנחה הצינור.

עמוד הפייסבוק של תוכנית 'הצינור' הוגבל מפעילות לפני כשבוע ע"י פייסבוק, כך חשפה המזבלה. ההגבלה שניתנת ל-30 יום, מונעת מ'הצינור' להעלות תכני מדיה; תמונות וקטעי וידאו לעמוד. כאשר לעמוד 'הצינור' ניתן להעלות כרגע ולשבועות הקרובים רק סטטוסים טקסטואלים.

הסרת הפרופיל של לרר באם קבועה או זמנית, מגיעה באורח פלא רק שעות ספורות לאחר הפרסום במזבלה על הגבלת פעילות 'הצינור'. יש לציין כי הצינור נחסם כבר לפני שבוע, כך שקשה שלא לתהות על הטיימינג המוזר.

לרר אישר למזבלה כי הפרופיל שלו אינו זמין ושלא קיבל שום הודעה עם הסבר בנושא.

תגובת לרר: "איש חיוור כסיד, מתנשף ומבולבל, אומר רק את זה: הפרופיל האישי חזר. בינתיים. תודה לכולם על הדאגה, לעשרות אנשי תקשורת וחברים שפנו כדי לסקר, לשתף ולעזור. אני לא אייטם בינתיים. לגבי הצינור, אנחנו עדיין מאמינים שמודבר בחסימה טכנית ומזכירים שפעילות הצינור הועתקה לפייסבוק החזית. תודה!" ■ עידכון.

על פי בדיקה של המזבלה מול גורם בפייסבוק עולה כי הפרופיל של לרר הוסר בטענה כי מדובר בפרופיל שזהותו "אינה מאומתת" דהיינו על לרר לשלוח מסמכים רשמיים לחברת פייסבוק בכדי להוכיח שהוא בנאדם אמיתי, חי וקיים. בהחלט סיבה הזויה מאוד, לאור כך שפרופיל הפייסבוק של לרר אינו חדש ומדובר באישיות ציבורית מוכרת ■ עידכון.

■ סרטונים וכרזות שהופצו ברשת לקידום "החזית"



החזית של גיא לרר
החזית של גיא לרר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. זה עצוב שזה חדשות בכלל. פרופיל אישי באתר אינטרנט של אדם שמשדר בטלויזיה נחסם, והעולם גועש.
    העולם מלא בצבעים וריחות בחוץ! טעמים שונים ומעניינים, נופים נפלאים ואנשים אמיתיים ונחמדים שעושים דברים ולא מדברים עליהם ומצהירים עליהם.

    רוצים להכיר את העולם הזה? צאו מפייסבוק! או לפחות תפסיקו להתייחס לזה כאל מקדש לכל דבר.

  2. בברנז'ה/בשלולית דואגים אחד לשני, הא? כשתתחילו לדאוג לאנשים אחרים שאוכלים אותה מפייסבוק ולא תרחמו על לרר שיש לו מספיק כוח ביד והוא לא זקוק לעזרתכם, אז תקבלו יותר תמיכה ציבורית. יד רוחצת יד. עד שזה לא יגיע אליכם אישית זה לא יזיז לכם. נראה כשפייסבוק תסגור את הדף של המיזבלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים